Sign in to follow this  
Followers 0
edypsy

masina ramane uneori turata chiar cand schimbatorul e la punctul mort. Vi s-a in

9 posts in this topic

Mai ales in ultima perioada (mai rece), amn observat ca motorul ramane pt cateva sec la turatia la care fusese sau chiar urca  atunci cand maneta este adusa la punctul mort. isi revine apoi la turatie normala. s-a mai intamplat cuiva?

Am un S40 benzina, 115000km.

Tot la frig ventilatorul da la instalatia de incalzire are un zgomot de la treapta 2 in sus. Oare de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da!! exact asa mi se intampla si mie.

normal la punctul mort sta in 1000 de turatii, dar se intampla sa urce ptr cateva sec la 1200 si apoi isi revine.asta fara sa fac eu nimic.

e ceva stricat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Asta pana se incalzeste motorul, pentru ca normal sta la ~750 rpm... Toate oscileaza cat timp motorul n-are temperatura normala... daca o lasi mai mult timp, am observat ca se ridica si la 1500rpm, dupa care scade

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-a oscilat turometru la relantiu si dupa ce i-am dat jos pompa,defapt pompagiu,a rezolvat-o si acu sta constant, la mine asta a fost...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-a oscilat turometru la relantiu si dupa ce i-am dat jos pompa,defapt pompagiu,a rezolvat-o si acu sta constant, la mine asta a fost...........

Tu ai diesel......problemele erau la motoarele pe benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am zis ce am patit eu si dc vezi ,mai e unu cu un diesel............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza vascozitatea uleiului, dupa ce revine la o anumita vascozitate motorul se regleaza Este o parere personala nu am avut aceeasta problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ales in ultima perioada (mai rece), amn observat ca motorul ramane pt cateva sec la turatia la care fusese sau chiar urca  atunci cand maneta este adusa la punctul mort. isi revine apoi la turatie normala. s-a mai intamplat cuiva?

Am un S40 benzina, 115000km.

Tot la frig ventilatorul da la instalatia de incalzire are un zgomot de la treapta 2 in sus. Oare de ce?

Eu am patito cu un Opel Corsa 1.4 16v benzina... Se accelera singura masina din cauza unui tub de cauciuc care era taiat si tragea aer fals pe la clapeta de acceleratie... La mine tubul ala avea o taietura mare si se accelera tare de tot singura dar poate la tine e doar intepat sau are o fisura mai mica si se accelereaza mai usor... Nu ti se aprinde check engine-ul in bord? Nu se plange masinuta?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0