N3cks

Motorul sacadează şi pierde putere aleatoriu

57 posts in this topic

Cum spuneam mai la începutul topicului: am un v50 2.0 D 2007 si a început sa tremure in vitezele 4 5 6 la 2500 turații. Dacă merg cu pasageri, plaja coboară la viteza 3.

Pe testere nu ieșea nimic. La premium cars mi s-a spus ca e angrenajul de clapete admisie aer, mai precis o clapeta are joc. Din păcate nu se putea testa acest lucru. Defecta era sau cel puțin nu lucra cum trebuie. Mi s- a spus ca de acolo vine tremuratul, si ca e destul de sigur. Find piesa defecta oricum, dacă tremuratul nu ar fi fost de acolo, as fi rămas cu problema si investigațiile ar fi continuat, asta pe motivul ca acea piesa oricum e defecta.

Au avut dreptate cei de la premium. Țin sa spun ca am mai fost in 2 service-URI si nimeni nu știa sa spună ce are. Nici-un tester nu indica ceva, si nici la premium.

ToTe bune la final.

Din fericire aceea a fost piesa care separe ca făcea probleme.

Gesendet von iPod touch mit Tapatalk

Oare acele clapete de admisie aer se pot reconditiona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare acele clapete de admisie aer se pot reconditiona?

.................

Din fericire aceea a fost piesa care separe ca făcea probleme.

Gesendet von iPod touch mit Tapatalk

Sau poate că nu aceea era piesa.

E adevărat ca aprocimativ o săptămână nu s-a manifestat, dar nu se manifesta oricum foarte des.

Din păcate problema persistă.

Premium Cars spune că nu ştie ce să fie. Am fost şi în probe şi testerul nu arată nimic

înafară de o diferenţă de temepartură la senzori. Adică: senzorul înainte de catalizator

arată o tempeartuă, iar al doilea indiferent de ce arată primul se fală pe la 100

de 100 °C.

Ei zic ca acest senzor e stricat sau pe ducă, însă au rezerve în ceea ce priveşte că acesta

ar fi motivul pentru care maşina sacadeaza la anumite turaţii şi viteze, dar şi astea

nu se pot reproduce mereu. Adica ştiu turaţiile şi vitezele 2 cu 2000, 4 cu 2500 si 5 2500.

De altfel nu e imposibil ca acest senzor ce nu e în parametri să dea semnale eronate.

Dar eu zic că ar trebui să le dea mereu nu doar din când în când.

Oare mă poate sfătui cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu-si asuma sa incerce sa-l schimbe cu unul nou si daca nu merge sa nu cumperi piesa? Adica sa iti monteze inapoi senzorul vechi si sa caute alta buba?

Masina trepideaza si la rece si la cald? Daca trepideaza doar dupa ce se incalzeste putin eu as suspecta un por pe un furtun care se dilata la cald si prinde aer fals sau pierde presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si cat de tare trepideaza.

Asa facea si a mea inainte sa schimb volanta. Avea un fel de leganat/batait foarte enervant si cand stateam la semafor. Daca acceleram putin leganatul disparea, dar aparea la turatii mai mari si in frana de motor.

Toate simptomele au disparut cand am schimbat volanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu-si asuma sa incerce sa-l schimbe cu unul nou si daca nu merge sa nu cumperi piesa? Adica sa iti monteze inapoi senzorul vechi si sa caute alta buba?

Masina trepideaza si la rece si la cald? Daca trepideaza doar dupa ce se incalzeste putin eu as suspecta un por pe un furtun care se dilata la cald si prinde aer fals sau pierde presiune.

Păi ei zic că senzorul e bulit şi că trebuie schimbat. Au şi ei rezerve dacă aceea să fie problema, dar nu ar fi exclus.

La V50 n-au păţit aşa ceva, dar au păţit la XC60, care pe acelaşi senzor defect manifestarea era de manieră că

nu se mai tura peste 2500.

Am fost in teste cu ei, cu testerul pus şi chiar şi în momentele când trepidează nu indică nimic. Singura eroare

e cea de senzor de după catalizator.

O logică ar fi.. la rece motorul nu face probleme...cum se încălzeşte se manifestă, drept urmare mă duce şi

pe mine gândul că primul senzor(înainte de catalizator) indică 100 °C şi al doilea 100 °C (în mod constant) sau mă

rog, temperaturi cu diferenţe mici. Când motorul e cald, diferenţa de la 300 °C la 100 °C e destul de mare şi

practic nu ar avea unde/cum să scadă atâta. Drept urmare aceatsă diferenţă e interpretată greşit de calculoator.

Şi ca să răspund la întrebare: nu-şi asumă. pentrucă senzorul este stricat. Şi asta înţeleg şi eu.

Testerul nu arată nimic altceva şi nu ştiu de unde să apuce problema. Prima chestie ce ar trebui schimbată

ar fi acest senzor şi apoi să mai vedem. Dar se poate ca odată cu el să dispară problemele.

Eu îi înţeleg că sunt sunt la o limită şi văd o bună-voinţă, dar se pare că situaţia îi depăşeşte.

E păcat, că dacă ei nu ştiu... nu ştiu cui să mă adresez. Am fost şi la un alt service, cu mecanici pricepuţi

şi nu au tester dedicat, nici ei nu au putut să îmi dea un verdict. Au zis că singura şansă e reprezentanţa.

Nu am de ales, decât să schimb senzorul şi apoi vom vedea ce e de făcut.

Depinde si cat de tare trepideaza.

Asa facea si a mea inainte sa schimb volanta. Avea un fel de leganat/batait foarte enervant si cand stateam la semafor. Daca acceleram putin leganatul disparea, dar aparea la turatii mai mari si in frana de motor.

Toate simptomele au disparut cand am schimbat volanta.

La min trepidează acum în viteza 2 la 2500 turaţii, dar trebuie să fiu în rampă sau să

am maşina încărcată şi motorul cald.

Mai trepidează în viteza 4 şi a 5-a tot la 2500 - 2700. Când "plec" din plaja aceea

nu mai face.

Edited by N3cks

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

Pe tester apărea o eroare legată de un senzor, cel de după catalizator.

Indiferent de situaţie indica circa 100°C, în ideea în care cel de dinaintea

catalizatorului indică chiar şi 300°C când e motorul cald.

Fenomenul apărea mai ales la motorul cald. Drept urmare gândul a mers

ca acel senzor dă semnale eronate.

Am făcut comandă şi l-am schimbat. Momentan pare că totul e ok.

Maşina nu mai sacadează, merge "ca unsă."

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

Pe tester apărea o eroare legată de un senzor, cel de după catalizator.

Indiferent de situaţie indica circa 100°C, în ideea în care cel de dinaintea

catalizatorului indică chiar şi 300°C când e motorul cald.

Fenomenul apărea mai ales la motorul cald. Drept urmare gândul a mers

ca acel senzor dă semnale eronate.

Am făcut comandă şi l-am schimbat. Momentan pare că totul e ok.

Maşina nu mai sacadează, merge "ca unsă."

UPDATE2: Da. Re-confirm: problema se pare că a fost de la senzorul de după catalizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now