Sign in to follow this  
Followers 0
dr_skepsys

Sfaturi dupa impact

6 posts in this topic

Va salut prieteni.

Nu am mai intrat de mult pe forum, dar acum cred ca intr-adevar am nevoie de sfaturile voastre.

Cum unii sunt mai ghinionisti si altii nu, uite ca mie mi s-a intamplat nenorocirea si am avut accident cu s40ul meu.

Lovitura semifrontala - partea dreapta mai mult - la vi teza apreciabila.

Imi pare rau ca nu am sa va arat si poze dar mi s-a  descarcat telefonul de atata vorbit la el ca nu gaseam pe cineva sa ma tracteze...

ca sa va feceti idee...bara sparta, far dreapta, radiatoare lovite, nu distruse dar sparte caci mi-a curs tot antigelul...deci cam nasol.

Acum motorul inca mergea, pornea si nu mi s-a parut a avea vreun sunet anormal. Impactul a fost mai mult pe centru pentru ca spre ex aripile nu au nici o zgarietura, cea din dreapta doar putin zgariata de un ciob.

Ca vo toti tin foarte mult la masina asta, dar acum sunt negru. nu sunt nici mecanic de meserie, si nici ca hobby nu cred ca ma apropii. Si de aceea nu imi dau seama in ce masura mai este masina asta ok sa merg cu ea chiar shi dupa ce o scot din service.

Mai mult de atat, din cauza relocarii mele, am dus-o la ploiesti intr-un service pentru ca imi este mai simplu sa o vizitez. Toti amicii mi-au spus ca trebuia sa merg la reprezentanta la Bucuresti, dar am primit confirmare sigura ca mi-o tineau minim 2 luni, si nefiind un service acreditat de firma de casco (o alta mare prostie) mai trebuia sa scot si bani din buzunar initial. Acum oricat de "sufletisti" ar fi cei din ploiesti, nu am incredere prea mare (ei sunt reprezentanta Seat, dar repara cam orice am vazut).

Acum va intreb eu pe voi, cam ce ar trebui eu sa stiu asa in mare sa fiu atent sau sa ii pun pe ei sa verifice (lasand la o parte ca ar trebui sa-mi aduca pe comanda doar piese originale si nu alte turcisme sau sh-uri) ?

In noaptea asta am sa ma uit si eu pe schemele din vadis, dar nu imi dau seana daca ar putea fi afectat grav motorul ?

Radiatoarele sa zic ca s-au deplasat maxim 10cm, si ce am mai vazut eu asa s-a dus tot ansamblu farului dreapta peste compresorul de aer, dar si pe el l-am pornit si era ok.

Va intreb la ce ar trebui sa insist si sa fiu foarte atent cand ma duc pe la ei prin servis?

Am renuntat la concediu de Pasti ca sa imi iau in vara, dar cred ca imi iau saptamana viitoare full, si ma duc in fiecare zi pe la ei...

Va multumesc pentru rabdare si intelegere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau pentru ce ai patit! :( Nasol momentul! Nu cred ca este afectat motorul, sau compresorul de la AC. Oricum, dupa ce schimbi tot ce este distrus, sa-i pui sa-ti verifice toti suporti de la motor si cutie. Din soc e posibil sa se fi rupt macar unul din ei si la o verificare vizuala superficiala nu se observa. Niste poze ar fi de folos. Fruntea sus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-mi pare tare rau de tine..si eu am tot s40 si stiu ce inseamna.Dar stai linistit ca totul se repara.Bine ca ai casco .Sti cum mi-am cumparat eu s40? Am facut praf o 460..si am vindut-o de piese la mecanicul care o intretinea .Dar a gasit inca una si a taiat-o de la usile din fata spre faruri a schimbat toata bucata si acum circula perfect.Deci stai linistit ...bine ca esti tu sanatos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dr_skepsys, nu-i bai ca se repara!! E bine totusi sa stai dupa mecanici si sa le spui ca vrei doar piese originale. Mai aminteste-le din cand in cand, ca le ramai dator si dai la sfarsit o bere buna! Sa stii, ca eu asa i-am mai stimulat si tine! Cere si pastreaza toate chitantele de la piesele noi pt orice eventualitate. Multa bafta...si rabdare iti doresc! Sunt sigur, ca masina va fi iarasi ca si noua!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de incurajari,

Deocamdata s-a dat comanda de piese, si sper ca pana la sfarsitul saptamanii viitoare sa se adune toate.

Ei au spus ca in 2 saptamani e gata, dar eu sunt mai "inginer ca ei" si am sa spun 3.

Acum va intreb eu ce ar trebui sa-mi justifice mie originalitatea pieselor? Sa ma duc cu leptop-ul dupa mine sa verific daca seamana cu codurile din vadis?

Am voie sa cer certificatele de garantie ale pieselor celor de la "comenzi"?

Daca totusi la final am vreo suparare si nu voi fi de acord sa semnez "primirea" masinii pana nu se remediaza si problema sesizata de mine, ei pot sa ma fenteze si sa mai imi tina la ambitie masina o luna sau 2, fara sa se ocupe de ea ?

Poate o sa radeti de mine dar sunt un sustinator inrait al campaniei "NU da spaga", si prefer sa imi iau/stric o saptamana de concediu si sa stau langa ei toata ziua la service, pentru ca firma de CASCO plateste inclusiv manopera lucrarii, bani din care ei isi primesc salariul. Daca salariul lor e mic, vina e tot a lor ca nu au stiut sa se vanda, si nu mi se pare normal ca sa platesc pentru "handicapul negocierii" sau pentru frustrarile unuia. Imi place sa rasplatesc performantele/excelenta/exceptiile si in nici un caz normalitatea. Daca ar  lucra peste program si ar fi masina gata si lucrarea brici in 3-4 zile dupa sosirea pieselor, m-as inclina si sigur m-as gandi la mult mai mult decat o bere buna....dar cand totul se misca chiar sub parametrii normali....

Eu mi-am facut datoria materiala fata de ei, am un asigurator care deconteaza repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi cutiile in care vin ambalate piesele. Din fericire, la volvo marea majoritatea a pieselor le gasesti DOAR pe original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0