dutzu87

Recomandari/sugestii alegere Volvo S40

31 posts in this topic

Salut tuturor!Sper ca postez in sectiunea corespunzatoare, daca nu rog moderatorii sa ma sfatuiasca unde ar fi cel mai bine incadrat acest topic.

Am si eu nevoie de un sfat din partea voastra, al posesorilor de Volvo.

As fi interesat de un Volvo S40 motor 2.0 diesel, 136 cai putere pe la 172.000 de km masina avand in singur proprietar din August 2006.

Initial eram interesat de un Volkswagen Jetta sau Octavia 2 caci Passat-ul era peste puterea mea financiara.

Masina nu este inscrisa caci in 2006 nu era acest timbru de mediu iar pe carte proprietarul nu are trecute noxele asa as aprecia daca mi-ati putea oferi si aceasta informatie.

Daca ati putea sa imi dati niste pareri obiective legate de acest model(fiabilitate, costuri piese, consum etc.), ar merita sa fac aceasta alegere in locul celorlalte doua modele din grupul VAG?

Cel mai mult imi e teama de partea de intretinere a masinii, cat de scumpe sunt piesele fata de VW si daca este adevarat ca nu prea se gasesc aftermarket-uri, ci doar originale.

Multumesc anticipat tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este inrudita cu ford focus 2 . Ca motorizare are un motor psa (grup peugeot citoren volvo) deci imparte si aici cateva piese precum si la directie/suspensie fata spate . Deci exista piese aftermarket .

Ca potentiale probleme : filtru de particule daca are ? (Au fost modele fara trebuie VIN ca sa vezi are sau nu) probleme egr, turbo nah ca orice masina diesel.

Trebuie inainte de achizitie sa ii faci o testare profesionala sa vezi cum sta d.p.d.v al motorului

Mie mi se pare o masina foarte buna sincer nu as alege vw jetta care are si ea problemele ei cu bucse si ambreaj (din cate am discutat cu un taximetrist)

are niste scaune extrem de confortabile (1800km dintr-un sut si nu aveam dureri de spate/sezut)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele sunt mai scumpe in comparatie cu VW, dar se gasesc si aftermarket (articulatie, frane, ulei, filtre). Nu gasesti piese AM pentru caroserie si interior. Daca vrei sa mai adaugi ulterior optiuni (sa cumperi din dezmembrari spre ex sa le pui pe masina), la Volvo ai nevoie de softuri pentru aproape orice si au niste preturi exagerate, in comparatie cu VW la care majoritatea functiilor se pot activa cu VCDS. De asemenea la VW se gasesc o gramada de gadgeturi facute de chinezi (faruri, stopuri, becuri, butoane, navigatii, volane, airbaguri, bari, etc), la preturi rezonabile, pe cand la Volvo nu ai sa vezi asa ceva.

INSA comparand S40/V50 cu Jetta/ Golf5, Volvo mi se pare mai stilizat, mai rafinat, mai elegant si mai confortabil.

Ca si intretinere, mai este vorba si de noroc ca stiu ghinionisti si de o parte si de alta. Am un prieten cu Passat B6 2.0 tdi si sta numai in service masina, iar altul cu Golf 5 1.9, care nu a schimbat decat bucsi, ulei, frane, adica consumabile.

De asemenea stiu si cu Volvo, care nu au bagat bani in ele, dar stiu si altii care le-au dublat valoarea.

Vw 2005-2008 nu sunt prea reusite pe partea de injectoare, turbine, volante. Volvo 2.0 d este mai putin pretentios fata de 1.6d tot de la Volvo si este un motor destul de ok.

Acum... tu stii mai bine ce doresti pe viitor, daca vrei sa modifici ceva sau sa o lasi asa cum e

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Cristi Muresan mersi pentru raspuns.

Persoana respectiva solicita 5000 de euro pe aceasta masina descrisa mai sus plus taxa de inscriere pe care va trebui sa o achit eu(ca parere, este scumpa/ieftina?). Din pacate in Craiova nu avem reprezentanta Volvo pentru o testare foarte amanuntita, dar proprietarul in primii 3 ani de garantie a mers la Bucuresti la reprezentanta iar restul de 5 ani a mers la service-urile din oras iar masina a avut full casco mereu.

@ paunionutz la cele din grupul VAG oricum ma orientasem pe motorizarea 1.9 TDI fiind fara probleme.

proprietarul acestui Volvo sustine ca nu a "picat" nimic pe masina pana acum. Temerea mea este sa nu inceapa sa pice la mine, si daca ar pica, ce anume cad, turbine, injectoare, exista ceva probleme comune cum stim la celebrul 2.0 tdi de pe grupul VAG la injectoare si alte piese?

Edited by dutzu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca are filtru particule . El trebuie schimbat la 120k si are un aditiv care il foloseste doar pt regenerare care trebuie completat la 60 k deci aici daca nu a schimbat filtru ar fi o investitie, sau faci dpf off.

Acum cum spunea colegul ionut in esenta sunt bune motoarele dar as recomanda sa faci un drum pana la o reprezentanta sau un coleg de pe forum cu masina sa vezi ce este de ea .

Pretul: stiu un c30 pe forum din ms care are 80k este tot motor 2.0 d si mi se pare a fii foarte bine dotat . Este mai nou adica din 2008 si la pretul de 6700 euro+ tva ... deci cam ca si cea descrisa de tine daca adaugi taxa (presupun)

Si mai stiu in tgm un s60 din 2007 185 cp dar nu stiu pretul stiu doar ca masina a fost foarte bine intretinuta (s-ar putea sa fie ieftina). Daca vrei ma interesez .

O seara placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a spus si Cristi, DPF-ul este o investitie, in cazul in care are si nu a fost schimbat, insa se poate face DPF off, cu aprox 300 de euro si scapi de belele. Turbine, injectoare, etc, se strica ca la orice diesel care nu a fost corect intretinut si exploatat. In rest din problemele comune: se cam strica electromotoarele, bateriile pica fara sa dea semne inainte, broastele usilor, se rupe cablajul portbagajului si nu mai poti sa-l deschizi, insa nu sunt investitii majore si daca te pricepi cat de cat si nu ai doua maini stangi, gasesti rezolvari si raspunsuri pe forum, pentru a le repara/ inlocui singur. Dezmembrari de Volvo sunt destule, adica sunt cativa care dezmembreaza numai Volvo, asa ca piesele nu sunt o problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cristi muresan legat de masinile enuntate de tine, hatchback nu as fi doritor din pricina spatiului insuficient dupa parerea mea iar acel S60 cred ca are un consum destul de maricel. In legatura cu drumul la reprezentanta pe care mi l-ai sugerat, esti de parere ca baietii de la service-urile din oras nu ar fi capabili sa imi ofere o parere pertinenta la starea motorului?

@paunionutz mersi pentru sfaturi.

Inteleg ca aici este un forum Volvo si e normal ca fiecare din voi e multumit de masina sa, insa am intrat aici fiindca am un singur prieten cu un S40 care nu mai sta in Craiova si nu pot obtine prea mult feedback :)

De dragul discutiei aceasta este masina :)http://www.autovit.ro/volvo-s40-C34756990.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 ul de la volvo s60 are consum mai mic ca 2.0d de la PSA.Problema este impozitul, fiind motor 2.4.

Depinde ce vrei de la masina, nu este o masina spatioasa deci daca te gandesti sa o tii mai mult adica pt familie te cam inghesuie putin.Jetta nu se pune problema fiind mai mare.Daca esti tanar si o vei folosi pt 2-3 persoane este ok.

Ca si preturi normal daca o lasi la service si nu le zici ce sa faca, mai ales ca i Volvo te arde la buzunar rau. Dar daca te interesezi despre problema respectiva o sa te coste mult mai putin.

Eu dupa 5 ani si 95mii km pe motorul 2.od cu poate si 300mii km cand l am dat am intrat in categoria:schimbat doar consumabile,deci f multumit. Nici turbine,injectoare,egruri, nici macar tampoane, sau chestii la suspensii.

Din linkul ala: mi se pare cam mic pretul pt cum arata si km masinii.

Ca noxe tre sa fie pe la 149-152 co2, si normal nu are parbriz incalzit

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thor4ever da, nu as vrea ceva peste 2.000 cc fiindca e impozitul si asigurarea mare ...

La service o sa caut sa ma duc la cineva cunoscut sa evit inselatorii sau alte chestii :)

Ca si pret se mai adauga la acela un 830 de euro taxa dupa cum mi-a iesit cu 154 grame de CO2 pe acel calculator ANAF. Din ce am vazut eu acest model din 2006 in jurul sumei de 6000 de euro ar fi.

Pentru mine aceasta ar fi prima mea masina si putina lume imi recomanda sa fac aceasta alegere insa mie chiar imi place, iese din tipare este elganta si vreau sa aflu cateva pareri de pe la cine pot :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum spunea mr thor mai sus d5 are o singura problema impozitul in rest merge brici si consuma foarte oke ...si s60 este o super masina ... o cumparam eu daca nu aveam 2 :)))

Aici este vorba despre 2.0 daca as fi in locul tau mias lua un d5 . Sper sa nu imi sara tot forumul in cap asta e parerea mea .

App de service /verificare ai nevoie de un tester dice pt volvo ... si o testare in mers . Totusi am impresia ca si testerul bosch poate face chestia asta dar trebuie sa fie bun respectivul care interpreteaza ... adica nu sa o puna pe stester sa tureze pe loc si sa spuna da e oke domnle . Daca esti hotarat ia legatura cu bogdan g si fa o plimbare pana la bucuresti ... el iti va spune exact daca se merita sau nu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect! Este mai recomandat D5-ul decat 2.0D-ul, dar eu sincer am fost mulțumit de motor.Ca am fost eu mai ghinionist cu volanta si amortizoare, ok, mi-o asum.Faza e ca motorul asta exploatat cum trebuie da senzatii misto si consumuri de 1,6D, avand o cutie foarte bine etajata(la 130km/h ai 2200rpm).

Dupa 120+k km ma pot declara multumit de ea.Acum mi-au picat doua încuietori care intra la consumabile, dupa cum mentionau si colegii mai sus, dar se rezolva cu putina "zeama de ciocan" cum ar spune jupanu'Bogdan :)

Daca iese ok la diagnoza, test drive si ti-o permiti, go for it!

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, chiar mi-ati fost de ajutor cu totii :).

@cristi muresan Referitor la test, bogdan g la care ai facut referire are service auto la bucuresti sau este doar un impatimit al marcii volvo cu echipamente si experienta pe mana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, chiar mi-ati fost de ajutor cu totii :smile:.

@cristi muresan Referitor la test, bogdan g la care ai facut referire are service auto la bucuresti sau este doar un impatimit al marcii volvo cu echipamente si experienta pe mana :smile:

Este un impatimit cu echipamente si cu service :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un impatimit cu echipamente si cu service :D

ce costuri ar implica o astfel de verificare? merita drumul de la Craiova? Detine ceva echipamente destinate exclusiv testarii masinilor Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce costuri ar implica o astfel de verificare? merita drumul de la Craiova? Detine ceva echipamente destinate exclusiv testarii masinilor Volvo?

Testerul care il au si cei de la Volvo, cunostintele necesare verificarii, parametrii in care ar trebui sa mearga masina, elevator.

Pretul cred ca este 100-200 lei, cu testare dinamica, adica verificarea parametrilor in mers(turbina, injectoare, pompa motorina, etc), dar despre pret trebuie sa vorbesti cu el. Da-i un telefon si vezi ce si cum

Share this post


Link to post
Share on other sites

In caz ca nu te-ai prins, el este @Bogdan G. Are numarul de telefon prin profil.

2 seconds later edit: da, acela este userul. :D

Edited by Mihai933
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La vag mai sunt probleme si cu pompa de ulei (si la motoarele cr)

la 1,9 pd am vazut la 190k bloc spart la 3 motoare cod motor bxe (pot pune si poze)

pe care lumea il ridica in slavi

deci uscaturi sunt si -si :)

motorul de 2 l la volvo e mai ok din punct de vedere dinamic

ca 1.6 si la consum nu este mare dif

Share this post


Link to post
Share on other sites

La vag mai sunt probleme si cu pompa de ulei (si la motoarele cr)

la 1,9 pd am vazut la 190k bloc spart la 3 motoare cod motor bxe (pot pune si poze)

pe care lumea il ridica in slavi

deci uscaturi sunt si -si :smile:

motorul de 2 l la volvo e mai ok din punct de vedere dinamic

ca 1.6 si la consum nu este mare dif

corect! stiu ca la VAG sunt acele coduri motor nasoale de care m-am ferit si eu de altfel. Eu sper ca acest proprietar a ingrijit masina, a fost cumparata de noua pe la un 34.000 de euro si a avut full casco in toti cei 8 ani. Daca este necesar un drum pana la Bucuresti la acel tip Bogdan G ca sa imi spuna in ce stare este motorul, nu am idee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti! Revin in urma unei discutii telefonice cu Bogdan G care mi-a spus sa am mare grija caci acest S40 din 2006 este Euro 3 spre mirarea mea.

Pe cartea asta nu scrie nimic de genul asta iar ca sa aflu concret trebuie sa ma duc sa fac RAR-ul sa dau cateva sute de lei aiurea ....post-7467-285361_thumb.jpgpost-7467-0-72698100-1413194009_thumb.jp

Edited by dutzu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am tot spus in funtie de VIN ul masinii are sau nu filtru particule adica este e3 sau e4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am tot spus in funtie de VIN ul masinii are sau nu filtru particule adica este e3 sau e4

Salut, inteleg ca in functie de VIN dar cine iti spune treaba asta? Cei de la Volvo nu prea cred ...

Mai citisem pe net ca ultimele 2 caractere din numarul de omologare de pe cartea masinii are insemna ce euro e masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la seria mea aveam a 8 cifra 3 deci euro 3.Daca la tine este 4 cred ca este euro 4+ la final scrie E4 unde la mine sscria E3.

Pe tester se vede daca are dpf,deci euro 4.

M as mira sa fie euro 3 in 2006.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la seria mea aveam a 8 cifra 3 deci euro 3.Daca la tine este 4 cred ca este euro 4+ la final scrie E4 unde la mine sscria E3.

Pe tester se vede daca are dpf,deci euro 4.

M as mira sa fie euro 3 in 2006.

Da, o sa vad eu la RAR pana la urma ... as fi mers cu el la Volvo dar e departe si omul a facut doar 3 ani reviziile acolo cat a avut garantie. As vrea sa fie km reali, adica 172.000 cum zice el, sa nu inceapa sa pice toate la mine asta e cea mai mare teama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now