florinel71

butonul STC

12 posts in this topic

Nu inteleg...cand trebuie activat butonul STC...in ce conditii...trebuie tot timpul sa stea ON sau doar in anumite conditii?

Edited by florinel71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu înţelegi pentru că nu înţelegi ce e STC-ul. Documentează-te, învaţă ce face STC-ul şi o să decizi singur dacă ai întrebat bine cu "trebuie". ;D

Dacă vrei siguranţă, îl laşi ON, dacă vrei senzaţii, drifturi şi alte prostii, îl dezactivezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut sa ma documentez ....intrebandu-va pe voi ....imi pare rau daca nu trebuia sa intreb... :thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok, poti sa intrebi orice dar nah, sa fii pregatit sa "ti-o mai si iei". Alege si tu doar ce iti cade bine :P

Hi hi

Pe ON trebuie sa fie. Asa e si default-ul masinii. Cand pornesti masina, butonul e pe ON chiar daca tu ai oprit masina cu el oprit..... sau asa ar trebui.... :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stabilitate și control al tracțiunii (STC), poate fi descris ca o combinație de două sisteme de Volvo existente, low-viteza sistemului, frana de activare TRACS în S70/V70/C70 modele și de limitare a cuplului sistemului de viteză-independent, DSA​​, înS40 si V40.

• STC este proiectat pentru a preveni patinarea roților de tracțiune la pornire și accelerarea, precum și contracararea patinarea roților în cazul în care roțile motrice a lovit patch-uri alunecoase atunci când de conducere.

• Sistemul îmbunătățește aderența anvelopelor pe suprafețe alunecoase și oferă combinația optimă de tracțiune și partea de stabilitate, care, la rândul său, sporește nivelul ridicat de siguranță activă.

• Funcția de tracțiune funcționează la viteze mai mici, de până la 25 mph, prin transferul puterii motorului la roata cu cea mai bună aderență la cea cu cel mai mic prindere. Acest lucru se face cu ajutorul senzorilor ABS și sistemul de frânare.

• Funcția de stabilitate reduce cuplul motorului, prin reducerea la alimentarea cu combustibil, în cazul în care una dintre roțile motoare începe să-și piardă aderența pe drum, atât în ​​timpul accelerării și atunci când conduceți pe un drum alunecos. Aceasta minimizează patinarea roților și ajută aduce mașina înapoi la stabilitate complet.

• Sistemul reacționează și este activat în milisecunde și caracteristicile de conducere nu sunt afectate. O lampă indicatoare de pe tabloul de bord se aprinde intermitent în cazul în care și atunci când STC este angajat.

• STC este o caracteristică standard la Volvo

in concluzie daca vrei demaraje cu scart derapaje in curbe il pui pe off NU RECOMAND decata daca esti un sofer foarte experimentat si esti pe un drum slab circulat sa poti rupe parapetu fara victime colaterale el are un sistem de stand by intra in functiune doar cand e nevoie

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam in mare ce este ....ce nu stiam este daca trebuie sa stea tot timpul ON sau nu ...acum am inteles si va multumesc frumos! Pentru ca in carte nu specifica cand trebuie activat ....! Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu il pot decupla,ma poate ajuta cineva?Sta tot timpul aprins.Tin apasat pe buton dar nimic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai stc-ul aprins in ceasurile de bord, inseamna ca ai o defectiune a sistemului. Daca nu... trebuie sa ti apasat cateva secundd pe buton

Share this post


Link to post
Share on other sites

In bord nu apare nimic,STC-ul merge,l-am testat la demaraje si in curbe,isi face treaba,doar ca oricat as tine apasat pe acel buton nu se decupleaza,ramane aprins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe panoul de clima al masinii, sau pe cel care l-ai montat ulterior si care nu este recunoscut dd masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da sta aprins pe panoul de clima,asa statea si cand avea masina interiorul original cu aferentul panou clima original,sta tot timpul aprins si nu il pot decupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now