marshall

Schim acumulator

4 posts in this topic

Va salut dragi colegi de arme !

De 3 zile am inceput sa am probleme cu acumulatorul , am ramas in cateva randuri fara curent de pornire si am fost nevoit sa flutur cablurile prin parcare .

Miine o sa il inlocuiesc cu altul nou.

intrebarea este : este un protocol riguros care ar trebui urmat ?

Va multumesc anticipat!

O saptamana productiva tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal, la Volvo, pui cheia pe 0, astepti 3-5 minute, schimbi bateria si cand cuplezi bornele la loc, cheia trebuie sa fie pe pozitia 2.

In alta ordine de idei, la masinile generatie mai noua, este recomandat, sa ii dai curent de la o alta masina, in timp ce schimbi bateria (fara sa fie pornita nici o masina), pentru a nu pierde anumite setari, sau pentru a nu se decalibra anumite sisteme.

Poti alege oricare din cele doua variante

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles Ionut . Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat acumulatorul , suntem bine ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now