Sign in to follow this  
Followers 0
Cristi Muresan

c30 D4 geartronic / manual

33 posts in this topic

Buna seraa dragi posesori de volvo , intreb si eu care sunt problemele la acest model de c30, deoarece bogdan mentiona intrun topic faptul ca aceste modele mai ales geartronicul are niste bube ! Eu sunt la faza de documentare pt alegerea unu volvo. As dorii sa achizitionez acest model SH , si as dori geartronic , daca sunt posesori sau cunoscatori(bogdan G), care este consumul , care sunt plusurile . Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai trecut de la S60 la C30 in cautari?!! :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 -ul era din 2003 , si apoi altul din 2002 dar cu 86k , si ambele sau vandut cu o zii inainte sa le iua :( si am decis sa cumpar ceva mai diferit am deja V-ul 70 si chiar doream sa cumpar ceva mai nou , sunt intre c30 d4 si s60 d3 2011 ? Ce imi recomandati ? Sau alte modele . Multumesc pt atentia din subiectul pt. S60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma miram de saltul facut ,financiar vorbind si de aceea am comentat.Ca sa iti cumperi o masina,model, te uiti la buget ,apoi cit de mult iti foloseste in viata personala ca si necesitate,confort.

Motorizarile sint diferite un pic la C30 fata de S60.poti cauta datele tehnice si vei intelege. Ca si probleme tehnice orice masina are "caderi" de piese,subansamble, consumabile, si nu te tine toata viata fara sa ii faci nimic.

Eu zic sa iti cumperi o masina pe care sa poti sa o intreti financiar vorbind fara rezerve ,care te caracterizeaza si iti place .Nu sintem noi cei care dam banul si o conducem. :smile:

Mult succes

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu mam gandit la s60 2003 pt simplul fapt ca e oarecum ieftin de intretinut ! Dar am nevoie de o masina care sa ma plimbe franta - ro de cateva ori pe an si care sa nu ma lase prin austria cu ambreaju(la c30 D2) spre exemplu , intrebam pt ca sunteti mai informati ! In legatura cu bublele lor . Un volvo de 50k dupa parerea mea ar trebui sa mearga cu un schimb de consumabile ... Dar nu motor , ambreaj etc , si eram tentat de c30 D4 geartronic dar bogdan a scris intr-o postare ca nu e bun , na specificat de ce nu ar fi bun

Si s60 2011 d3 , deoarece mi se pare genial interiorul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin. :smile:

In general orice masina ce trece de asa numita perioada critica de 15-20ooo,poate 30ooo isi arata valentele din punct de vedere a fiabiliatatii.Bine ,vorbesc in termeni generali dar daca s-ar face un sondaj printre posesorii de Volvo (achizitie zero km) rugindu-i sa raspunda f riguros ,pertinent si obiectiv cu ce probleme s-au confruntat in decursul a 60ooo km adica fie 2 sau 3 revizii poate ca ar fi cel mai convingator aspect.

Da este foarte elegant si S60 cit si V-ul.Cind vine vorba de cutii automate eu presupun si vreau sa cred ca deja s-au rezolvat multe hibe ,"bube" pina in prezent la cutiile automate iar daca cumva ai nimeri una "intirziata" exista soft la zi.Nu este ala asa de negru pe cit se crede. :smile:

La automata iti cresc costurile de intretinere si daca mai este si diesel un pic si mai mult.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sfatuiti manuala in concluzie ! Sunt foarte atras de cei 177 cp ai c30-ului si de faptul ca e mica , in acelasi timp s60 -ul arata lafel de bine , d3 mai putin cp dar si o asigurare mai ieftina (in franta ) sincer sunt foarte curios este mult mai sport c30 ?! Oare e mult mai comod s60 ? Am sa ma orientez si in functie de pret desigur c30 fiind mai ieftin(din cate am obs in franta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

C30 este o platforma iar S60 alta platforma.De aici se pot trage concluzii legate de stabilitate ,dinamica in rulaj ,etc.Acum doar nu mergi la curse :smile:

Uitate si tu atent la caracteristicile tehnice ,specificatii motoare etc ale celor 2 exemplare.S60 este derivat doar ca si sasiu din platforma dupa care a fost conceput new Mondeo cu modificarile de rigoare la S60 .

C30 este derivat din sasiul de Ford Focus II care este f stabila ca si masina ,mai sport, dar uzat moral.

Cu S60 este alta distractie si placere este noua generatie Volvo.

Ar trebui sa mergi cu ambele modele (C30 ,S60) ca asa din sfaturile mele sau viitoare ale altora poate nu vei fi convins care ce si cum.Daca ai banii necesari cumparati un S60 benzinar 1600cmc manuala ,sportiva ,eleganta si sigur vei fi multumit si de intretinere si consum ,si de taxele de care zici si in final este modelul cel mai nou de la Volvo .

Te plictisesti de S ,sigur va avea cautare la revinzare.Sa iei in calcul si asta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 nu prea am gasit benzina , probabil cei care au achizitionat benzina nu vor sa o vanda ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as alege D4 cu manuala .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu te gandesti la C30 apoi la S60 vechi de 10 ani si apoi la S60 din 2011....concluzia e ca nu stii ce vrei.

Stabileste care-ti sunt criteriile si ordinea in care sunt importante pentru tine: confort, lux, calitate, imagine, performanta, fiabilitate, costuri intretinere, buget de achizitie, depreciere (volvo sta foarte prost aici, cumperi ieftin in comparatie cu alte marci dar pierzi si mai mult cand vinzi).

Dupa ce ai lista asta ordonata vei afla singur raspunsul. Poate nici nu e Volvo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va trebui sa incerc c30 d4 si apoi un s60 d3 si voi vedea in favoarea cui cade favoarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si sportivitate si design C30-ul este excelent, S60-ul nou este scump pt ce ofera iar designul interior lasa de dorit ba chiar pare ieftin si neterminat .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal C30-ul mi se pare cel mai urat volvo din toata gama din cauza spatelui care nu-mi place deloc. Tot din pricina acelor forme la stopuri nu-mi place nici spatele de la XC70 care altfel restul masinii mi se pare ca arata excelent, dar astea sunt doar parerile mele.

S60-ul nou la interior mi se pare foarte ok nici vorba de ieftin sau neterminat, s-ar putea ce-i drept sa fie cam scump pentru ce ofera.

In orice caz, nu te inteleg deloc Cristi, sa compari C30/S40 cu S60 nou nu este nici macar comparatie intre mere si pere, este comparatie intre o pruna si un avion, dar o sa vezi si tu dupa ce te urci in ele. De-asta zic ca mai intai ar trebui sa te hotarasti care-ti sunt prioritatile si apoi ce masina consideri.

Daca vroiai sa compari V40 nou cu S60 nou,sau S60 cu modele echivalente ale altor marci, atunci da, aia putea fi o discutie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sustin cele spune de Bogdan G. Referitor la gusturi fiecare isi achizitioneaza o masina dupa posibilitati. Spre deosebire de cel de mai sus care comenteaza ca C30-ul este cel mai urat model volvo l-as intreba el ce model de volvo are? Volvo c30 este o masina cu un design extraordinar. Dupa atatia ani de la lansare ramane o masina care intoarce capul trecatorilor. O masina ce iese in evidenta din multimea de masini banale. Daca cel de mai sus poate sa mi dea un exemplu de masina volvo cu un design mai revolutionar as vrea sa stiu si eu ce parere are. Care este potrivit lui masina cea mai frumoasa. Ma refer la design si nu la practicalitate pentru ca acest model este un model ce se adreseaza unui alt segment de public deca cel cunoscut la noi. Toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu consider ca fac o comparatie irelevanta ! Un s60 d3 rdesign este pe la 20000€ , un c30 d4 rdesign aprox 17000€ , eu doresc o masina sigura(volvo in opinia mea si a celor de la NCAP) ! Un pic sportiva , confortabila si un pic diferita , eu zic ca ambele se incadreaza

. Mie mi se pare ca s60 arata minunat pe interior fara sa o ating fizic deci sa stau in ea , si c30 mai putin minunat vb de interior (nam stat nici in c30) , Sonorizarea am inteles ca e superba la ambele (varinata high performance )

. Decizia va fi dificila

O intrebare am gasit si varianta summ la ambele modele , aceasta are sonorizare premium sound(standard ) ?

La motor favoarea cade c30-ului consum un pic mai redus cu putere mai mare ... (Am 22 ani deci se ia in considerare)

Prima la test cred ca va fi un c30 , si mai am o ultima intr varianta momentum are un sasiu mai putin sport fata de varinata r-design ? Ce difera mai exact ianafara de jante ? Si aspect exterior/interior

Neaparat comoda pe autostrada ! Un prim criteriu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

R design vine cu pachet jante, capace oglinzi in culoare gri, volan sport si schimbator viteze cu insertie aluminiu , indicatoarele de bord sunt pe fond albastru ,pedalier aluminiu sport ( amb, frana si accel). Sasiul masinii esti mai rigid avand suspensie sport, directia mai precisa si ferma. Scaunele masinii au inscriptia R-design. De asemenea si pe grila fata ai logo-ul R-design cat si pe volan la modelele dupa 2011. La varsta ta un c30 este masina ideala. Asepctoasa, sportiva, confortabila si sigura. S60 este o masina frumoasa dar nu are un design revolutionar. Mai degraba o masina pentru varsta 35-50 ani neavand efectul wow cand o vezi ori o conduci.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt raspuns prompt ! Asa ma gandesc si eu ... + c30 d4 are si 14 caluti in + si 100 kg in -

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi c30-ul din cate stiam a iesit sau iese curand din productie. Cand o sa o vinzi o sa pierzi foarte multi bani....fiind un model invechit!! Eu as merge pe s60...mai ales ca este o diferenta destul de mica intre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A iesit din productie la finele lui 2012. Pretul de revanzare al marcii volvo e scazut pentru toate modelele. Au pret de achizitie ridicat si la vanzare pierzi foarte mult. Si un s60 nou sare lejer de 30 mii euro. Deja e netul plin si pe mobile si autovitul cu masini rulate 50/120 mii km la preturi incepand cu 15 mii euro. Si ma refer la modele din 2011/2012. In scurt timp or sa fie si la 12/13 mii euro. Deprecierea e mult prea mare la acest brand din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul de revanzare nu e relevant ... Masina o pasesz la mama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca nu am facut nici o achizitie ... revin la achizitionare :confused2: , numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca nici nu stii ce vrei mai Cristi, sa vezi cum ramai tu cu V70-ul + bani de buzunar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu raman, l-a luat mama ....

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0