Dan Lavric

Sistem AWD

18 posts in this topic

Salut,. Am fost la un service ca sa fac un test masini ca mai am garantie 10 zile. Si am testat si sistemul AWD si mi.a dat DIFFERENTIAL ELECTRONIC MODULE (DEM)

Cod 0007 hydraulic pressure faultry value.

acum astia de la service au zis..ca trebuie dat uleiul din diferential jos...curat diferentialul..pus ulei nou si filtru nou.

Acum intreb daca cineva a mai avut problema asta... sistemul awd merge bine...nush ce sa zic....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ar fi sa schimbi uleiul si filtrul. Nu te costa foarte mult...cred ca undeva la 100$. Eu unul l-am schimbat preventiv la xc90.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky, Multumesc. dar eroarea aia e ca presiunea uleiului e prea mica ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum astia de la service au zis..ca trebuie dat uleiul din diferential jos...curat diferentialul..pus ulei nou si filtru nou.

Pe puntea spate ai diferentialul si cuplajul Haldex (doua lucruri diferite).

Banuiesc ca de Haldex vorbeau mecanicii. Schimba uleiul si filtrul la Haldex si pune-i sa scoata si pompa de ulei sa o verifice si sa-i curete filtrul (asta daca nu au de schimb)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba se schimba uleiul si filtrul, trebuie vazut pe diagnoza cat e presiunea, trebuie facute niste probe dupa care trebuie schimbata piesa defecta .

Sistemul AWD nu are cum sa functioneze daca sunt erori active pe DEM, probabil la tine era eroarea pe galben (inactiva) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare ca funtioneaza..dar nu cum trebuie. De exemplu. am dezactivat dtsc. pe zapada...dau sa plec de pe loc...incep sa patineze rotile de pe fata. (accelerat pana in 1800 ture) .dar cele de pe spate nu misca deloc...dar daca accelerez putin mai tare peste 2000 de ture incep si cele de pe spate dar mi se pare ca zmuncesc asa deodata...asa ar trebui sa fie ? am incercat si cu DTSC (ON) si tot asa numai ca nu ma lasa sa patinez...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa smuceasca! Vezi sa nu ai pompa Haldex pe duca. Uleiul de la Haldex l-ai schimbat? Cum arata uleiul vechi? Daca uleiul este murdar si are impuritati in el, ar trebui verificate discurile de ambreiaj ale vascocuplajului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu am schimbat nimica inca. o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa vad atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu am schimbat nimica inca. o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa vad atunci.

Sper ca ai inteles ca la puntea spate ai diferentialul si cuplajul Haldex :D, acestea folosind uleiuri diferite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba degeaba uleiul, problema este la senzorul de presiune .

Am mai intalnit problema asta la cateva masini, iar cand cupleaza se aude si un zdranganit metalic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomot nu prea se aude....dar mi se pare ca cupleaza tarziu. adica de pe loc...accelerez,,incep rotile de pe fata sa patineze...dupa care in final intra si cele de pe spate ...dar cu efect intarziat...si zmuincesc asa...

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu awd. Problema era sensorul de presiune a uleiului. Am schimbat sensorul merge awd de rupe...si nu zmunceste deloc...merge super bine. Acum cand am dat sensorul jos...a picurat putin ulei...2 grame ca am bagat repede sensorul cel nou...uleiul nu mi sa parut foarte curat dar nici foarte negru...el l.as schimba....acum intreb pe cine a mai schimbat se schimba usor...? daca ma poate ajuta cu mai multe ionformatii despre schimbat? ar trebui sa il schimb? ar face vre.o diferenta in timp? ca sincer nu prea mi.a placut cum arata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-l schimbi...schimba si filtrul. Rau nu are ce sa-i faca!! Are totusi 7 anisori...

La xc90 2007(cu haldex gen. III) se schimba usor. Mai greu e sa tragi uleiul cu seringa...(nu are buson de golire) Am inteles ca la unele (modele de volvo/haldex?) este greu de umblat la filtrul de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cate o eugenie uscata merita si papa Smurf pentru diagnoze de la continente distanta !)

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky. Eu ce generatie am pe a mea? ai ideie? tot 3? Multumesc tuturor de ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot 3.

Pt a schimba filtrul trebuie sa dai flansa jos iar pt asta ai nevoie de cheie pneumatica .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now