Buzea Andrei

Baterie descarcata fara simtome prealabile, Martori ABS, ESP, Baterie aprinsi

29 posts in this topic

Salut,

Am un Volvo s40 din 2009, eu o am de 1 an, astazi am vrut sa plec, a pornit greu, s-a aprins marorul ABS in bord, am oprit-o si nu a mai vrut sa porneasca, se aude electromotorul dar ca si cand bateria ar fi descarcata total... pana astazi nu a dat nici cel mai mic semn de oboseala bateria, dar ce-i drept m-am uitat azi la ea si este cursa putin. Am pornit-o de la o alta masina (a pornit din prima, ma gandesc ca nu ar fi probleme la electromotor), dar ABSul, ESPul, BATERIA, se aprind si se sting intermitent la intervale de cateva secunde.

Nedumerirea mea ar veni de la faptul ca bateria s-a descarcat subit, si de la faptul ca se arind acei martori... stie cineva daca este doar baria si se rezolva cu una noua sau ar putea fi altceva?

Multumesc

post-5433-0-87248500-1390072609_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cere si tu o baterie imprumut de la un prieten pentru 10 minute si cred ca vei avea o surpriza placuta !

Edited by opus
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum am promis, am revenit cu verdictul... se pare ca toate problemele au disparut cu o baterie noua, toti martorii se sting normal... In orice caz mi de pare destul de dubios cum reactioneaza bateria fara semne prealabile... daca esti plecat la drum lung destul de incurcata situatia..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce baterie ai pus, amperaj, pret, sursa? Asa se intampla cade brusc, au am patit-o vara, dimineata am plecat la serviciu, la pranz cum zici tu era bordul ca pomul de craciun, numai beculete, tacaneli de relee, electromotorul doar un tac si gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus Varta de 80A, 400 de ron (de la un magazin de pe langa autovit... era singurul loc unde m-am gandit ca ma pot duce duminica), numai ca la doua zile dupa ce am pus-o a inceput sa se aprinda iar in bord simbolul cu bateria... adica nu incarca alternatorul... in final s-a dovedit a fi puntea de diode (erau arse 4 din 6). Acum are un vibrat dubios... ma gandesc ca poate nu or fi strans baietii de la service ceva bine pe acolo

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica la ei, nu lasa asa, alternatorul din ce am citit aici pe forum e pacatos, din ce explicau baietii aici zieau ca are legarura si cu DPF-ul, eventual fa si un test de erori. Si a mea a inceput sa dea eroare de baterie la +6' C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concluzia este ca ai dat banii degeaba pe baterie! :smile: Inainte de toate trebuia sa te asiguri ca incarca alternatorul sau sa iei densitatea acidului din baterie sau sa reincarci bateria pe redresor.Dupa toate astea trebuie sa mergi sa iti faci o testare ,stergere de erori .Si cind ai baterie "moarta" nu mai omori logica masinii prin contact+ start motor ,ca dai in alte alea si te va cam ustura la buzunar.Ia -o ca sfat gratuit.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... dar bateria veche era cursa... cand am pus-o pe cea noua s-a verificat si faptul ca alternatorul incarca... si ce crezi, incarca... iar problemele au aparut abia dupa alte doua zile... si toata lumea zice ca bateria moare subit... deci despre ce logica vorbim!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria moare subit numai cand se intrerupe electrolitul iar la Volvo S40 cand se schimba bateria trebuie resetat cu testerul CEM-ul pt ca acesta monitorizeaza incarcarea bateriei, daca nu-i spui ca ai baterie noua nu e bine .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Si eu am schimbat anul trecut bateria si alternatorul si de atunci de fiecare data cind fac test la incarcare,(ultimul acum 2 ore)

imi da incarcare putin mai mare decit normal.Cred ca tot o resetare de genul trebuie sa fac,dar nu stiu unde sa fac pe la mine prin zona?

Trebuie obligatoriu tester Volvo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai este posibil ca acea tensiune pe care tu o consideri normala sa nu fie asa de normala, la cat de frig e acum afara incarcarea optima este de 14.7 V conform cerintelor CEM-ului .

post-178-0-42617200-1390673721_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Eu am schimbat de curand bateria la V50-2.0D. Am luat un Rombat Premier de 80 Ah. E usor superioara ca putere in comparatie cu Varta Blue Dynamic 80 Ah cum avea masina inainte si mai ieftina cu aproximativ 70-80 lei.

Mi-au masurat pentru garantie tensiunea de incarcare si varia 14.8 - 14.9. Era frig afara si motorul relativ racit (a stat in ger masina 10-15 min pana am achizitionat bateria).

Masina a pornit totusi destul de greu (2-3 chei) pe gerurile din zilele recente, insa macar se simte ca e bateria noua si nu mai moare dupa prima cheie esuata :D

@Bogdan G, e musai sa resetez CEM-ul cu testerul ?

Merci!

Edited by FBogdan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ar trebui sa dea eroare pe tester daca sunt bujiile duse ? Acum 3 saptamani a fost pus testerul pe ea si n-a dat eroare de bujii si avea aceeasi "problema".

In continuare ma intriga faptul ca dimineata nu porneste la prima cheie niciodata dimineata. La a doua sau a treia abia. Dupa ce porneste, merge perfect, turometrul nu are oscilatii la relanti, nu are intreruperi in accelaratie, nu are nici un alt simptom ciudat. In cursul zilei, daca nu sta motorul oprit mai mult de 3-4 ore, porneste la prima cheie.

Cei care au S40 / V50 - 2.0D se confrunta cu aceeasi problema ? E normala? Eu nu prea cred :smile:

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Asa face multe" si nu e normal, este o problema costisitoare pt ca trebuie schimbata carcasa filtrului de motorina (cca 400 lei) dupa care daca face tot asa trebuie schimbata teava de motorina dintre filtru si pompa de inalta (cca 900 lei) dupa care se schimba traseul pana la rezervor (cca 1600 lei) dupa care se inlocuieste pompa de inalta (cca 2500 lei) si daca nici asa nu merge o dai pe 2000e la dezmembrat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg tizule ca insinuezi o problema relativ universala, cum ca Volvicile trag aer fals pe undeva sau au debit miscsorat de motorina din cauza unei piese din cele expuse mai sus ? Fuck, o groaza de bani daca o iei pe incercatelea :D

Ma rog, e vorba de Volviciurile cu ceva km si ani de viata, nu de modele peste 2008 cred.

P.S. Eu am o eroare pe tester cu o sonda / senzor (nu stiu exact ce e) care se afla pe capacul filtrului de motorina, si care nu da tensiune corecta. Posibil ca aceea sa fie cauza pornirii grele? Eu m-am gandit ca nu influenteaza cu nimic mersul masinii.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa fie ceva important pe filtrul de motorina, eventual un senzor de temperatura sau preincalzitor .

Din pacate rezolvarea este costisitoare dar si placerea e mare cand porneste motorul la sfert .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ar trebui sa dea eroare pe tester daca sunt bujiile duse ? Acum 3 saptamani a fost pus testerul pe ea si n-a dat eroare de bujii si avea aceeasi "problema".

In continuare ma intriga faptul ca dimineata nu porneste la prima cheie niciodata dimineata. La a doua sau a treia abia. Dupa ce porneste, merge perfect, turometrul nu are oscilatii la relanti, nu are intreruperi in accelaratie, nu are nici un alt simptom ciudat. In cursul zilei, daca nu sta motorul oprit mai mult de 3-4 ore, porneste la prima cheie.

Cei care au S40 / V50 - 2.0D se confrunta cu aceeasi problema ? E normala? Eu nu prea cred :smile:

Eu in 2 ani nu am avut nici o problema , si vreau sa-ti spun ca la iesirea din filtru de motorina am clema sistemului de prindere pe filtru rupta , deci scot furtunul si-l bag cu mana , da tot nu intra aer , poate e una din celelalte de care pomenea Bogdan G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate 2.0D-urile au probleme cu pornitul dimineata, nu toate dar o mare parte din ele .

@Bogdan, poti incerca cu o valva de sens montata dupa filtrul de motorina. Porneste masina la sfert dupa montarea acelei valve dar am avut probleme la o masina care dadea eroare pe pompa de inalta dupa ce a montat acea valva iar dupa 900 lei bagati in traseul filtru motorina-> pompa inalta, masina iar nu mai pornea la sfert dar nu mai dadea eroare de pompa iar in aces caz omul a ales sa o lase asa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema asemanatoare, sunt absolut convins ca alternatorul este vinovat de neplacerile mele. Am vorbit la un service apropiat si vroiau sa-mi ia 250 ron manopera si 150-250 pe piese. Mi s-a parut exorbitant.

Aveti idee cat costa o punte de diode / radiorelee la un S40 1.6D din 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exorbitant cind ti-l da jos apoi il repara si da garantie cu factura etc??Eu asa ma gindesc cind spui ca "la un service ..."Un alternator nou de ex. ,cu piesa la schimb face mult mai mult etc asa ca la ce pret ti s-a spus ,tu chiar vrei de gratis banuiesc.Este totusi auto nu bicicleta.

Exista internet si compari preturi de piese de la diverse fime sau vinzatori de piese.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radiorelee iti pui cand iti iei statie de emisie-receptie, nu alternator ;D

Alternatorul nou e 700RON, 250RON pt. reparat mi se pare si mie cam mult.

Iar 250RON manopera da, mi se pare mult.

Pe de alta parte, nu va mai cumparati masini pe care nu vi le permiteti la intretinere.

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am platit 350 lei acum cativa ani si l-am dus in brate, nu l-au dat ei jos de pe masina. Cam astea sunt preturile

@Alex, cred ca este mai scumo de 700 lei si in plus mai platesti in service si demontat cel vechi plus montat cel nou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e mai scump nenea. Atata costa un alternator NOU DENSO 120A FARA alternator la schimb :)

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now