CristianIepure

bloc comanda geam si oglinzi v70xc 2001

8 posts in this topic

Servus, baieti

De cand s-a racit afara, blocul de ridicare a geamurilor si reglare oglinzi de pe partea soferului a inceput sa click-caie ca si cum cineva s-ar juca non stop la butoane. nu mai pot cobori geamul pina masina nu se incalzeste in interior, butoanele licaresc intermitent, se aprind si se sting. Odata ce temperatura in masina sare de vreo 15 grade, totul intra in normal, pot ridica si cobori geamurile, pot regla oglinzile. Aveti idee de la ce-ar putea fi treaba asta? Se poate repara sau schimba cu unul second?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic mai intai sa-l desfaci si sa-l cureti. Dupa ce ai trecut de pasul asta incearca sa identifici cum a ajuns umezeala acolo....

Merge de la dezmembrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult, il desfac azi si il curat/sterg cu wd40, sa iau ce oxid si umezeala o fi prin el. Daca nu merge, caut unul de s60, s80 din 2001.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult, il desfac azi si il curat/sterg cu wd40, sa iau ce oxid si umezeala o fi prin el. Daca nu merge, caut unul de s60, s80 din 2001.

S60 sau V70, ca la S80 este altfel. ai grija sa fie cam acelasi an de fabricatie, pentru ca este un calculator DDM, nu sunt simple butoane

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU ai ce sa cureti cu WD40 , desfaci carcasa , scoti placa 'de baza" si sterci cu un disc de fete demachiat cu spirt , scoti placa si vezi daca e apa pe acolo sau se vede oxidata pe undeva...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am desfacut, curatat, si tot nu functioneaza. Releul de 12v e ok, dar circuitul de comanda cu e-promu-ul de pe el (sau ce-o fi integratul ala) se pare ca nu e ok. Am sa incerc sa gasesc unul de pe un s60, s80, v70, v70xc din 2001, sa vad daca functioneaza. Ionut, din ce vad eu pe net, e acelasi modul DDM si la s80.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

IN ce sens nu e ok ? Se vede oxidat , dezlipit , incalzit prea rau ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E-prom-ul e acoperit de un sticker pe a carui suprafata se vede o pata neagra, ca si cum ar fi fost supraincalzit, in zona aceea sticker-ul e aproape topit. Am fost aseara si am luat un DDM de pe un S80 biturbo de 2.8 din 2001 (acelasi an cu masina mea) si merge perfect, deci sunt compatibile. Rama superioara, cea care imbraca butoanele, este mai mare la S80, dar am folosit-o pe cea de pe XC70 si a fost absolut ok. Mie mi se pare ca DDM-ul luat de pe S80 functioneaza chiar mai bine decit cel pe care il aveam eu, butoanele sunt mai sensibile si parca lucreaza mai bine. Pretul a fost 150lei.

Acum, daca tot am rezolvat-o, as lua placa de pe DDM-ul defect sa ii refac lipiturile de la integratul in cauza, doar asa, sa vad daca e o lipitura rece sau e integratul defect.

Concluzia este ca merge sa schimbi cu un DDM luat de pe o masina din acelasi an, daca sunt compatibile ca tip (sau poate am avut eu noroc :) ). Multumesc tuturor pentru ajutor, cu prima ocazie dau o bere.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now