cedric

nu se acelareaza peste 2000

11 posts in this topic

Salutare tuturor! Acum doua zile am tras o fuga la munte pe transalpine si cand m-am intors in treapta a 4-5 nu se mai tureaza peste 2000 nici moarta, nu am nici un marker aprins in bord,toate filtrele ,uleiul sunt schimbate recent. Ce ar putea avea? acum 4 luni cand am venit la bogdan mi-a gasit releul de buji fript dar atunci nu se tura peste 3000. Sunt constient ca o diagnoza ar fi cea care sa imi spuna ce are dar prea curand nu am cum sa ajung la bucuresti sa o verific,oare o fi rau sa circul cu ea fara sa o turez prea mult ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se intampla mereu, doar dupa ce urc un deal am observat ca se intampla 100% problema.. poate e de vina ca folosesc pilotul automat in fiecare zi, mergand zilnic cate 100km am drum drept si il cuplez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF!In tr. 2 si 3 la fel ai limitare?Pe munte se cam solicita motorul, aerul mai rarefiat si posibil sa fi mers in turatie mica si ti-a gestionat amestecul in functie de conditiile de inaltime.Daca nu ai scos-o din 2000rpm i-a placut si aici a ramas.Cine mai stie :smile: .Pe tester cu ea ,ca poate ai ceva ,goange .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in treapta 2-3 se duce 4 + ca am incercat :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma se tureaza peste 2000rpm sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in treapta 1-2-3 se duce pana in 4000 fara probleme, dar 4-5 dupa ce urc un deal cu o inclinatie de cam 10grade nu se mai tureaza peste 2000 decat foarte foarte greu, dealul il urc cu a 3 cu 2800-3000 rpm , dar nici in cei 50 de km de linie dreapta dupa ce urc dealul nu isi revine, decat apoi la intoarcere de la munca am sanse 50 % -50% sa isi revina :), uleiul e schimbat si e la nivel optim , zgomote ciudate la motor nici cand e rece nici cand e fierbinte nu se aude :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ai un furtun spart la turbo, vezi deaspra alternatorului daca e spart furtunul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un furtun rupt care iese din filtru de particule, dreapta jos cum ne uitam la el si se duce sus catre zona unde se afla sigurantele

ce naiba de furtun este ala ?

rectific ..se duce catre zona unde este bateria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtun de presiune care duce la senzorul de presiune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca a fost rupt de ceva vreme am patit ceva nasol la masina :)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil DPF infundat. Dupa ce il schimbi mergi la o diagnoza !

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now