Costin Seby

cod u0301 incompatibilitate soft ajutor

9 posts in this topic

salut am un volvo s40 an 2007

masina a fost arsa la motor am inlocuit partea elec..............

cam tot cablajul elec.

la prima cheie pusa motorul invarte nu da semne de a porni

am pus un tester si am gasit 2 coduri.

p 0138b

u 0301 ceva legat de soft ecm

ma puteti ajuta??????????

motor-ul este diesel 1,6 d4164t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia un manual ,suna firele si vezi pe unde ai uitata ceva.Ai instalatie noua ,adica esti sigur ca este 100% ok si e schimbata intregral motor?Erori de motor ,sonda oxigen,incompatibiltati .

Daca ti-a luat foc si ai avut si scurt pe firele arse e posibil de scurturi majore ce duc in ECM,CEM adica in logica de baza a masinii.Ai luat-o mai ieftin sa o faci sa o vinzi sau este a ta? :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

instalatie este sh toata parte de la motor cu tabloul de sigurante cu tot

nu tabloul acela de sub bord cel de la motor

sub bord am inlocuit citeva fire

si a ramas fibra optica de rezolvat cumva

sper sa o gasesc si pe asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foloseste un tester calumea pt ca aceste coduri nu sunt de Volvo, codurile de Volvo pe motor sunt de tipul ECM-XXXX .

Daca motorul se invarteste cand dai la automat inseamna ca este ok partea de soft/imobilizare deci este o problema mai degraba mecanica . Rampa de injectie a fost amorsata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

instalatia elec. a masini cea care a luat foc era cu releu buji separat nu inclus in tabloul de sigurante

noua instalatie are releul inclus in tabloul de sigurante de la motor

am verificat fiecare mufa de la ECM vizual si am gasit ceva diferente

mufa A 2 fire in minus fata de mufa A de la patea elec. veche

mufa B 2fire in plus fata de mufa B de la partea elec. veche

am verificat in autodata unul comanda releul de buji cel de al doilea duce la debitmetru

tot in mufa B un al treilea fir care trebuia pe alt rind fata de ....

am verificat toate firele

intre vechea inst. si cea noua aceste trei fire care nu au fost cum era in cea veche

culmea este ca nu tranzmite curent la releu din ECM

AM INEBUNIT NU MAI STIU CE SA FAC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu faci inventii in primul rand, trebuie sa pui instalatie electrica pt masina -2007.

Multe informatii din autodata sunt gresite, nu-l folosii daca faci vreun Volvo, foloseste documentatie Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM REUSIT A PORNIT

nu conteaza anul masini dm..bogdan

trebuia amarsata pompa de injectie foarte bine

am gasit o pompa de benzina elec. si cu ea pe treaba

instalatie elec. a ramas aceasi nu sunt erori totul merge perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai codurile puse de tine nu aveau legatura cu lipsa de motorina din pompa de inalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu acum ce faci: ne spui ce a zi s si Bogdan mai sus, ca si cum el te a intrebat pe tine? Cred că ar trebui să i spui un "mulțumesc" lui Bogdan. Poate chiar cu M mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now