robvie

probleme S60 T5 ! AJUTOR !

11 posts in this topic

buna ziua , am achizitoinat recent un s60 T5 2002 si am cateva lucruri de pus la punct la ea . Problema nr.1 este o eroare " Reduced engine performance " care imi apare ocazional si imi taie alimentarea la masina , pe un tester auto-check-systems a iesit clapeta de acceleratie , dar nu am avut ocazia sa ii fac o diagnoza calumea deoarece locuiesc in craiova si nu avem reprezentate volvo in zona ... problema nr.2 ar fii ca trage mai bine cu mufa scoasa la debitmetru , desii debitmetru nu a dat nici o eraore pe testu a-c-s ... iar ultima problema ar fii ca dupa catalizator mai am doar tzeava , se aude superb , dar nu da bine pe o masina din clasa ei , si am inteles ca ar putea pierde cuplu in ture joase din cauza ca nu mai face contrapresiune ... astept pareri si sfaturi , unde sa ma duc pt o diagnoza corecta , si de unde sa incep , va multumesc anticipat , o zi buna

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la Bucuresti nu e mult din Craiova, acolo te poate ajuta BogdanG de pe forum cu o diagnoza corecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am ajuns inca la bucuresti si am dat de o problema mai mare , NU MAI PORNESTE , dau la automat , invarte , da sa porneasca si moare , dupa cateva incercari apare " Immobiliser - see manual " si " alarm system check " ( ce-i drept alarma e anulata din cate am inteles ) ... am verificat si vine benzina in rampa , ce sa fie oare ? cum ii dau eu de cap sa ajung cu ea pana la bucuresti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghici ciuperca ce-i ? Pai daca spune Immobiliser de la ce poate sa fie ? Incearca cheia nr 2 si poate porneste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

era primul lucru care il faceam ... daca si aveam alta cheie , am incercat sa o inchid/deschid de 5 ori sa resetez immobiliserul si tot nimic , am luat borna la baterie ... mai raman cu speranta ca ar fii un fir corodat intre contact si starter ( sper la varianta asta deoarece s-a intamlpat sa si porneasca doua secunde , se tureaza apoi moare )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi unde este calculatorul motor (nu stiu daca difera de motorul aspirat. La mine este intr-o cutie neagra in partea dreapta a masinii). Scoate borna si desfa calculatorul motorul, adica sa-l scoti din mufa. Vezi pinii sa fie curati. Am avut si eu odata o problema asemanaoare, doar ca mie imi apareau mai multe erori. Pornea si se oprea in 2 secunde. Dupa ce am fixat calculatorul cum trebuie si-a revenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 zile am dat la automat de zeci de ori in reprize si nu a vrut , aproape sa maninc bateria ... azi cand sa o tractez , dupa primul metru la stanga , mi-am incercat norocul inca odata si a pornit bestia ... de cateva ore ma plimb cu ea si momentan e bine , porneste la sfert ... nush la ce sa ma astept dar sunt sigur ca nu am scapat de tot

Edited by HEIMÐALLR
Scriere necorespunzătoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi cer scuze pentru prescurtari , am inteles ca nu acceptati greseli gramaticale si jargoane de net pe aici , o sa incerc sa ma adaptez ... threadul se poate inchide , problema rezolvata , nu avea nimic immobilliser-ul , era filtrul de benzina infundat , CASE CLOSED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine, ma bucur ca dupa aproape 9 luni ai reusit sa-i dai de cap. Dar asta iarna n-ai avut nici o problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, cu intarziere vad si eu problemele tale. Ma bucur ca s-au rezolvat.

Dar as putea sa iti zic ca la turbo-benzina, cu cat e mai mare diametrul evacuarii e mai bine, fiind turbina nu mai e nevoie de acea contrapresiune.

Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina o am de 9 luni , problemele in totalitate s-au rezolvat de 6 luni sau mai bine ... in principiu nu gaseam clapeta , am bagat ulei necorespunzator , si era un fir intrerupt de la debitmetru la ecu ... in princiupiu nu am avut probleme mari , dar nu a vrut nimeni sa ma ajute , si nu eram foarte documentat , dar am citit mult mi-am luat un vida si am explorat piesa cu piesa T5-ul si sistemele turbo benzina in general si acum nu mai sunt probleme , am o mica notiune cam de fiecare piesa vacuum si valva de sub capota

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now