Cristi Muresan

Rulment sarcina telescop fata

15 posts in this topic

am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta . in ce masura se uzeaza acel rulment ? adica sunt 2 componente una de cauciuc . si rulmentul . si presupun ca sunt uzate . am sa postez maine niste poze .

doar ca rulmetul e undeva la 300 lei bucata . o gaura mare in buget la momentul de fata ! intrebarea mea e se uzeaza doar cauciucul si rulmetul nu prea ?

http://www.ingaraj.ro/rulment-sarcina-volvo-v70-ii-combi-p80_-2-4-d5/586/4600/16082/10471/ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se aude un scrasnet/huruit in momentul cand virezi sau daca are joc in capul amortizorului...atunci s-a uzat ori rulmentul ori bucsa de cauciuc.

ps: Se numesc flanse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se uzează, dacă nu au fost schimbate, ar cam fi cazul să le schimbi. Eu le-am schimbat de aproape un an, deja. S-ar putea să ai parte şi de alte surprize, când le schimbi, să constaţi că şi amortizoarele trebuie înlocuite... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat acele flanse din partea de sus a amortizoarelor din fata si ma costat 130 euro amindoua cu mina de lucru cu tot.Ceea ce ma surprins insa e faptul ca eu am schimbat acele flanse aici in Spania iar piesele erau volvo, made in Romania.Mam amuzat cu mecanicul destul de mult pe tema asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai . amortizoarele din fericire leam schimbat de 2 luni. si cand leam schimbat mia zis mecanicul ca era uzata partea de cauciuc . na zis nimica de rulment .

cand virez nu scoate nici un fel de sunet . in schimb la gropi \ denivelari parca se aude jocul . si bataia care o descriam mai devreme intrun alt topic crezad ca e caseta de directie am stat si am analizato toata ziua si cred ca e de acolo . dupa ce mia sugerat nenea de la optic ca masina e centrata si caseta de directie e buna si lafel si planetara .

am sa merg la niste magazine prin zona (tg mures) sa vad daca au ceva pe stoc probabil mai ieftin . dar la pretul de pe internet ies la 800 lei doar piesele .

Flanse ma scuzati :confused2:

cei care leati schimbat ce simptome ati avut ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer iti recomand din toata inima sa iei Lemforder... Chiar daca sunt mai scumpe, sunt foarte bune.

Ce ma distreaza e ca sunt 2 modele de flansa Lemforder la ei pe site, 2 de Sachs... coduri diferite, pret asemanator... oare pe care o vei alege ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km are masina? Eu la 167k nu ma plang de ele.

ps: poti sa mai mergi si cu ele asa....daca nu huruie la viraje e ok....nu-i panica

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]

Ce ma distreaza e ca sunt 2 modele de flansa Lemforder la ei pe site, 2 de Sachs... coduri diferite, pret asemanator... oare pe care o vei alege ?!

P'aia ma' pătrăţoasă... ;D

, cele originale (ştanţate "VOLVO"), pe care le-am dat jos, erau INA, aşă că tot INA am şi pus, să nu cumva să ţină mai mult ca cele originale... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai . sunt uzate atat de tare ca simt la gropi cum misca telescopul in sus si in jos adica are un sunet la amortizare . cand iei o denivelare intra si iese telecopu eu simt o bataie intre .dar telescopul e nou si alea sunt uzate . masina are 557 000 km a fost taxi .

oare daca schimb doar partea de flansa de cauciuc ajunge ? fara rulment . cand virez viraza finut nu suna nu troncane nu merge greu volanul !

virat pe loc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din câte cunosc, nu poţi schimba componente ale flanşei, doar flanşa cu totul.

La kilometrii ăia, ce vrei şi tu? Mă mir că a ajuns acolo, la cât sunt de proaste maşinile astea... probabil nu prea mai are piese originale pe ea. Ce motorizare ai zis că e? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.4 d 120kw. pai e in stare destul de buna avand in vedere km ...

2002. v70 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică D5 (D5244T)... ;D

Mă declar impresionat, sincer, nu credeam că un hârb de-ăsta poate ajunge la kilometrii ăia într-o stare care încă permite şoferului să depisteze sunete suplimentare, mai ales provenite din afara habitaclului... eu nici acum, sub 200000, nu aud motorul din cauza zgomotelor din interior (ventilator, geamuri, plasticuri, bord, scaune etc...) ;D

Cristi, cumpără flanşele de aici, dar asigură-te, înainte de toate, că trebuie schimbate.

Eu le-am schimbat pe-ale mele puţin înainte de vreme, împreună cu alte piese aproape de uzura totală. Se auzea un sunet urât la viraje, se aude şi acum, după ce-am schimbat şi amortizoarele şi capetele de bară şi bieletele antiruliu şi pe mama dracului... la mine, ştiu că e din caseta de direcţie, pentru că am desfăcut-o şi am văzut că dansează cremaliera. Maşină de c***t... :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke . pai se tine bine . chiar nai zice ca are atata doar ca te uiti la bord... si nu merge nici afisaju numai la frig :)) si vezi si km ... da merge super e ff silentioasa un pic plasticurile de pe portiera suna la muzica data tare

ventilatorului iam schimbat periile si lam curatat nu mai suna asa tare . oricum suna daca il dai la maxim .ca sfat duo la service sa ti le schimbe ca se chinuie destul de 50 lei cat ma luat pe mine :evil6:

mi se pare bunicica masina . chiar o apreciez si tot cu un volvo am sa o schimb cred ca tot un d5 . un c30 ca totusi am 21 de ani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică D5 (D5244T)... ;D

Mă declar impresionat, sincer, nu credeam că un hârb de-ăsta poate ajunge la kilometrii ăia într-o stare care încă permite şoferului să depisteze sunete suplimentare, mai ales provenite din afara habitaclului... eu nici acum, sub 200000, nu aud motorul din cauza zgomotelor din interior (ventilator, geamuri, plasticuri, bord, scaune etc...) ;D

Cristi, cumpără flanşele de aici, dar asigură-te, înainte de toate, că trebuie schimbate.

Eu le-am schimbat pe-ale mele puţin înainte de vreme, împreună cu alte piese aproape de uzura totală. Se auzea un sunet urât la viraje, se aude şi acum, după ce-am schimbat şi amortizoarele şi capetele de bară şi bieletele antiruliu şi pe mama dracului... la mine, ştiu că e din caseta de direcţie, pentru că am desfăcut-o şi am văzut că dansează cremaliera. Maşină de c***t... :violent1:

nenea doctoru' eu ti-am mai spus: ceva nu este in regula la masina ta. Eu am luat-o la 120.000 km reali cu carte, am acum 198.000 facuti numai de mine in 3 ani. Probleme: articulatia fata - 2500 roni, distributie - 1000 roni, ulei cutie, maruntisuri normale (schimbat o data bujiile, filtre, etc). In rest nicio problema, merge impecabil, ce aeroterma, ce plastice (mint, se aude un tacanit ceva in bord cand e rece masina)?. A, uitasem mi s-a rupt si o clema mica la usita de la rezervor, care tine tensionat arcul de la usita. Nu o mai trage arcul dar are snurul de la buson care o tine inchisa, deci nu ma deranjeaza cata vreme se incuie. In rest foarte multumit. Eu zic sa n-o mai bagi atata in seama si sa-i dai bice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat peacolo :) si am sii detalii care poate ajuta pe cineva. din cate am observat se uzeaza doar bucsa pe care se culca arcul ! http://i253.photobucket.com/albums/hh66/Fast_Eddie_B/FrontSuspensionComponents.jpg elementul 8.

nu are rost sa cumperi si rulmetul de sarcina doarece e scump .

a rezolvat partial problema dar si tampoanele la motor sar putea sa imi faca probleme

se observa daca e uzata acea flans daca surubul de la telescop urca mai mult de aproximativ 6 mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now