george_s40

probleme t4

45 posts in this topic

Când e acolo acul, funcţionează ventilatorul motorului? Aerul pe care îl suflă e fierbinte sau doar călduţ? Radiatorul e fierbinte? (!!! vezi să nu-ţi tai degetele când verifici!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! E normal ca la modelul meu acul pentru temp. lichid racire motor sa stea undeva in apropierea liniei rosii.Sta acolo cand se incalzeste motorul si nu creste sau coboara

Nu e normal, la mine , fie vara(canicula) fie iarna, acul sta la jumatate; cum iti merge clima?

PS : are destul antigel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are antigel.Clima merge bine.red ca e ceasul defect pentru ca am observat azi ca atunci cand e rece porneste acul de undeva din apropiere de jumatate.Poate imi dai un numar de telefon sa mai vorbim cand avem probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are antigel.Clima merge bine.red ca e ceasul defect pentru ca am observat azi ca atunci cand e rece porneste acul de undeva din apropiere de jumatate.Poate imi dai un numar de telefon sa mai vorbim cand avem probleme

Vorbin daca vrei : 0729 423 743; dar eu sunt un biet posesor de T4, stiu despre el ce a uitat bunica ... :slap:

daca se nimereste o problema prin care am trecut impreuna cu Dulcie a mea, pot relata despre rezolvare...

sfatul meu e sa-i intrebi pe Bogdan G, MC, Matrixxx, etc. , oameni priceputi si dornici sa ajute ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa fie defect SENZORUL de temperatura, care se afla sub termostat. Nu cred ca bordul ar avea probleme, nu sta lumea sa-l desfaca si sa mute acele aiurea. Incearca sa-l schimbi intai pe ACELA, si apoi sa mergi mai departe la bord cu banuielile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

POate au fost schimbate becurile din bord ..IN rest functioneaza bine ?ma refer la rpm,benzina,km?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lika, becurile.din bord NU necesita scoaterea acelor pt ca se schimba prib SPATE.-_-

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate. Stiti unde e acest senzor sa il desfac sa vedem ce e acolo?Am inteles ca e langa termostat dar nici acesta nu stiu unde e. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostatul e in STANGA motorului (cum il privesti din fata). Iese un furtun gros din el care duce in radiator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. Am descoperit care era sursa zgomotului atunci cand accelerez.E de la catalizator.S-a sfaramat carbunele din el.Vreau sa decupez si dau jos ce e inauntru.Are vreo influenta negativa asupra mersului masinii dupa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze MC.Am vazut ca nu am primit raspuns aici. Doar ca plec in weekend la mare, e deranjant zgomotul si nu stiu ce sa fac in privinta catalizatorului.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dar nu vrem sa incarcam forumul aiurea.

Nu are influenta (poate un +10% la consum) la mers, doar ca o sa-si blesteme zilele mecanicul pana scoate ceramica afara... La mine a durat 4h sa-l goleasca si s-a jurat ca nu mai face asa ceva la VOLVO :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult. Eu merg mai mult in oras si e importanta partea cu, consumul.O sa las asa si o sa incerc sa iau unul.Pacat ca se aude destul de urat.

Edited by george_s40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok sa intru si eu in vorba :smile: Acul termostatului la mine chiar cand e f. cald afara nu creste cu mult peste jumatate, foarte putin cand e cu clima ON.

Termostatul a explicat f bine, ca de obicei Midnight Caller unde se afla, probabil acolo e problema.

Cat tine de catalizator, nici eu nu-l mai am, am in locul lui o toba sa nu fie zgomot prea tare in masina. Influenta prea mare nu cred ca are. Eu am schimbat tot traseul la evacuare pe 65mm + admisie BMC mi-a dat pe dyno +15cp si +20nm. Cam atat. Bafta si felicitari pt alegere, e motor f.bun cu mici chichite :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult. Eu merg mai mult in oras si e importanta partea cu, consumul.O sa las asa si o sa incerc sa iau unul.Pacat ca se aude destul de urat.

ai schimbat termostatul? totul este ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc inca o data pentru piese.Nu am reusit sa le schimb.Abia saptamana viitoare o sa le schimb.Te rog sa imi pastrezi tamponul de la motor (cel din fata). O sa te sun luni sa mi-l trimiti pentru ca nu sunt in zona.O saptamana usoara pentru toti membrii.

Pentru Bog_S40T4, multam de informatii.Si tu sa o stapanaesti sanatos.Te rog da-mi un numar de telefon sa vorbim un pic.Multumesc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Am schimbat ieri senzorul de temperatura motor(cel de sub termostat) si problema pe care o am persista. Cand pun contactul acul de la apa porneste de undeva din apropiere de jumatate. Isi face cursa pe masura ce apa se incalzeste si se opreste undeva in apropiere de linia rosie. Are cineva idee ce ar putea sa fie defect.Se poate sa fie problema de la ceas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema. Era bordul. Am pus un alt bord si sta perfect. Doar ca acum am scapat de una si am dat de alta. A inceput sa porneasca greu. Thebuie sa tin contactul 4-5 secunde pana porneste. Am treaba iar!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now