• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
paunionutz

Valva canistra vapori "purge valve"

3 posts in this topic

Salutare.

Aproximativ cu o luna in urma, masina mea (S60 2.4i, 140 hp, 2001, 5+1) a inceput sa mearga neregulat la relanti. Dupa multe cercetari, am constatat ca aceasta valva care face legatura intre rezervor si galeria de admisis a ramas blocata pe deschis. Am batut in ea si am reusit sa o blochez pe inchis si motoru si-a revenit la mers normal. Acum am schimbat valva, care este normal inchisa, iar cand este in tensiune, ea deschide. Problema este ca ca am gasit-o si pe aceasta deschisa la relanti. Dupa ce i-am scos mufa de alimentare, aceasta s-a inchis. Din cate am citit eu pe net, ar trebui sa deschida doar in sarcina, sau in anuminte momente.

Daca stie careva cand ar trebui sa deschida si cine o comanda sa deschida, va rog sa postati. Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin, cu aceeasi problema. Valva pe care am schimbat-o (din dezmembrari) a ramas si asta blocata pe deschis! Momentan am obturat furtunul, insa nu stiu ce se va intampla daca o las asa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now