• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
Salman

Fierbe motorul volvo S80 2.8 T6

4 posts in this topic

Salut,

Fiind membru nou doresc, sa ajut si sa ma documentez referitor problemelor aparute masinii.

De curand mi-a fiert motorul de m-a zapazit.

Solutia;

-verificati vasul de expasiu(in cazul meu a avut un por cat varful de ac)

-verificati capacul vasului de expansiune(la mine dupa atatea completari din cauza pierderii s-a dus filetul)

-si in cele din urma dupa schimbarea vasului ,a facut presiune si mi-a bubuit un furtun pe partea dreapta a motorului.Dumnezeu altfel ma faceam de o garnitura de chiuluoasa noua!

-rezolvarea iesind abia cand m-am hotarat sa schimb termostatul deoarece ventilatoarele plecau dar aveau mersul ciudata,adica la fierbere grava mergea pe treapta I ,dar pe tester plecau amandoua treptele.

-surpriza mare a fost dupa ce m-am documentat cum se schimba termostatul,am trecut la treaba .Am ramas prost cand am vazut ca masina nu are termostat,gandindu-ma ca nu era nici din pricina asta.

Termostatul se afla sub capacul de distributie,capacul termostatului avad 3 suruburi.

Culmea !!!Asta era de vina...Sper sa va fie de folos si sa o rezolvati singuri..

Coolant pump and thermostat replacement.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu nu inteleg. Masina nu are termostat dar l-ai schimbat ? Reciteste ultimele 3 fraze :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea a fost:

-nu stiam ca nu are ,toata lumea m-a sfatuit sa-l scot ca ramane blocat .

-mergand pe premiza ca il schimb.Pana cand am desfacut si am observat ca nu am ce sa schimb!Nu era :help: .De fabrica automat ca are,cel de la care am cumparat-o a facut o improvizatie ca la dacie..L-am pus pe cel nou si nu mai pleaca acul indicator de temperatura de jumatate nici sa-l .....intrand in normal si ventilatoarul

Edited by Salman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa super ! Deci NU avea si totusi se supraincalzea motorul. I-ai pus unul nou si acum e ok. Cam asta inteleg eu...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now