coop

anti skid

53 posts in this topic

Exista 2 variante, ECM UPGRADE sau ECM RELOAD. Ambele resofteaza ECM-ul, tu ce ai facut ? Verifica facturile .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM reload acum am vazut

Deci probabil ai scapat de problema :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am scapat de problema".....azi am fost sa imi fac inspectia technical la masina si in drum spre locatie iar sa oprit motorul Numai ca acum se aprinde si becul de la ESP.... Am vb cu bogdan la Telefon si o sa incerc ce a spus el sa fac sa vedem daca aia este cauza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am mers cu masina Putin Mai mult de 100 de kilometri si surpriza masina sa comportat normal nu a Mai aparut nici o eroare.....tin sa specific ca nici mufa de la EGR nu am Scoso. Oare sa rezolvat problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se repara singura dar cine stie . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine o sa incerc un drum Mai lung sa vad cum se comporta

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am facut aproape 500 de kilometri si iar nici o problema masina sa comportat normal...........probabil au zguduito cei de la itp prea tare

Share this post


Link to post
Share on other sites

acestea sunt erorile care imi apar...................sincer chiar nu stiu ce sa ii mai fac:(

post-6139-0-02169500-1404241841_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECM-7700 Engine control module (ECM) Communication fault

sau ECM-7700 Engine control module (ECM) Faulty check sum

ECM-6630 Glow plugs Faulty signal

ECM-445D EGR control Offset fault

ECM-2500 Fuel pressure sensor Signal too low

sau ECM-2500 Fuel pressure sensor Signal too high

ECM-2A40 Particle trap Overloaded

ECM-3100 Engine speed (RPM) sensor Signal missing

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ai idee ce treb sa ii fac......mecanicul spune sa ii schimb calculatorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ales dupa faulty checksum-ul ala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ales dupa faulty checksum-ul ala

Eu cred ca este mai plauzibila prima eraoare "comunication fault" decat "faulty checksum". Faulty checksum poate sa dea in momentul in care s-a intervenit asupra softului (chip tuning spre exemplu), iar la colegul tocmai s-a facut ECM reload, deci este cel OEM. Pe mine ma ingrijoreaza si eroare de filtru de particule. Asteptam si alte pareri mai avizate, sa vedem ce si cum.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot apărea toate erorile datorita. primeia?

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot apărea toate erorile datorita. primeia?

Din cauza primeia pot aparea "signal too low, too high, signal missing, no signal, faulty signal, communication fault, etc. " insa "ECM-2A40 Particle trap Overloaded"- asta spune clar ca DPF-ul este infundat

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepriceput fiind ma gândesc ca daca ECM nu mai controlează bine egr si bujiile, cum regenereaza saracu dpf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@coop

Pai nu mai are ce sa regenereze pt ca DPF-ul se schmba la fiecare 120.ooo km si mai mult ca sigur ca nu s-a schimbat .

Trebuie rezolvat cu DPF-ul dupa care va merge masina . Evident trebuie schimbat si EGR-ul iar o curatare a turbinei nu ar strica .

Cati km are masina ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina are 250000... Eu am cumparato la 220000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e clara treaba, ai schimbat DPF-ul la 240.ooo km ? Evident ca nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrie in planul de service .

Oricum nu mai conteaza acum, ideea este ca se cauta buba in alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum eu nu inteleg cum de mecanici de la volvo nu ii da de dap......sigur acum nu o sa reusesc sa ajung cu ea acasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum sa nu reuseasca, iei DPF nou si EGR, lasi 1200E si ai rezolvat problema .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da stiu.....dar problema e ca la astia dureza cel putin o saptamana....si eu sambata plec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ajungi in tara da-mi un semn sa vad si eu minunatia ta de masina pe care nu au putut sa o repare olandezii .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now