2009 Volvo S80

Probleme alimentare D5 185 cp

13 posts in this topic

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati, daca are cineva o idee ce as putea face:

De vreo trei saptamani a inceput sa imi intrerupa la mers constant (ce-i drept prin oras). Am scos-o la un drum mai lung si am avut surpriza ca dupa efectuarea unei depasiri sa fiu nevoit sa trag pe dreapta, s-a oprit motorul!!!

Dupa aceea, a pornit fara probleme si am venit acasa. M-am gandit ca e de la filtrul de motorina pe care, ulterior l-am schimbat. M-am deplasat la Cluj unde (dupa 2 opriri pe drum), l-am pus la tester si .. TOTUL E OK!! La intoarcerea acasa s-a mai oprit de 2 ori, pe autostrada la viteze constante, pe tempomat, intrerupe (ca atunci cand la masinile pe benzina, are apa in benzina).

Cei de la service mi-au spus ca ar putea sa fie mai multe cauze, injectoarele, pompa de inalta presiune, etc. si sa incerc pe rand sa elimin din ele!! Maine voi demonta injectoarele si le voi trimite la verificat.

Va rog daca ati mai auzit de asemenea probleme sa-mi scrieti daca aveti vreo idee de ce-as putea face!!

STIE CINEVA CE RELANTIU AR TREBUI SA AM, DEOARECE AM DOAR 700 rpm (la relantiu) SI MI SE PARE CAM MIC!!!

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te apuca de demontat pt ca nu se rezolva asa problema, trebuie sa ajungi la Volvo sau la cineva cu un tester Volvo original si sa-ti faca un test de injectoare .

Daca te apuci de demontat injectoare/pompa/etc nu rezolvi nimic, nu se repara la ghici un D5 .

Ralantiul trebuie sa fie la 700rpm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il recomand pe colegul Volvo244 (Oliver) de la Turda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum descri (daca ai fost exact, reusita este de 99%) poate inainte de a mai face alte verificari care sunt oricum bine venite, ar trebui sa verifici sita de la pompa de motorina, cred ca o sa ai mari surprize. Nu-ti ia o ora de munca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, ai rezolvat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce e ala?

Regulatorul de presiune mentine presiunea efectiva din rampa comuna de alimentare in parametrii de referinta! Este montat pe pompa de inalte (pompa de injectie)!

post-1775-0-07676900-1371069272_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine bine dar ce ala regulator de motorina de 1100 lei?

Vorbesti de pret? Poate l-a cumparat de la volvo si in cei 1100 lei a intrat si montajul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andu tu ai spus de un regulator de presiune-stiu ce este

regulator de motorina -ce este?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andu tu ai spus de un regulator de presiune-stiu ce este

regulator de motorina -ce este?

Cred ca de presiune a vrut sa zica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now