Sign in to follow this  
Followers 0
chris_navo

Problema ambreiaj C30

17 posts in this topic

Salut. Am un Volvo C30 MY 2012 1.6D. Are 22.500 km in bord, si azi s-a stricat :smile: .

Mai exact, cu motorul pornit nu mai intra in viteze. Cu motorul oprit, intra. Chiar cand a aparut problema, nici motorul nu a vrut sa mai porneasca cand era masina in viteza. Pe liber pornea la cheie, cand o bagam in viteza nu pornea sau se chinuia.

Am apelat la Europ Assistance si am trimis-o la Bucuresti la service eu fiind in Galati, urmeaza sa aflu maine sper care e problema. Probabil ceva la ambreiaj ?

Genul acesta de probleme este normal sa apara la o masina asa noua, si nu deloc ieftina ? :smile:

S-a mai confruntat cineva cu probleme de genul la o masina asa "tanara" ?

Edited by chris_navo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

nu cred ca e problema specifica Volvo, ci eventual s-a dus placa de presiune ? Se mai intampla ...

Insa MY 2012 nu inseamna ca e D2 ? Oricum ar trebui rezolvat pe garantie.

Sper sa fie OK cat mai repede.

Edited by icarus86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Poate s-a dus cilindrul ambreiajului. Lichidul l-ai verificat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am verificat absolut nimic dpdv tehnic la masina, ea este in garantie, inclusiv asitenta rutiera este gratuita, cel putin la dus, la intors trebuie sa scot eu bani. Cu toate ca in alte tari este inclus si recuperatul masinii de la service .. deh Romania.

MY 2012 este si varianta 1.6D aparent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am verificat absolut nimic dpdv tehnic la masina, ea este in garantie, inclusiv asitenta rutiera este gratuita, cel putin la dus, la intors trebuie sa scot eu bani. Cu toate ca in alte tari este inclus si recuperatul masinii de la service .. deh Romania.

MY 2012 este si varianta 1.6D aparent.

Salut, vad ca esti din Galati. Nu prea stiu c30 model 2012 in oras. Este unul singur pe langa mine si este unul negru pachet R design. Dar are numere de Tulcea. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de Tulcea este al meu.

Da am rezolvat, cei de la Bucuresti au descoperit ca s-a spart placa de presiune, si au schimbat tot kitul de ambreiaj. Sper ca au pus unul trainic de data aceasta :).

Au fost prompti, au rezolvat masina intr-o zi. Pe garantie bineinteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu prin oras,masina.

Foarte aspectuoasa! :D Sa te poarte in siguranta oriunde doresti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de Tulcea este al meu.

Da am rezolvat, cei de la Bucuresti au descoperit ca s-a spart placa de presiune, si au schimbat tot kitul de ambreiaj. Sper ca au pus unul trainic de data aceasta :smile:.

Au fost prompti, au rezolvat masina intr-o zi. Pe garantie bineinteles.

Suntem vecini inseamna. Daca e mereu parcat pe lanca SC. Gen 24. Eu l-am vazut mai mereu cum cobor spre faleza si stiu ca aveai deja masina echipata de iarna cu jante de tabla. :) Bine ca ai rezolvat cu problema aparuta desi nu-mi pare normal sa se sparga asa repede placa presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca s-a rezolvat !

Asta e, se mai intampla, ca e Volvo sau orice altceva - piese de acest gen sunt "consumabile".

Share this post


Link to post
Share on other sites

A luat azi masina din service, dupa ce i-au facut "pregatire pentru ITP".

Dupa mers vreo 20km a prezentat EXACT aceleasi simptome ca a lui chris_navo. Nu mai intra in viteze cu motorul pornit, cu el oprit insa da.

Intrebare: o duc maine cu a 2-a pana la service, sau risc sa stric altceva si mai bine chem platforma ?

Va rog un raspuns rapid !

Share this post


Link to post
Share on other sites

O poti duce dar e mai greu de condus .

Se pare ca este o problema comuna la D2, bine ca 1.6D nu are problema asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu risc sa avariez cutia de viteze sau motorul ?

Ca no, nu mai decupleaza cand calc pedala, deci cand merg la viteza foarte mica "tremura" ca da sa moara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e singura problema, cand trebuie sa opresti masina face urat motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urcat-o pe platforma, a costat 350 CHF.

Cei de la service au zis imediat ca e probabil placa de presiune si ca se va rezolva pe garantie.

Va fi insa o discutie lunga despre recuperarea banilor pentru platforma, se pare ca Volvo Elvetia nu vrea sa plateasca ci sa trimita mai departe catre Volvo Belgia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipic romanesc, sigur nu e vreun roman sef la Volvo Elvetia ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mi-au luat 331 CHF la "pregatire pentru ITP" si de fapt n-au facut decat sa-mi spele masina (interior + exterior + motor), sa-mi schimbe un bec ars de la placa de inmatriculare spate si sa-mi verifice adancimea profilului pneurilor.

Acum nu vor sa plateasca 350 CHF pentru platforma si ii inteleg pe undeva, este un pret mare pentru carat masina 12.5km. Voi vedea saptamana viitoare ce si cum, pana atunci raman cu XC-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0