134 posts in this topic

v50 momentum si ceva peste/2010/1.6drive/109.000km/unic proprietar/fara incidente.... toate astea demonstrabile de la foto pana la ce vreti voi.

care e pretul ok in piata ,asa de curiozitate si poate cine stie...?!

Dute la un dealer auto sa iti faca o evaluare si vei cat costa aproximativ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bitz, pretul este fantastic pt unul care isi ia masina pt el .

La fel de bine poti lua doua si faci una, tot la acelasi pret de vanzare ajungi dar e mai mare bataia de cap .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stefan: ceea ce ceri e un vis frumos, dar doar un vis (da, unele se implinesc). masina pe care o vrei costa 30.000 de nou si tu o vrei cu 9000 in care sa intre si un eventual intermediar (transportul sau comisionul unuia care o aduce de pe cars on the web, tva, etc)!

in afara, cei ce schimba masina la 3 - 4 ani merg minim 40.000 km / an. cine merge mai putin, nu schimba masina, mai ales daca are grija de ea. singura varianta mai plauzibila e sa gasesti pe cineva la o firma cu flota volvo, sa afliii tot despre masina si sa o cumperi de la respectivul! sunt cateva firme de medicamnte (reprezentanti medicali - in general femei) care au flote volvo din ce stiu eu. mai nou, datorita legilor, firmele ce dau masini de serviciu apeleaza la leasing operational si nu mai vand masinile catre angajati, deci cred ca o sa fie ultimul tren si la aceasta varianta.

a mea e de pe cars on the web si a fost exact ce am luat cu detaliile mentionate. de obicei, chiar daca nu are carte de service, nu se risca cei din vest sa schimbe ceva ca nu se merita. ei fac banii din comisionare nu din adaos la masina. ei prefera preturi mici pentru ca asta inseamna clienti mai multi, adica vanzatori (firme de leasing in general) mai multi, adica volum mai mare de vanzari.

daca masina ajunge la revizii la timp si nu e folosita pe coclauri, asa cum vezi ca se vand pe mobile, poate merge mult si bine, peste 250.000 fara chestii majore. normal, depinde si in cat timp faci acesti km.

deci de preferat, daca vrei o masina, ar fi sa stii realitatea despre masina decat sa speri sa gasesti marea cu sarea.

dar cum spuneam, unele vise se implinesc! multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care e legea,ce nu permite firmei sa vanda masini ,angajatilor?

Ce spui tu cu leasing,e aberatie,poate licitatii,a angajatilor pt a cumpara o masina scoasa la vanzare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou,

Este posibil sa-mi fi gasit viitoarea masina.

Un Volvo S40 model 2009, 2.0D 136 cai, 150.000km reali verificati, fosta masina de companie de la Roche, condusa de o doamna ok (care nu a lovit-o niciodata). Are istoric service si distributia schimbata la 95000km. Pret 9000 euro. (Are cruise, comenzi volan, proiectoare, senzori ploaie, lumini, parcare - aftermarket, retrovizoare heliomata, piele partiala, incalzire scaune, ecranul de pe consola e negru cu scris galben - anterior am vizitat unul cu scris negru pe fond galben)

Are mici urme de uzura la interior (cam 1cm patrat de vopsea sarita de pe plasticul de langa butonul de avarie).

Uzura exterioara: bara din fata nu sta chiar ferm pe pozitie, dar nu a fost lovita (poate gropi sau borduri luate cu stil). Are cateva mici zgarieturi care ies cu polish. Geamurile pe fata au tendinta de a se bloca putin (nu coboara/urca foarte cursiv). Manerele de la usi nu merg ca unse, ci dau senzatia ca freaca usor la deschidere, dar aproape insesizabil. Mecanic: Directia trage usor stanga dar e posibil sa fie de la roti, verific maine la service.

Intrebarile mele, la care am cautat raspunsuri pe forum, dar ce am gasit nu prea se aplica in majoritatea cazurilor masinii asteia:

9000 Euro este un pret bun?

Cam cat costa sa verific/repar geamurile din fata? Ele nu sunt stricate, dar nici nu merg ca noi.

Cam la ce costuri trebuie sa ma astept in perioada urmatoare? tinand cont ca masina a fost servisata doar la Primus la intervale chiar mai mici de 15000 km.

Cam cat costa sa dau jos bara din fata la cineva profesionist care o poate monta la loc in pozitie PERFECTA? (are o deplasare de 2-3 mm, dar sare in ochi)

Volanta si ambreiajul se degradeaza progresiv? sau la volanta ma pot trezi ca incepe sa faca figuri dintr-odata? Se aproprie de "end of life" volanta asta?

DPF-ul e acelasi lucru cu Filtru Particule? Filtrul Particule a fost inlocuit/curatat la revizii conform cartii service stampilate de Primus (dar vad ca aici se plange lumea, si vreau sa stiu unde ma pozitionez si daca sa ma astept la probleme).

Distributia de ce a fost inlocuita la 95000? Nu e pe lant? La 1.6D am citit ca la 80000 se schimba, dar la 2.0D?

Alte idei daca aveti, ce pot sa urmaresc la masina, sau ce sa-i rog pe cei din service sa verifice la o masina de 150000km?

Multumesc, si astept raspunsurile voastre cu respect! Maine, pana la testarea de la Primus am nevoie de raspunsurile astea.

Multumesc anticipat si sper sa ne vedem la intalnirile de Volvalauri! :D

O zi geniala tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

9000 mi se pare un pret bun ! Am vazut prin franta pe la 7000-10000 si km peste 100000 , si scaunele incalzite nu prea gasesti pe modelel astea ,de sonorizare nai spus nimica am inteles ca se aude prost daca nu e macar high performance .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze ca nu am mentionat de sunet.

Se aude bestial! Foarte clar, iar la maxim imi pocnesc timpanele. Asta ar fi un fel de bonus, nu l-am considerat un criteriu neaparat. Nu stiu ce tip de sonorizare are, dar oricum, masina are chiar multe optiuni (lipsesc pielea integrala, navigatia, trapa, si BLIS pt unghiul mort. (poate si altele, prea putin importante din moment ce nu-mi vin in minte)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura dotare de care sa iti para rau e radar recul pt cruise , eu zic sa faci si un test dinamic (nush daca fac cei de la reprezenta)bogdan g te-ar putea ajuta mai ales daca esti din bucuresti

Bara presupun ca se poate rearanja usor si ieftin ,si cu distributa te poti uita pe un site de piese sa vezi daca e pe curea sau lant ...daca nu primesti rasp pana atunci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia este pe curea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsul cu distributia. E bine de stiut, inseamna ca mai am aprox 30.000km pana va trebui sa o schimb.

Ce reprezinta un test dinamic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evaluarea dinamica. In mers cu tester vida , verifica diversi parametrii si poate scoate in evidenta anumite probleme

In mers nu e tot una cu testarea pe loc chiar si daca motorul e pornit si I'll tureaza

Bogdan g. Te poate aju, mai sunt si alti colegi pe forum dar nu stiu exact cine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou,

Geamurile pe fata au tendinta de a se bloca putin (nu coboara/urca foarte cursiv).

Poate cu o recalibrare se rezolva, asa pateam si eu cu cel de la sofer, cobora putin dupa care urca. Demontata fata de usa si unsa glisiera care ridica/coboara geamul.

Manerele de la usi nu merg ca unse, ci dau senzatia ca freaca usor la deschidere, dar aproape insesizabil

. Incearca sa bagi wd40 si sa te joci putin cu manerele apoi fuga repede la spalatorie sa nu pateze.

Mecanic: Directia trage usor stanga dar e posibil sa fie de la roti, verific maine la service. Vezi sa nu fie si altceva la directie, Primus-ul poate spune ca masina este ok si peste 1luna sa cada pe bucati, mai bine mergi la un service unde cunosti pe cineva.

Cam cat costa sa verific/repar geamurile din fata? Ele nu sunt stricate, dar nici nu merg ca noi. Poti lua legatura cu colegii de pe forum care repara Volvo

Cam la ce costuri trebuie sa ma astept in perioada urmatoare? tinand cont ca masina a fost servisata doar la Primus la intervale chiar mai mici de 15000 km. Pentru orice masina second hand trebuie sa ai o suma pusa deoparte, gen 800-1000E. Vorba unu-i coleg " e loterie cu masinile sh"

Cam cat costa sa dau jos bara din fata la cineva profesionist care o poate monta la loc in pozitie PERFECTA? (are o deplasare de 2-3 mm, dar sare in ochi).Iti dau eu documentatia de demontat-montat si o poti face chiar tu. Numai sa nu ai vreo clema (sau altceva rupt).

Volanta si ambreiajul se degradeaza progresiv? sau la volanta ma pot trezi ca incepe sa faca figuri dintr-odata? Se aproprie de "end of life" volanta asta? Poate ceda oricand sau iti poate da un mic semn de uzura, dar tinand cont ca are 90k km in conditiile de firma te poate lasa oricand. Eu am ajuns la 250k km cu ambreiajul/volanta OEM.

DPF-ul e acelasi lucru cu Filtru Particule? Filtrul Particule a fost inlocuit/curatat la revizii conform cartii service stampilate de Primus (dar vad ca aici se plange lumea, si vreau sa stiu unde ma pozitionez si daca sa ma astept la probleme). DPF-ul este Diesel Particulate Filter iar in romana este Filtru Particule - este una si aceeasi. Daca a fost inlocuit poti sta linistit pana la 150k-160k km.

Distributia de ce a fost inlocuita la 95000? Nu e pe lant? La 1.6D am citit ca la 80000 se schimba, dar la 2.0D?

Distributia este pe curea atat la 1.6d cat si la 2.0d, iar, conform manualului se schimba la 240oookm, dar nu stiu de ce service-urile din Ro recomanda la 90oookm. Eu am schimbat-o la 180k km prima oara.

Multumesc, si astept raspunsurile voastre cu respect! Maine, pana la testarea de la Primus am nevoie de raspunsurile astea.

Multumesc anticipat si sper sa ne vedem la intalnirile de Volvalauri! :D

O zi geniala tuturor!

Cel mai important sa aiba Taxa De Mediu - Achitata!

Bafta!

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca are taxa platita poate mai merge inca vreo 500 in jos.Altfel este scumpa si tinind cont ca este sigur circulata 75% in oras.Orice masina de firma este sigur atinsa odata nu deaparat trosnita bine.

In caz ca o vei cumpara sa ai vreo 800-1000E max de rezerva ,pt consumabile schimbari de repere ce trebuiesc ,neprevazute , etc si astfel o vei putea avea in conditii tehnice bune o perioada mai indelungata fara sa mai faci investitii in reparatii.Ai masina ,iti consuma bani oricum.Observ ca mai ai un Volvo deci ai idee cu ce se maninca ,zic eu.

In rest numai bine si bafta in alegerea ta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, si multumesc pentru raspunsurile detaliate!

Masina, spuneam ca are 150k km, nu 90k.. La 90k i-a fost schimbata distributia.

" DPF-ul este Diesel Particulate Filter iar in romana este Filtru Particule - este una si aceeasi. Daca a fost inlocuit poti sta linistit pana la 150k-160k km." .. well.. masina are deja 150k km :)

Nu mai am inca un Volvo :)) prima data cand am incercat sa-mi fac user pe forum scrisesem la Auto 1 - Matiz si... nu a validat nimeni userul meu aprox 1 sapt :)) asa ca am facut userul asta la care am trecut Volvo, gandindu-ma ca e un criteriu de selectie, cu o comisie speciala si ambasadori nato... si.. am avut dreptate! :)

Oricum.. de fiecare data cand vad cate un S40 in trafic trebuie sa trag pe dreapta si sa-mi dau 2 palme ca sa-mi revin la cat de frumoasa poate fi masinuta (sau poate sunt eu obsedat)

Taxa cica ar avea-o platita.. tre' sa isi scoata dovada de la ANAF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce a spus Dinoco mai sus, se mai poate adauga:

Geamurile electrice: se pot gresa macaralele, se pot calibra din Vida, sau este posibil sa fie chederele imbacsite cu praf (se dau jos si se curata, sau se curata pe masina, insa mai greu)

Manerele: praf intre maner si fata de usa, sau poate cablurile care actioneaza yalele s-au "uscat"- se pot unge, inclusiv broastele

Intr-un cuvant, daca tot se desfac fetele de usi ar trebui verificat si uns, cam tot ce "misca"

La directie poate fi un nimic, sau ceva complex. se poate sa fie o roata mai dezumflata, soseaua putin inclinata (sa nu o vezi cu ochiul liber), unghiul de fuga, sau probleme la directie/articulatie

Bara fata se poate aranja/ cosmetiza chiar daca are si o clema rupta

Pentru o diagnoza profi, statica, dinamica si "ochiometrica", recomand sa iei legatura cu Bogdan G. Iti poate face si o verificare pe elevator si iti spune cat te costa rezolvarea la celelate probleme (geamuri, bara , etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit dupa ce vei avea volvo ,greu treci la altceva ... Ca tot vb de manerele de la usa. Am obs diferenta la deschidere intre usa soferului si celalalte ,as putea sa pun vaselina pe partea acea a manerului care intra in portiera ? Nu se umple de praf si va duce la uzura ? Scuze de off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile de la Hoffman La Roche nu sunt intotdeauna lozul castigator iar 150.ooo km de RO pt un 2.0D este destul .

Pretul este mare din punctul meu de vedere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Cred ca voi cauta alt Volvo.

Tipu' a spus ca masina are taxa de mediu platita.. si verificand cu o cunostinta de la ministerul de finante am observat ca nu e platita. (O minciuna de obicei ascunde altele)

De curiozitate, cat costa taxa de mediu la motorul de 2.0D?

Multi mi-au spus ca 150.000 km in Romania (adica 30.000 km/an) e destul de mult pentru masina asta. Mai mult, vad ca si Bogdan G care observ ca are ceva experienta, are aceeasi parere.

Siiii... partea interesanta/nasoala pe care eu nu o credeam posibila dar pe care am aflat-o azi. Si recomandare pentru toti de aici in caz ca nu stiti deja.

Daca tu cumperi o masina cu taxa platita.. FOSTUL proprietar poate chiar si dupa ce ti-a vandut-o sa-si recupereze taxa, bagandu-te pe tine ca nou proprietar in incapacitate de a revinde masina la un pret decent, chiar daca tu ai luat-o scump stiind ca are taxa platita.

PS: sunt curios daca merge facut contract cu cel de la care cumperi masina, la un notar, in care sa specifici ca "fostul proprietar se obliga ca dupa vanzarea masinii sa nu-si mai recupereze taxa de mediu".

Anyway.. o sa-i propun omului 9000 minus cost reparatii mici defecte, minus taxa auto.. adica presupun ca vreo 7000-7200.. pret pe care sigur n-o sa-l accepte.. si cam asta e.

Aa, era sa uit: PRIMUS o suge maxim, cu tot respectul pe care nu li-l voi mai acorda vreodata.

Am facut programare pentru S40-ul in cauza la o testare generala (km reali, test accidente, directie, si ce mai stiu ei)... bai frate.. m-a sunat una cu o voce de zici ca râgâia la mine si mi-a facut fabuloasa oferta de 1000 de ron!! Am simtit ca ma apuca toate transpiratiile mai mult de nervi pt ca isi permite sa fie asa nesimtita sa creada ca plateste cineva 1000 de ron ca sa se uite Mitica la masina in timp ce se scarpina in fund. Dublu cat o revizie cu ulei si filtre. Frate, nici la Bavaria o testare de seria 3 nu te costa 1000 de ron, ci vreo 380, iar Bavaria sunt recunoscuti ca jecmaneala pe fata.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-am zis sa iei legatura cu Bogdan G, dar tu nimic.... "Batman- Batman" :hello:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-au luat 130 ron sa bage masina pe rampa si sa dea jos doua roti sa se uite la discuri... fara sa-mi spuna ca ma costa inainte de a face operatiunea, ca domne haideti ca noi avem un aparat special care masoara la sutime de milimetru discurile de frana daca sunt ovalizate. Dupa ce au dat jos rotile s-au uitat din ochi, ca domne sigur de la asta e ca daca nu e de la asta va platim noi tot. M-au tarifat 130 ron, si mi-au facut deviz pt inlocuit toate discurile si placutele frana de vre-o 3300 ron, adica peste 10% din valoarea masinii. Dup-aia m-a sunat de vre-o 3 ori o tanti ca de ce sunt suparat si ca poate mai trec pe la ei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu cumperi o masina cu taxa platita.. FOSTUL proprietar poate chiar si dupa ce ti-a vandut-o sa-si recupereze taxa, bagandu-te pe tine ca nou proprietar in incapacitate de a revinde masina la un pret decent, chiar daca tu ai luat-o scump stiind ca are taxa platita.

PS: sunt curios daca merge facut contract cu cel de la care cumperi masina, la un notar, in care sa specifici ca "fostul proprietar se obliga ca dupa vanzarea masinii sa nu-si mai recupereze taxa de mediu".

Situaţia stă în felul următor:

1.Persoana care vinde a achitat cumva o taxă nedatorată/ilegală. El o poate cere înapoi în termen de 3 ani (cred).

După acei 3 ani se prescrie dreptul său de a recupera taxa.

2.Taxa de mediu se achită dacă nu a fost achitată nicio altă taxă referitor la înmatriculare la o anume "bucată maşină".

Sau se plăteşte retroactiv dacă se recuperează.

3.Dacă i se permite fostului proprietar să ceară taxa achitată înapoi, chiar dacă a vândut maşina, atunci maşina care e la tine

nu mai are taxă achitată. Drept urmare va trebui "reachitată". Acum părerea mea: fie dai ăn judecată fostul proprietar că în contractul vostru

nu scria că trebuie să mai achiţi nimic fie o achiţi tu. Mă repet: asta daca i se permite fostului proprietar să ceară taxa înapoi. Eu personal, aş

tinde să susţin (să legiferez) că într-o astfel de situaţie, vânzătorul, odată cu vânzarea, renunţă şi la dreptul lui de a recupera taxa.

Ca să raspund la întrebarea cu contractul la notar:

Din câte ştiu se poate face o declaraţie la notar cum că vânzătorul renunţă la dreptul său de a recupera taxa.

Dar cum acea declaraţie e făcută "în vânt" aş tinde să zic că poate fi combătută ulterior destul de uşor.

"În vânt" mă refer că nu e legată de un act - e efectiv prezentarea la notar a unei persoane care declară că renunţă

la recuperarea taxei.

Dacă ar fi să o faci calumea, atunci aş proceda aşa:

1.Contractul de vânzare să se facă la notar (se va plăti un procent din valoarea maşinii - nu ştiu să zic cât)

2.În contractul de vânzare aş introduce: "Subsemnatul vânzător renunţ la dreptul meu de recuperarea a taxei .... (cum s-o numi)

în favoarea cumpărătorului".

3* Să aveţi în vedere că orice contract peste suma de 250 de lei, trebuie făcut în scris la notar (asta zice codul civil). Nico vânzare de maşină nu se face la notar :smile: . Asta nu înseamnă că contractul nu e valabil, însă valabilitatea lui, în cazul în care unul din cei doi sau chiar terţe parsoane au interes, se poate să aibă grav de suferit.

Prin asta se leagă declaraţia de contract, se renunţă la dreptul de recuperare ŞI MAI MULT se renunţă în favoarea cumpărătorului.

Adică acel drept se transferă odată cu transferul de proprietate a maşinii către cumpărător şi apoi decide el dacă vrea să recupereze taxa

şi să o plătească pe cea nouă.

Edited by N3cks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult de 6500 sa nu-i dai.

Mai nou delcar Brasov,fac revizii la masinile volvo,si cat credati ca a costat,schimbarea placutelor.?

Numai 600ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manopera sau cu tot cu placute ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@StefanV, habar nu ai in ce consta testul de 1000 lei oferit de Primus, tu numai iti dai cu parerea, nu prea ai habar de Volvo dar din nou, ma repet, iti dai cu parerea. Hai sa-ti explic putin ce ofera testul de 1000 lei oferit de primus, ofera o verificare amanuntita a masinii, ce cuprinde inclusiv test de compresie, verificare caroserie, verificare electrica totala si dureaza cam 4 ore. Si eu m-am mirat de pret si am pus mana pe telefon si am sunat direct la sursa si mi-au explicat ce se verifica. Pai numai un test de compresie costa 200 lei la orice garaj amarat, sa testezi fiaecare componenta electrica in parte la o masina costa si asta pt ca dureaza.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now