com3rtzu

Probleme cu turatia S40

21 posts in this topic

Buna ziua

De vreo saptaman am si eu o problema cu masina un S 40 2.0 D din 2004 nu se tureaza mai mult de 3000 , nu imi da nici o eroare,inainte sa se intample imi aparea o eroare si numai avea putere,opream motorul si reporneam nu mai aveam probleme,la drum lung nu aveam probleme deloc doar cand o bruscam mai aparea eroarea ,am facut Bucuresti-Barlad doar odata s-a intamplat,si atunci cat am stat la semafor in relanti.am puso pe tester si imi dadea:

Reglare recirculare gaze esapament semnal prea mic/jos

Supapa reglare presiune combustibil

Supapa de bypass racire gaze de esapament recirculate semnal prea mic/jos

Acuma nu imi apare nici o eroare in bord,doar ca am fost din nou la tester si am erorile din nou,am schimbat EGR de la Ionut si electrovalvele control turbina si aia de la EGR ,a dat sa mearga o data, se accelera bine cand am mai umblat sa schimb supapa aia de la EGR aia de langa AC dar nu am apucat sa o probez in mers ca nu a mai mers. De filtru de particule nu poate fi vorba am inteles ca nu au modelele astea din 2004 sau am inteles gresit? Am curatat debimetru,si am pus mana la tubul de la filtru l-am infundat cu mana si am observat ca nu se opreste motorul,trage pe undeva aer pe la tubul care urca de jos la admisie,se aude ca un aspirator,si jos de inde vine din cot de acolo vad ca e si un pic de ulei ars ,un pic de mizerie, o fi de acolo de asta sa nu se mai tureze ?da ca ma puteti ajuta ,am fost la 20 de mecanici.......toti spun ca o fi de colo de dincolo... tot eu tre sa le dau ideii le spun nu o fi de aici si eii da da da se poate sa fie hai sa vedem tre sa schimbi si trebuie sa schimb jumate de masina si asa nu mai e ea intreaga da macar sa mearga ,cred ca am sa ma imbolnavesc din cauza ei...Daca m-ati putea ajuta cu ceva v-as fi recunoscator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti da in mers in nas un moment? Asa daca mergi constant la drum lung. E ca o senzatie de frana de motor scurta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi dadea in nas da nu un moment asa facea incontinuu nu isi revenea decat daca ii luam contactul si il puneam din nou,mai clar o reporneam.Dar de vreo doua saptamani nu mai trece de 2800 turatii am mers cu ea am bagat-o in garaj seara si a doua zi dimineata nu am mai vrut deloc sa treaca de 2800...a avut doua zvacniri da pt 3 4 secunde dupa aia la fel...cu o zi inainte imi facea cam des cand o fortam in rampa imi aparea eroarea si numai avea putere,dar se tura peste 4000 dar numai avea puterea de inainte in fine acuma nu mai are deloc,,am fost la testere 4 la numar....toate imi dau erorile de mai sus ....am inlocuit EGR, electrovalvele, spuneau ca nu stiu ce o avea da daca testeru sp ca is defecte trebuie schimbate..ma intrebau da care sunt unde sunt ....aaaa da trebuie schimbate,in fine m-am saturat poate s-a mai intamplat si la altii si asa descopar si eu unde e buba ca de dat bani la mecanici porecliti m-am saturat.

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calculator motor defect .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si de pe alta masina ?Adica pot sa il iau de la Ionutz la mana a doua ma refer?asa pot sa verific daca nu fi ala ...revin cu alte simptome.....am observat ca imi baga gaze in masina cand o pornesc....si ies si de sub capota ceva gaze nearse in mers nu se observa da cand o pornesc se vede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi e mi a sarit in ochi eroarea cu supapa de combustibil. Fa i un test pe banc la pompa de combustibil. Sa nu fie pompa dusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa verific si chestia asta , e posibil sa fie si asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si de pe alta masina ?Adica pot sa il iau de la Ionutz la mana a doua ma refer?asa pot sa verific daca nu fi ala ...revin cu alte simptome.....am observat ca imi baga gaze in masina cand o pornesc....si ies si de sub capota ceva gaze nearse in mers nu se observa da cand o pornesc se vede...

Nu merge altul din dezmembrari, dar cred ca se poate repara. Vorbeste cu Bogdan si daca se poate repara, el este cel care o poate face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu repar SID803 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum va spuneam si in mesaje;e anterioare ,imi iesi fum mai exact de prin zona turbo..o fi vreun furtun ceva spart...sau turbina?Cand pornesc se vede pe sub capota m-am uitat la motor iese printre caroserie si motor nu imi pot da seama exact de unde da e miros de gaze nearse miroase a motorina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu reusesc sa inteleg de ce nu duci masina la cineva care se pricepe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am tot duso si m-am saturat ca toti imi sp aceleasi lucruri...pun testeru trebuie schimbate astea....si is schimbate si mai mult nu sp ca nu stiu ca probabil......o fi de la o fi de la.....si asa pierd timp si bani...marea problema pe care cred toti o avem banii.....asa aruncati in vant pe mecanici doar cu numele,incerc sa ma duc la un mecanic sa ii sp eu uite asta e cu ajutorul vostru,pt ca am cheltuit destul pe la mecanici care sp nu am timp azi .....vino maine dar cu servisu gol doar ca sa nu sp ca nu stie sa se uite la un motor,apoi altu bago aici si sp ca trebuie turbina ,injectoare,EGR,electrovalve.....debimetru...lista continuuaaa jumate de motor,asa nu ar mai merge deloc masina,,,daca mi-ati sp la cine sa ma duc m-as duce dar la cine??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, omul e din Bârlad. Cred că e destul de departe de cineva care se pricepe.

Daca iese fum inseamna ca nu e pompa. Ai ceva crapat sau slabit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa si ? Ionutz Lup pune masinile pe platforma si le varsa la mine in curte, deci se poate .

Nu zic sa o aduca la mine DAR o poate duce la reprezentanta la BV sau la Bucuresti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bn omule vad ca nu ne intelegem...eu cer sfaturi nu spun sa mi0o reparati voi dar daca unii oameni nu inteleg......daca o sa am drum o sa trec si pe la tine dar deocamdata nu pot imi pare rau ca te deranjez pe aici am si eu o problema ca toti ceilalti care au postat pe aici daca eu nu am voie imi spuneti si numai postez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce sa repari daca nu stii ce este defect ? Masinile nu se repara pe forum dar vad ca nu vrei sa intelegi si continui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te uiti la prima mea postare scrie mare ce erori mi-a dat la 4 testere...am fost la 4 intelegi si niciunul nu a stiut ce sa repare asa ca intelege tu ca pt asta tot postez ca sa imi spuna cineva dute si fa aia.....asa ca sa ma iau dupa un mecanic sau altu tre sa schimb jumate de motor si tot nu ii dau de cap, in fine nu o sa va mai deranjez daca pt un sfat faci atata tragedie....e greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnoza nu inseamna sa citesti niste coduri de erori, diagnoza inseamna sa citesti niste parametrii live si sa-i compari cu alti parametrii etalon, daca ai presiune in rampa corecta, presiune de turbo corecta si alte valori corecte inseamna ca masina trebuie sa mearga corect .

Eu ma opresc aici, iti urez succes in continuare .

A si inca ceva, ai fost la 4 testere DAR nici unul Volvo ORIGINAL .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine multumesc pentru sfat s-a uitat cineva la astea dar nu stiu exact ce si cum,oricum o sa merg la Volvo la reprezentanta dar deocamdata nu am timp,o sa revin apoi.multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now