hanzy

anti skid aprins

11 posts in this topic

Salutare.Am un v50 din 2007,200.000 km,diesel,cu de toate pe el ,dar...

Am o problema cu anti skidul aprins si nu stiu cum se poate rezolva.

Initial a aparut problema cu puterea motorului redusa,anti skid si limitarea la 3000 de ture.Am schimbat turbina,ca cica ea era de vina ,dar tot nu merge .cind o turez brusc nu mai trage,daca nu ma limiteaza isi ia sprint pe la 2400-2600 ture si se duce bine,dar iar ma limiteaza dupa un timp.Mecanicii mi-au spus ca e dus filtru de particule,asa ca mi l-au gaurit(am mai mers cu unul gaurit 5-6 mii de km fara nici un bec aprins) si tot degeaba.Pe tester apare presiune scazuta pe evacuare,cei de la reprezentanta dupa 2 saptamini de teste mi-au zis ca nu stiu ce sa-i faca!,dar ca poate fi:capacul de chiulasa,senzor de presiune filtru de particule(schimbat in dec 2012),EGR(schimbat in dec 2012),turbo(1luna vechime),filtru de particule.

Ce sa fac?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna "presiune scazuta pe evacuare " ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum spun mesterii,valoarea normala este de aprox 1100,iar la mine este de 900.presiunea de supraalimentare depe galeria de admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL

Cum sa ai 1100mbar din moment ce la ralanti turbina nu face presiune, pur si simplu ai presiunea atmosferica ce este de 1013 mbar iar in acest caz senzorul poate sa citeasca cu o abatere de +/- 10% adica intre 920 si 1114 mbar .

Daca tu ai gasit un mester care se asteapta la ralanti sa aiba 1100mbar atunci este o mare problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este o problema cu masina sau cu mesterii?

La reprezentanta mi-au spus sa schimb capacul epurator de chiulasa.e ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara tuturor. cred ca a mai avut problema mea si sergio01.poate sa fie valva control turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai mult ulei pe tubulatura dupa inlocuirea turbinei atunci este ok diagnosticul .

Daca in sarcina maxima ai 2250 mbari atunci turbina nu are nimic iar overboostul nu trebuie sa dureze mai mult de 3 secunde .

De fapt nu turbina nu are nimic ci valva de control turbina pt ca turbina poate avea ceva probleme pe la etansari, poate pierde ulei dar in acelasi timp face presiunea ceruta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc.

Am schimbat si valva de control a turbinei si fenomenul este acelasi.La pornire afiseaza info pyterea motorului redusa,iar cind vreau sa turez brusc sau de la sub 2000 se apinde si anti-skidul si ma limiteaza la 3000.Cind nu sunt limitat, imediat ce pornesc motorul,se simte ca isi da drumul pe la 2700-2800 de ture si apoi se duce,dar daca scad turatia sub 2000,atunci dupa ceva timp ma limiteaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune tester pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe tester apare filtru de particule infundat.

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci curata sau inlocuieste DPF-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now