bebespeedv40

PROBLEME RELANTIU

11 posts in this topic

E vorba de un t4 2001 motorul cind este cald dupa revenirea din accelerare la relantiu se opreste sau revine cu 2-3 fluctuati de turatie dupa care se mentine,Ma poate ajuta cineva cu ceva informati,Multumiri anticipate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si tie,

Ai adus cumva modificari motorului (gen BOV) ?

Daca nu, curata-ti clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti (IAC Valve-ul) de sub ea.

Revino apoi cu ceva informatii... Spor la treaba !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... pe viitor daca vrei sa te ajutam cu succes, specifica TOT ce ii faci masinii inainte sa apara problemele :)

Pe langa instalarea BOV-ului, mai trebuia sa montezi si un blanking plate pe CBV-ul turbinei, sau macar sa-l dezactivezi cu o supapa unisens.

Scoate BOV-ul si vezi daca-ti mai face la fel. Daca citesti inainte sa te apuci sa modifici, o sa vezi ca tie iti trebuie un BOV cu recirculare, nu un dump-valve cum probabil ai acum.

Cauta-ti si cumpara-ti un BOV care iti returneaza macar 40-50% din aer inapoi in galerie, si scapi de problema. Ceva de la HKS sau Forge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK Scuze pentru infornatii,Da exact asta am un dump-valve,Dar problema asta e de cam o luna aparuta nu am avut nici o problema cind am montat BOV merg de doi ani asa orisicum am sa incerc sa elimin BOV si sa vad ce se intimpla cind ajung la garaj,poate mai revin pentru informati sa incerc sa rezolv problema k in franta ma "rupe" un service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci incearca varianta curatatului clapetei si a IAC-ului... s-ar putea sa scapi doar cu astea, si sa nu fie alte probleme. Mai uita-te si dupa furtune crapate / iesite... ma gandesc si eu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK multam fain pentru moment weekend placut,Am de lucru la cite sunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor...am probleme cu relantivul la un V40 -1800i GDI 2000 an - benzina...porneste , merge turat la 1500 si scade pana la 500-600 de turati...nu are modificari facute la motor,,,cate odata in trafic se opreste si motorul....Multumesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

....si scade pana la 500-600 de turati...nu are modificari facute la motor,,,cate odata in trafic se opreste si motorul....Multumesc...

Aceasta problema o am si eu, am curatat clapeta de acceleratie, am curatat IAC-ul si nimic, problema aceasta o am numai cand e frig afara, deasemenea cateodata porneste greu masina. Cred ca ceea ce voi face este solutia altuia cu T4. Pe pistonasul de la motorul IAC-ului, voi incerca o prelungire cu 2-3 mm, sa vad cum o fii. Sper ca v-am dat o idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Bogdanelu, la tine din cate stiu parca e recall sau "service solution" si e prin VADIS chestia asta. El are modelul nou, de 2 litri, un pic alta mancarica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... e recall sau "service solution" si e prin VADIS chestia asta.

Ok insa am fost la reprezentatnta volvo din ClujN si ei nu au avut "nici o solution" o dadeau ca defapt ar trebuii schimbat debitmetrul etc. Cand am fost la MasterTuner in Bucuresti ei mi-au spus ca masina nu are nimic, nu detecteaza nici o eroare. Nu mai stiu, voi incerca si eu solutia gasita de cel cu t4 negru, sa vedem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now