m7an9u

Turbo , egr sau ...

21 posts in this topic

Daca ii dau mai tare in gura imi apare o problema avarie motor sau asa ceva si imi limiteaza turele la 2000-2200rpm, adica nu mai intra turbo.

Am pus diagnoza pe ea si-mi spune :

2263 - Regulador de turbo

0234 - Sobrecarga(supraturare sau supraincarcatura)

La chestiile alea doua din a doua imagine le-am mai schimbat odata filtrele(cele mici din burete)post-4045-0-19151000-1391700727_thumb.jppost-4045-0-64473400-1391700765_thumb.jp

Un prieten mecanic imi spune ca s-a sticat turbo si imi baga prea multa putere si atunci calculatorul il limiteaza.

Mie cand imi opreste la 2000-2200rpm daca opresc motorul scot cheia si apoi pornesc din nou merge din nou perfect.

I-am dat un privat si lui Bogdan G. dar poate e mai ocupat , voi ce parere aveti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut aceeasi problema am avuto si eu,controleaza mufa si firele care alimenteaza acea Valva (eu aveam un fir rupt si dadea aceeasi eroare )daca vrei sa faci o proba ia Valva care e montata langa alternator(e la fel )si o pui sa probezi.Ai grija sa nu invarti tuburile intre ele

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' de ce privat? Alţii n-ar putea avea problema asta, nu le-ar fi de folos discuţia pe această temă?

Valva de control turbină se schimbă cu totul.

Eşti, cumva, în SM, momentan?

Ce inseamna SM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Somalia:)))))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă nu ştii ce înseamnă, înseamnă că nu eşti, deci n-are importanţă. Forget about it!

Este mai interesant sa fii smecher decat sa raspunzi , oricum multumesc.

Somalia:)))))

Adica ?

Salut aceeasi problema am avuto si eu,controleaza mufa si firele care alimenteaza acea Valva (eu aveam un fir rupt si dadea aceeasi eroare )daca vrei sa faci o proba ia Valva care e montata langa alternator(e la fel )si o pui sa probezi.Ai grija sa nu invarti tuburile intre ele

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vazut PM-ul tau .

Trebuie inlocuita valva de control turbo ( ai 2 valve la masina le inlocuiesti intre ele) .

Dupa care vezi daca mai face sau nu .

Daca tot face atunci e buba din turbina, probabil este geometria variabila foarte murdara si agață .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut aceeasi problema am avuto si eu,controleaza mufa si firele care alimenteaza acea Valva (eu aveam un fir rupt si dadea aceeasi eroare )daca vrei sa faci o proba ia Valva care e montata langa alternator(e la fel )si o pui sa probezi.Ai grija sa nu invarti tuburile intre ele

Multumesc Cristian , mi-ai dat o mana buna de ajutor , cred ca asta este cauza.

Si tie iti limita turatiile motorului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident verifici si firele ce intra in valva de control sa nu fie un fir rupt desi nu cred ca e cazul pt ca dadea eroare si la ralanti daca aveai un fir rupt .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine cu firul rupt nu dadea eroare pe displey (doar pe tester)cred ca e posedata masina..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vazut PM-ul tau .

Trebuie inlocuita valva de control turbo ( ai 2 valve la masina le inlocuiesti intre ele) .

Dupa care vezi daca mai face sau nu .

Daca tot face atunci e buba din turbina, probabil este geometria variabila foarte murdara si agață .

Bogdane , inainte sa vad raspunsul tau am demufat valva de pe partea dreapta , cum stai spre botul masinii ,cea de langa filtrul de aer si acuma nu mai imi da mesajulsi merge bine .

Maine am sa le inversez intre ele .

in cazul in care ai zis ca agatza turbo , trebuie schimbat sau doar curatat .

Multumesc.

La mine cu firul rupt nu dadea eroare pe displey (doar pe tester)cred ca e posedata masina..

Ce sa facem sunt iubitele si inamicele noastre masinutzele astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima data trebuie curatat si de obicei se rezolva problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna baieti , va salut cu voie buna si multumiri tuturor care mi-ati dat o mana de ajutor .

Bogdan G. sa stii ca am rezolvat problema am inversat valvele intre ele si surpriza alearga excelent masinutza , multumesc mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ajung in Spania dai o bere rece . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ajung in Spania dai o bere rece . :D

Cu sigurantza , si o masa copioasa , fara doar si poate !

Si daca ajung in tara prin Bucuresti te caut , ca tare as vrea sa te cunosc , pentru ca esti un fenomen !!!! :hello2:

Salut aceeasi problema am avuto si eu,controleaza mufa si firele care alimenteaza acea Valva (eu aveam un fir rupt si dadea aceeasi eroare )daca vrei sa faci o proba ia Valva care e montata langa alternator(e la fel )si o pui sa probezi.Ai grija sa nu invarti tuburile intre ele

Si tie iti multumesc Cristian ,pentru ajutor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu sigurantza , si o masa copioasa , fara doar si poate !

Si daca ajung in tara prin Bucuresti te caut , ca tare as vrea sa te cunosc , pentru ca esti un fenomen !!!! :hello2:

Si tie iti multumesc Cristian ,pentru ajutor !

Cu placere
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovada !!!post-4045-0-15247600-1391946166_thumb.jp

Cu placere

Tu din Italia , poate ajungi mai repede in Spania ca cei din Romania ! :iroc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Ha , vezi sa nu ramai fara permis . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu obisnuiesc sa merg asa dar ma decupla la 3000 si doua liniutze rpm si asta doar in a 5-a sau a 6-a,asa ca trebuia sa urc si m-am cam ,,pierdut'' :laughing6: , eu circul cam la 140 km/h-160 km/h , dar aveam diagnoza pe masina si am vrut sa vad la cati bar urca turbo , apropo au fost 2,222 bar ,ma rog imi arata 2222 hPA . Am cautat tot aici pe pagina si am vazut ca trebuie sa stea in 2,2 - 2,4 bar presiunea turbo , maxima ma gandesc . :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare , o intrebare , care e valva de la turbo cea de langa filtrul de aer sau cea de jos de langa alternator ?

Salutare , o intrebare , care e valva de la turbo cea de langa filtrul de aer sau cea de jos de langa alternator ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici, Manule:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici, Manule:

Gracias ! (ca sa fiu ,,szmecher'') stii la ce ma refer !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now