Sign in to follow this  
Followers 0
Dan Lavric

Problema volvo S60 2.5T AWD

49 posts in this topic

Satulare. Am si eu o problema cu volvo meu. Am spalat masina si dupa ce am spalat.o am realizat ca ventilatorul de racire nu se mai opreste. Merge incontinu. Am fost la service...l.au pus pe tester...l.au resetat..adaptat nu stiu exact si sa oprit.. si mi la facut teoretic..daka se incalzea motorul pornea...si se oprea...dupa 2 zile spal masina din nou...aceiasi problema...nu se mai opreste...dimineatza pornesc masina si porneste si el imediat..mi.au luat 60$ la service. au zis ca e ventilatorul...defapt un relau de la el..dar nu se poate comanda releu...vine cu tot cu ventilator si costa 500$. a mai patit careva asa ceva? se gaseste releu de ala separat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu se gaseste separat, asa este. Teoretic se poate repara, dar culmea ca de obicei cand se strica, nu mai porneste deloc, in loc sa mearga tot timpul !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha..deci are dreptate...dar cum pot sa aflu unde este releul ala....ca mi.a zis cineva ca siliconat ar merge...sa nu mai intre apa....? ai ideie ? o poza ceva ca eu nu am gasit nimica. Multumesc...si inca ceva...debia am cumparat masina...are 119.000Km...ce ulei ar trebui? 5w30 sau 5w40? scuze dar nu prea ma pricep..si cam la cati km ar trebui schimbat ulei cutie? ulei diferential? bujii? si transmisie?

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nici un releu inauntru, este o electronica ce are parte logica si parte de putere, de obicei partea de putere se defecteaza si in functie de ce anume se intampla cu partea de putere exista varianta sa mearga permanent sau sa nu mai mearga deloc. Daca totusi cand iei contactul se opreste atunci nu are nimic.

Pt restul intrebarilor tale gasesti raspunsul folosind functia "cautare" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efectiv cand opresc motorul se opresc si ventilatoarele...dar afara e foarte frig -20 si mi se incalzeste ff greu motorul. deci solutia ar fi sa schimb ventilatorul cu totul. Acum i.am scos mufa ca sa nu mai mearga si circul asa...ca e ff frig afara. Multumesc

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o legatura functionatul ventilatorului cu faptul ca ti-e tie frig in masina, ventilatorul merge non stop cand e contactul pus pt ca ai alte probleme, cel mai probabil ai defect presostatul de la AC .

Daca ti-e frig in masina, schimba termostatul .

SI evident incearca alt service care stie Volvo si posteaza erorile gasite de ei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am foai aia de la service...zice...COD 650B engine cooling fan (fc)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZIce signal "missing", e normal sa fie "missing" daca ai mufa scoasa .

Daca ventilatorul merge permanent chiar si cand e masina incuiata atunci e o problema insa daca ventilatorul merge la maxim cand e motorul pornit atunci e alta problema .

Cel mai corect este ca cineva sa-ti verifice toate treptele de viteza la ventilator, dupa ce se verifica toate treptele se poate da un verdict daca ventilatorul e defect sau nu . De asemenea tot cu testerul se poate vedea daca exista cerere de pornire a ventilatorului, daca exista cerere atunci e normal sa mearga .

Diagnoza nu inseamna sa bagi mufa OBD si sa apesi READ DTC si CLEAR DTC . Diagnoza inseamna sa testezi diferitele componente ale masinii .

Exista o buba la modulele 2001-2002 si 2005-2006. La 2007 nu am intalnit nici un defect pana acum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci se intampla numai cand o duc la spalatorie. Acum sa oprit nu mai porneste ventilatorul. Mergea numai cu motorul pornit dupa ce opream masina se oprea si el. Acum vad ca nu mai porneste si.a revenit...am accelereat putin sa vad daca porneste cand temperatura antigelului creste...si a pornit...a mers un minut sa oprit...deci....problema e numai cand o spal..pt 2 -3 zile..banuiesc pana se usuca ceva acolo...un contact..poate intra apa..undeva unde nu ar trebui...?

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca te ajuta cu ceva dar la D5 v70 2002 am avut o problema similara si sa rezolvat desfacand bara fata si pe radiator de clima in stanga cum te uiti din fata masini este o mica bomba atasata de conducta care intra in radiator si acolo este un senzor si am curatat mufa lui si sa rezolvat problema .

Cred ca acel senzor e defapt presostatul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, mai mult ca sigur este o problema cu presostatul dar trebuie vazut pe diagnoza cat e presiunea freonului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky. multumesc. Astazi ma duc din nou. O sa Postez dupa ce ma intorc cu ce am rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKY. Am fost la service...a probat toate treptele de viteza. Ventilatorul merge perfect. Atunci cred ca e ce spune Cristi Muresan. Acea mufa intra apa in ea. Multumesc de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere sper sa fie la fel de simplu de rezolvat ca la mine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cam acelasi presostat si la facelift .

Din cate stiu trebuie sa dea chiar eroare pe tester daca e ceva aiurea cu presostatul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iarasi am spalat masina iarasi a pornit ventilatorul....numai ca de data asta pe turatie mica...si nu sa prit chiar si cu masina inchisa. am scos mufa....pt o zi...a doua zi cand o pun inapoi...toate bune si frumoase. are cine idee unde e acel persostat? chiar trebuie data bara jos...de pe sub masina nu pot rezolva nimic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu poti decat cu bara jos , am testat si eu

are 2 suruburi cu tubulara 12 sub aparatorile negre de pe bara , chiar pe mijlocu barii se trag jos , in dr si stg placutei de imatriculare ...

in rest se vad .... , a si bara dupa ce se desfac toate suruburile se trage in spate partea de la roata , are niste sine pe care se tine bara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky. iti multumesc mult. o sa o dau jos...mai la primavara ca tare frig e aici! mersi mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.. Nu a trebuit sa dau bara jos...de dedesubt..e un plastic care protejeaza cumva radiatoarele...ceva de genu..am dat ala jos....si am putut baga mana la sensor de la Ac. Am scos mufa...curatat, degresat..pus la loc...megge ca uns..am turnat apa..pe mufa...am spalat masina. Toate bune acuma ! Multumesc tuturot de ajutor !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.. Nu a trebuit sa dau bara jos...de dedesubt..e un plastic care protejeaza cumva radiatoarele...ceva de genu..am dat ala jos....si am putut baga mana la sensor de la Ac. Am scos mufa...curatat, degresat..pus la loc...megge ca uns..am turnat apa..pe mufa...am spalat masina. Toate bune acuma ! Multumesc tuturot de ajutor !

Bravo ! Vezi ca se poate !!!!?!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai am o problema...nu stiam unde sa scriu si nu am vrut sa deschid al topic...mi se pare ca imi porneste ciudat. adica invarte cam mult cateodata...cateodata dau sa pornesc....si nu o ia din prima...dar nici nu tin mult la automant....2 secunde...si ai sentimentul ala ca porneste si drai drumul la cheie..dar surpriza...:)) parca se inceaca asa...bujiiile le.a schimbat acum o saptamana....si face asta si la rece si la cald...dar nu tot timpul...benzina pun numai premium..cea mai buna 91. Am cumparat un aditiv si am pus pentru curatarea injectoarelor...ma gandeam ca poate ar avea ceva depunieri....masina merge foarte bine....trage bine...nu oscileaza relantiul...nu trepideaza....numai porneste ciudat...cateodata. Si ce am mai observat,,,daca dau la automat fara sa apas putin pe acceleratie cam greu o ia...dar nu de fiecare data...cateodata o ia la sfert de cheie cum se zice,,,si cateodata,,nu prea vrea...park s.ar ineca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Posibil de la regulatorul de presiune benzina daca si la rece si la cald porneste putin mai greu!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

oky...acel regulator..e sensorul de presiune la benzina? am pus pe tester nu imi da nici o eroare nimik.. oare daca schimb filtrul de benzina crezi ca are vre.o legatura?

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e filtrul de benzina nu face presiune in rampa si da eroare, deci nu e nici de la una nici de la alta .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

oky....ca e ciudat ca nu tot timpul face asta..sa zic o data la 10 porniri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0