bogdancibotariu

oprire a motorlui

10 posts in this topic

Bună ziua,sunt un nou membru al acestui forum şi posesor al unui v40 şi am şi eu o problema daca poate sa mă ajute cineva:maşina v40 benzină din 2000 se opreşte în timpul mersului la reducerea vitezei(oprire) se opreşte motorul singur apoi o repornesc imediat(porneşte uşor)dar motorul prezintă fluctuatii că şi cum ar vrea sa se oprească din nou(asta la relantiu şi parcă nu ar primi benzină sau nu s-ar alimenta cu curent suficient).Apoi i-am făcut o diagnoza şi mi s-a spus că prezintă o eroare(61 Valvă resetare,distribuţie variabilă)şi cum că această piesă ar Bună ziua,sunt un nou membru al acestui forum şi posesor al unui v40 şi am şi eu o problema daca poate sa mă ajute cineva:maşina v40 benzină din 2000 se opreşte în timpul mersului la reducerea vitezei(oprire) se opreşte motorul singur apoi o repornesc imediat(porneşte uşor)dar motorul prezintă fluctuatii că şi cum ar vrea sa se oprească din nou(asta la relantiu şi parcă nu ar primi benzină sau nu s-ar alimenta cu curent suficient).Apoi i-am făcut o diagnoza şi mi s-a spus că prezintă o eroare(61 Valvă resetare,distribuţie variabilă)şi cum că această piesă ar fi o puse care se situează deasupra motorului chiar lângă distribuite...o sa revin şi cu o poza,vă mulţumesc.

Am revenit şi cu poză...

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzorul de relanti , vezi poza....

post-3294-0-20132700-1390648376_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

IAC cipilika nu senzor de ralanti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt răspuns iar daca sunteţi sigur că asta ar fi problema aş cumpăra cu cea mai mare plăcere această piesă de la dvs.Vă rog şi o informaţie referitoare la preţ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si acel IAC ce functie are? nu tine relantiu?

Edited by cipilika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da Cipriane dar este un motor nu e senzor .

Tizule prima data trebuie curatat IAC-ul dupa care daca tot nu merge cumperi altul .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am patit acelasi lucru,dupa ce cureti senzorul de ralanti (motorasul pas cu pas),vezi ca in el mai intra doua furtunase unul mai gros si unul subtire,la mine cel subtire era infundat si aceasta cauza la ralanti motorul se oprea.

Bafta!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

baga-l la inmuiat valva IAC, in WD40....apoi il sufli bine cu aer si speli bine si clapeta acceleratie....si isi revine dupa vreo 2 zile pana se recalibreaza.....dar trebuie sa mergi cu masina

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2014 at 8:20 PM, Bogdan G said:

Ba da Cipriane dar este un motor nu e senzor .

 

Tizule prima data trebuie curatat IAC-ul dupa care daca tot nu merge cumperi altul .

salut,lamuriti-ma si pe mine ,va rog,ce rol are surubul acela cu cap de imbus din lateral de la I.A.C:blink:,am curatat clapeta de acceleratie si I.A.C.-ul cu spray de frane,dar ......degeaba tot se opreste la ralanti,motorul,sau cand o las pe liber.Ce ma oftica e ca nu face tot timpul,cand zic ''doamne ajuta,si-a revenit'':angry:atunci imi face figura....

Mi-a sarit in ochi surubul de care intreb,cu cap imbus,si l-am desfiletat putin,gandindu-ma ca maresc.....nu stiu ce ...ralanti-ul...debitul de benzina....dar nimic.Asadar intreb:ce rol are surubasul buclucas:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now