K-storu

Pornire greoaie

24 posts in this topic

Azi m-a sunat consoarta sa-mi dea vestea ca nu mai porneste masina. Eu, eram prin zona si am zis sa ma duc sa ma uit ce si cum. Surpriza, la prima cheie a pornit. Ea a incercat de 3 ori fara rezultat. Mai rau, cica facea un zgomot ciudat de parca se sufoca motorul.Sa ma astept la injectoare?Pompa?

Masina de cand o am (aprilie) porneste mai greu dar mie nu mi-a facut niciodata faza sa nu porneasca deloc

Share this post


Link to post
Share on other sites

La D5244T sunt probleme cu injectoarele, incearca un update soft la ECM la reprezentanta volvo + un test de injectoare .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa cumperi 5 seringi de la farmacie ,scoti toate furtunele de pe retur la injectoare si strangulezi returul ca sa nu curga motorina , pui seringile goale (fara tijele din ele)in locul retururilor de la injectoare dai la automat sa invarta de cel putin 4-5 ori dupa care vezi care din seringi s-au umplut mai repede si mai mult acelea sunt injectoarele defecte si trebuie schimbate .

Edited by adrian mangalia
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina de cand o am (aprilie) porneste mai greu dar mie nu mi-a facut niciodata faza sa nu porneasca deloc

Motorul porneste mai greu cand este rece sau cand este cald?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul porneste mai greu cand este rece sau cand este cald?

Si la rece si la cald porneste mai greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrifica injectoarele si o sa vezi buba.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Zgomot ciudat de parca se sufoca motorul" n-ar putea fi din cauză că nu învârte electromotorul cum trebuie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,referitor la verificarea injectoarelor cum a explicat Adrian Mangalia,am fost la service si mi-au verificat injectoarele cu un recipient genul cum a zis Adrian si unul din injectoare rezulta defect...deoarece s-a umplut recipientul inainte ca la celelalte sa ajunga pe tot furtunul.se poate ca dupa o curatare la fiecare in parte sa functioneze bine?sau e necesara repararea sau inlocuirea?mie tot ce imi face e ca porneste greu...urmeaza ceva mai nashpa daca nu schimb?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,Ma poate lamuri si pe mine cineva va rog frumos ca nu gasesc raspuns...daca am probleme cu un injector...2 sau toate 5...de ce imi face figuri doar cateodata...cam o data pe saptamana, nu vrea sa porneasca dimineata decat daca ii dau curent de la alta masina.bateria am cumparat-o acum 5-6 luni...masina de fel porneste greu fata de alte marci de cand am luat-o...motorul trage...alternatorul l-au verificat la service,bujiile sunt ngk schimbate de mine acum 1-2 luni.de ce porneste doar cand ii dau curent da la alta masina daca sunt injectoarele de vina???azi am incercat sa o pornesc vreo 15 min...avea curent...dar totusi I-am dat de la alta...si a luat-o.e adevarat ca in timp ce o tin la automat si o chinui dupa vreo 1-2 sec isi schimba sunetul ca si cum ar incerca sa porneasca doar jumatate din motor.va multumesc

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,Ma poate lamuri si pe mine cineva va rog frumos ca nu gasesc raspuns...daca am probleme cu un injector...2 sau toate 5...de ce imi face figuri doar cateodata...cam o data pe saptamana, nu vrea sa porneasca dimineata decat daca ii dau curent de la alta masina.bateria am cumparat-o acum 5-6 luni...masina de fel porneste greu fata de alte marci de cand am luat-o...motorul trage...alternatorul l-au verificat la service,bujiile sunt ngk schimbate de mine acum 1-2 luni.de ce porneste doar cand ii dau curent da la alta masina daca sunt injectoarele de vina???azi am incercat sa o pornesc vreo 15 min...avea curent...dar totusi I-am dat de la alta...si a luat-o.e adevarat ca in timp ce o tin la automat si o chinui dupa vreo 1-2 sec isi schimba sunetul ca si cum ar incerca sa porneasca doar jumatate din motor.va multumesc

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Salut, ce baterie ai acum mintata pe masina, cati amperi are la pornire?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa mergi la un vanzator de baterii care are un tester performant .. si spunei sa verifice bateria motor oprit , motor pornit si motor in sarcina ... ar putea fi din electromotor problema "fura" prea mult curent de la baterie ..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habar nu am ce baterie am...o sa ma uit deseara cand ajung acasa.dar cum adica sa verifice bateria in sarcina?in timp ce e motorul in sarcina,sau cand sunt consumatori mai multi porniti?multumesc

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pornesti , lasi la relantiu motorul accelerezi la 2000 de ture dupa care pornesti mai multi consumatori faza scura clima ... daca mergi la un tester de baterii de obicei magazinele de specialitate ofera asa ceva ... un test al bateriei

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce omori masina si nu-i faci o diagnoza. Masina trebuie sa porneasca la sfert de cheie, deci tu daca o omori cate 15 minute, bateria inseamna ca este buna. La benzina nu prea se strica asa usor injectoarele

Share this post


Link to post
Share on other sites

La d5 daca nu mai tine bateria amperi in ea poti sa te pui in cap ca nu porneste invarte greu dupa care daca incerci sa-i mai dai o cheie se aude un ticait si nu mai invarte. Eu am schimbat bateria am pus de 100ah cu 830ean. Porneste usor pentru ca invarte bine electromotorul daca nu invarte repede electromotorul la common rail ai impresia ca ai probleme la injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CRD-ul nu porneşte chiar "la sfert", eventual la "ş-un sfert". ;D

Eu ma gandeam ca masina lui este benzina, nu dizal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul pune 13,8 -14,2 v la bornele bateriei? trebuie verificat intai daca bateria e incarcata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut ca ati spus ca aveti baterie la 100amp...eu am avut pe ea platinium de 64amp si aseara am pus varta de 74amp provizoriu,ca ma gandesc sa cumpar si eu una mai mare.as face o diagnoza da la cine??!prin jur pe aici toti mecanicii stiu doar sa inlocuiasca...am lasat masina la ei in service 3 zile si au zis ca nu stiu ce are...cum poti sa faci un test de compresie la injectoare?mie mi-au facut un test la injectoare sa vada cate motorina da inapoi pe retur...si da a iesit unul care dadea foarte multa motorina inapoi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un D5 nu are ce sa faca cu baterie de 64A sau 74A, trebuie 95A si ~peste 800A la pornire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult de raspunsuri.o sa merg sa iau alta baterie saptamana asta si sa fac un test de compresie la injectoare...daca o sa stiu sa le explic...:wacko:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri dar ma refeream ca nu stiu cum sa le explic sa imi faca testul de compresie la injectoare...va multumesc.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu povestesc din propria experienta , am avut o baterie slaba uzata de timp care imi pornea greut uneori nu pornea la rece -10 , dupa 2 anii cu multiple manevre de dat curent la masina am patit sa nu porneasca , am cumparat o baterie noua , si surpriza masina tot nu pornea invartea motorul dar mai lent decat ar trebui ()ma gandesc , solutia a fost sa schimb periile la electromotor + curatarea lui , cu toate ca cei de la electromotoare miau zis ca sar putea sa nu fi fost aia problema , ei bine cu baterie noua si electomotor cu perii noi masina porneste super , orice conditii ,mentionez ca cei de la magazinul de baterii miau zis ca nu am incarcare buna , sau e la limita inferioara , ei bine masina nu mia facut nici o problema de 2 anii , sfatul meu e sa verifici masina intai achizitionand bateria noua si refacand electomotor ,

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceeași problema, doar ca eu am baterie noua, buji noi, injectoare noi degeaba...luni ii fac un test coputerzat ca înnebunesc. ...:((((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now