c_a_t_a

Xenon volvo s60 2003

22 posts in this topic

Salut, nu stiu daca postez in sectiunea care trebuie. Am o problema,am fost sa fac itp-ul, masina o am de vreo 6 ani, pana acum nu am avut problema asta, si mi-au spus sa revin la ei dupa ce schimb xenonul. Le-am spus ca este din fabrica,nu am dat-o la pace cu ei. Cum pot sa demonstrez ca e original si nu l-am pus eu? M-am uitat pe cartea de identitate si talon si nu scrie nimic de faruri. :(

Multumesc,

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui ca balasturile sa fie prinse in suruburi pe far, si sa scrie VOLVO pe ele.

Sau iti bagi picioarele in ei si te duci frumusel la alt ITP. Ai stergatoare de faruri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca farurile au sticla clara si nu ai buton de reglaj al farurilor, ai xenon de fabrica. Daca sticlele au striatii si ai pe blocul de lumini rotita pt ridicat l coborat farurile, nu este de fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai farurile sunt sigur de fabrica, cum le demonstrez lor ca sunt de fabrica, nu scrie nimic pe CI sau pe talon. Am stergatoare de faruri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e simplu in primul rand ai Bi xenon se ridica oglinda actionata de un motoras ,auto leveling adica nu ai buton de reglaj pe innaltime a farurilor farurile se regleaza automat in functie de greutatea masinii care este determinata de senzorii de pe basculele de pe fata si de pe spate , soclul becului este d2r , ai spalator pe far care vine ca dotare pentru a curata farul , iar balastul este montat sub far nu ies fire prin capacul din spatele becului si nu in ultimul rand cel mai important stikerul de fabrica lipit in dreptul farurilor cu mesajul warning 25000vpost-3286-0-49909000-1414775938_thumb.pn

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai farurile sunt sigur de fabrica, cum le demonstrez lor ca sunt de fabrica, nu scrie nimic pe CI sau pe talon. Am stergatoare de faruri.

Ai citit ce ti-am scris eu?

Bloc de lumini cu 2 rotite inseamna ca nu ai xenon de fabrica http://www.ebay.com/itm/Volvo-S80-140-98-06-2-4-petrol-headlight-adjuster-control-switch-679-/291235182471?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43cef83787

cel cu o rotita, inseamna ca ai de fabricahttp://www.ebay.com/itm/Volvo-s60-head-light-switch-01-Volvo-S60-head-light-switch-/380418605047

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o singura rotita. Am fost sa-l fac in alta parte. La asta am trecut, dar mi-a spus ca nu am xenon de fabrica pentru ca nu am lupe. O sa trec intr-o zi cand am timp pe la reprezentanta poate imi da vreo hartie ceva sa ateste ca sunt originale, ca am de-a face cu un sistem incompetent, si nu vreau sa mai ma enervez degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci chiar sunt cretini, daca nu stiu diferenta dintre xenon OEM si AM. Si laguna are xenon de fabrica fara lupe

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

s/v 40 are pe far cu oglinda :)

Oameni prosti :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu urmatoarea nelamurire:

Pe masina am Xenon AM cu becuri H7R.

Doresc sa calatoresc in Germania/Belgia/Franta..., o sa fiu amendat cu aceste becuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic nici in Romania nu ai voie si nici in restul tarilor, dar acum depinde cum ai noroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, multumesc.

Am uitat sa mentionez becurile sunt 4000K, culoare alba.

Eu le folosesc deoarece nu vad bine noaptea cu becurile stoc halogen.

Imi puteti recomanda niste becuri bune H7 cu lumina alba?

Am primit o sugestie pentru Philips H7 X-treme Vision +130% dar din ce am citit review-uri se ard mult mai repede. Voi ce parere aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine m-a tinut philips extreme vision 6 luni si nu am vazut mare diferenta de lumina (sa nu zic deloc) mergi pe osram

Cam ai mari sanse sa fii amendat deoarece e masina veche , si se vede de la o posta ca nu sunt xenoane de fabrica

Aici m-am referit ca nu ai spalatoare de faruri (stergatoare), si dupa ce te-au oprit vad ca ai reglaj de inaltime a farurilor . Cele cu xenon oem au spalatoare si au reglaj automat ! Chestia asta e valabila si in romania , dar un amic politist imi spunea ca se uita dupa spalatoare de faruri , daca are nu se mai uita si pe bord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot Osram prefer

Am sa incerc Osram H7 Cool Blue Intense desi am o presimtire ca nu o sa fie o schimbare in bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca treci de la xenon la halogen, automat nu o sa fie o schimbare in bine, din punct de vedere al luminozitatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot Osram prefer

Am sa incerc Osram H7 Cool Blue Intense desi am o presimtire ca nu o sa fie o schimbare in bine.

Salut, culoarea albastra nu inseamna o luminozitate mai buna, dimpotriva. Uita-te la numarul de candele al becului, care exprima de fapt intensitatea luminii. Cu cat e mai mare, cu atat mai bine.

Eu am Osram cu 1500 de candele. Un xenon are de la 3000 in sus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ovidiu

Ale mele sunt de culoare alba, nu albastre.

Cu ceva timp in urma am facut probe cu farurile reglate la diferite inaltimi cu niste prieteni mergand cu masinile pe un sens iar eu venind din sensul celalalt. Rezultatul testului nostru fiind, atata timp cat nu setam farurile sa bata maxim in sus nu ii orbeam. Eu merg cu ele setate sa bata undeva la jumatate, folosesc becuri H7R.

De asemenea am observat o diferenta destul de mare intre un bec H7 normal si un bec H7R. Becul H7 este deranjant oricum ar fi setat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ovidiu

Ale mele sunt de culoare alba, nu albastre.

Cu ceva timp in urma am facut probe cu farurile reglate la diferite inaltimi cu niste prieteni mergand cu masinile pe un sens iar eu venind din sensul celalalt. Rezultatul testului nostru fiind, atata timp cat nu setam farurile sa bata maxim in sus nu ii orbeam. Eu merg cu ele setate sa bata undeva la jumatate, folosesc becuri H7R.

De asemenea am observat o diferenta destul de mare intre un bec H7 normal si un bec H7R. Becul H7 este deranjant oricum ar fi setat.

Eu nu am sesizat nici o diferenta intre H7 si H7 R. Diferentele intre ele fiind un pic de vopsea aplicata pe la jumatatea becului, sa nu mai "emita" lumina si in sus, insa lumina este reflectata de catre oglinda si este acelasi drac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu mai emita lumina si in JOS poate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Becuri halogene eu as recomanda Osram nightbreaker mie mi se parea ca vad mai bine cu ele pe fostul S80, si ca vad mai bine cu ele cu S60 2004, dar tot nu se poate compara cu HID de la S60 2011 mai ales pe conditii de ploaie.

Fata de becurile volvo longlife vedeam mai bine cu Osram nightbreaker, culoarea luminii este mai alb dar si intensitatea luminii este mai crescut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gfieraru multumesc pentru feedback

pe moment mai pastrez becurile xenon, am pus pentru test aseara Osram normal, schimbarea este prea mare si nu in bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now