Cristi Muresan

tampon superior stg

29 posts in this topic

am descoperit ca tamponul respectiv atinge in vasul de expansiune , se vede in poze , intrebarea mea este acel tampon se regleaza ca asa imi da impresia

sa stiu sa il schimb sau sa-l reglez inainte sa ramna fara apa undeva departe de casa :(

post-3455-0-36433300-1395330058_thumb.jp

post-3455-0-62481000-1395330072_thumb.jp

post-3455-0-14476700-1395330089_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se poate muta, oricum trebuie verificat daca vasul este prins corect in urechea de prindere .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

e prins corect , mam uitat si eu mi se pare ca tamponul e pus cam stramb

din poze nu prea se vede cei drept ...

maine experimentez , intrebare acel tampon trebuie sa fie in tensiune sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate pune Victor G o poza cu suportul lui .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Făcută cât mai de sus, sa se vadă și șuruburile, mulțumesc Victor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce înseamnă stg?

Off-topic: eşti sigur că ai antigelul care trebuie?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>Nu e ce trebuie, va fi schimbat, probabil mâine dacă mai rămâne timp...

Stg=stanga

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] Stg=stanga

Păi, e în stânga maşinii sau în stânga ta, când cu stai cu faţa-nspre ea? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ofttop ..@Heimd Antigel fara silicati.Asta este roz G12.Aceleasi motoare ,componente ,garnituri ,radiatoare din aluminiu etc si la 1,6d , 2.0D ,1.6,1.8 (,2.5) Ford sau Volvo dar cu antigel fie roz fie violet la Ford si albastrui la Volvo.Puneti ce doriti daca gasiti nociv tot ce nu este albastru ,doar este Volvo for life .A fost o lupta cu uleiurile in trecut :smile:

Edited by V50Saphir
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe forum am citit , componentele se enumera din fata masinii,dreapta dacă stai la volan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe forumuri se scriu multe tâmpenii...

De ce se spune "volan pe dreapta" sau "circulaţie pe dreapta"? ;D

Saphir, hai să nu începem. Nu-mi trebuie lecţii despre cu/fără silicaţi, că sunt mai documentat decât ai putea să crezi.

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate pune Victor G o poza cu suportul lui .

Ok, azi e zi de scos Volvo, am sa fac câteva poze si le voi posta când apare soarele pe cer

Edited by VictorGheorghe
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc din nou!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi, tamponul este dreapta nu stanga pt ca numaratoarea incepe de la volan .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampon dreapta/stânga, cum vreți voi (și la mine s-a rupt acest tampon dar nu vibra mașina, iar când viram stânga se lovea motorul de ceva/caroserie)

post-3416-0-00041200-1395381643_thumb.jp

post-3416-0-17232700-1395381650_thumb.jp

post-3416-0-44779200-1395381657_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si acuma sunt nesimtit daca te-as ruga domnule victor sa mai faci o poza din lateral , se pare ca al tau tampon e setat maxim in fata ...

sa compar cu poza nr 3 de la mine . si apoi dupa scoala , ma duc sa experimentez :D

am inteles ca ati schimbat toate tampoanele , a meritat ? defapt aveati vibratii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si acuma sunt nesimtit daca te-as ruga domnule victor sa mai faci o poza din lateral , se pare ca al tau tampon e setat maxim in fata ...

sa compar cu poza nr 3 de la mine . si apoi dupa scoala , ma duc sa experimentez :D

am inteles ca ati schimbat toate tampoanele , a meritat ? defapt aveati vibratii ?

L-am schimbat deoarece s-a rupt, eu le-am schimbat pe la 55-60000km si nu am simțit nici o diferența la vibrația din volan sau bord; la mine vibratii din volan s-au diminuat după ce am schimbat distributia

Nu prea am loc sa fac o fotografie din lateral, nu are loc aparatul...poate diseară la întâlnire reușim unele mai bune

post-3416-0-88616400-1395382961_thumb.jp

post-3416-0-52556700-1395382967_thumb.jp

post-3416-0-53312700-1395382976_thumb.jp

post-3416-0-74884500-1395382985_thumb.jp

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am schimbat deoarece s-a rupt, eu le-am schimbat pe la 55-60000km si nu am simțit nici o diferența la vibrația din volan sau bord; la mine vibratii din volan s-au diminuat după ce am schimbat distributia

Nu prea am loc sa fac o fotografie din lateral, nu are loc aparatul...poate diseară la întâlnire reușim unele mai bune

post-3416-0-88616400-1395382961_thumb.jp

post-3416-0-52556700-1395382967_thumb.jp

post-3416-0-53312700-1395382976_thumb.jp

post-3416-0-74884500-1395382985_thumb.jp

Ce tampon e asta? eu n-am asa ceva la masina. Arata dubios :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe forumuri se scriu multe tâmpenii...

De ce se spune "volan pe dreapta" sau "circulaţie pe dreapta"? ;D

Saphir, hai să nu începem. Nu-mi trebuie lecţii despre cu/fără silicaţi, că sunt mai documentat decât ai putea să crezi.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nionut76: e foarte simplu. AI ALT MOTOR !

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am schimbat deoarece s-a rupt, eu le-am schimbat pe la 55-60000km si nu am simțit nici o diferența la vibrația din volan sau bord; la mine vibratii din volan s-au diminuat după ce am schimbat distributia

Nu prea am loc sa fac o fotografie din lateral, nu are loc aparatul...poate diseară la întâlnire reușim unele mai bune

post-3416-0-88616400-1395382961_thumb.jp

post-3416-0-52556700-1395382967_thumb.jp

post-3416-0-53312700-1395382976_thumb.jp

post-3416-0-74884500-1395382985_thumb.jp

multumesc mult , ajung astea :D am vazut o diferenta intre al tau si al meu , am sa merg azi sa vad sper sa il pot face

de rupt nu e rupt al meu , dar e putin uzat "crapaturi de batranete probabil" inca nu cred ca il schimb

PS motorul in accelerare se balanseaza in spate si in decelerare in fata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

În virtutea inerţiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tampon reglat + o mica reparatie neasteptata,

incep cu tamponul a durat fix 10 minute lam desfacut si lam pozitionat cu 2 mm mai inspre motor (fara stanga si dreapt ) si lam setat sa fie mai putin in tensiune, dupa cum se vede in poza era in tensiune , se regleaza pe acelasi principiu ca si la d5 de pe v70 2002 , rezultat parca sau redus vibratiile , si in accelerare nu mai bruscheaza asa ,

apoi am descoperit o tubulatura de plastic chiar la intrarea in intercooler care era fisurat si reparat , dar reparatia a inceput sa permita aerului "bun" sa iasa asa ca lam reconditionat sper ca am facut o treaba buna !

nam facut poze ca eram murdar pe mainii :(

bogdan de acolo presiunea un pic redusa de la testare , ai zis tu ce ai zis !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravos, bine ca ai vazut la timp si nu ai spart vasul de expansiune .

PS> mai mult ca sigur de acolo era presiunea ceva mai mica .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă se crapă din nou și da eroare, dacă o repar din nou presupun ca nu îmi va persista eroarea nu? Nu de alta dar as testa mâine sa vad dacă tine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now