Sergio001

Aditiv de curatare motor diesel

13 posts in this topic

Buna seara, tuturor.

Am gasit acest aditiv de curatare motor XENUM - NEXGEN NANOCATALYST - si cei de la reprezentanta zic ca are efect foarte bun pentru: Filtru particule, Turbina, Valva ERG, Injectoare.

Cunoasteti acest produs, la mai folosit cineva ?

Multumesc.

post-4870-0-85547100-1418251294_thumb.jp

post-4870-0-00116200-1418251316_thumb.jp

post-4870-0-25582600-1418251336_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie la acesti aditivi de curatare. Mai bine faci un schimb de ulei, mergi 300-500km si apoi schimbi iar uleiul.

Banuiesc ca se pune in ulei inaintea schimbului, daca este de curatare.

Eu unul nu as baga asa ceva, poate un tratament de motor de la Duralube/Liqui Moly.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Cum ajunge la turbina ?

2. La ce depuneri ai acolo abea le dai jos cu surubelnita + solutie coroziva aplicata direct

Eu zic ca ai dat banii degeaba. Spor

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cum să fie pentru ulei, dacă scrie "Diesel fuel additive"?

Ai dreptate Heim, nu m-am uitat atent la poza...dar am zis ca este pentru ulei din cauza titlului.

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumea inca mai crede in Mos Craciun.Lasa l sa bage ca doar asa scrie si n cartea masinii: A nu se folosi nici un aditiv.Abia asteapta reprezentanta sa i faca un cadou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata, tuturor.

Cei de la reprezentanta zic ca se baga in rezervorul de motorina pe jumate si putin plin.

Inca nu l-am cumparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea este ca dai banii degeaba , posibil sa nu faca nimica rau, dar nici nimica bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumea inca mai crede in Mos Craciun.Lasa l sa bage ca doar asa scrie si n cartea masinii: A nu se folosi nici un aditiv.Abia asteapta reprezentanta sa i faca un cadou.

Ai dreptate, sunt patit! Am cumparat mult laudatul Metabond, ... folosind motorina de la camion, am zis ca fac bine, ignorand cartea,si un prieten, inginer auto, care lucreaza la Bosh CarService Padova, am fol respectivul.. efecte.. am schimbat inelele etansare injectoare, pt ca incepusera sa piarda putina motorina , filtru imbacsit, si corp filtru rupt, pt asta sunt eu de vina! Apoi, dat rezervor jos si curatat (merita)! Dupa care am folosit un aditiv profesional de ungere, nu cunosc numele, dar e vorba de acelas aditiv care se fol pt calibrarea pompelor de injectie si injectoare. 25 eur litrul aici in italia! Din pacate nu se gaseste in comert aici ,la broscari! Concluzie? Un plin de shell v power, din cand in cand si te.ai scos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorina am bagat intotdeauna doar Shell VPower sau de la altii numai cea mai performanta, dar cu toate problemele care le am la motor am zis ca poate ajuta la ceva.... dar din cite inteleg, mai bine nu risc.

Multumesc pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si tata a bagat Metabond la Opelul de 1.4 benzina...:)) si s-a dus semeringul si parca a avut ceva probleme si pe la o sonda, a facut prostia aia uzura...

Deci lasati aditivii, bagati motorina de-a buna si gata :D Eu la Volvo ii mai dau si putin Ulei 2T in motorina :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorina mai scumpa e mai aditivata si cica face rau motoarelor common rail care lucreaza cu o pompa de presiune inalta si profita de ungerea motorinii , si ce-a euro 5 are mai putin sulf si de aici rezulta o ungere mai slaba ... de acolo adaugarea de ulei 2t (norma JASO FD) 250 ml /50 l .

Dar asta nu iti va repara masina , e profilactic , eventual o face mai silentioasa ...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La noi pt motoarele E3/E4 nu mai ai de unde sa bagi motorina E3/E4 si de aia si eu am bagat in ea 2T(cam 200ml la plin) si de la al3ea schimb de f motorina(chiar si al2lea, ca la TopShop) gram de span nu am mai gasit in carcasa filtrului de motorina.

Toata lumea, inclusiv eu au observat ca motorina cea mai buna/ieftina era in Macedonia care era E4, deci mai groasa mai mult sulf.Si motoarele mergeau parca mai bine, silentioase.Dar acu or trecut si aia cred la E5 la motorina cu toate ca la ei 90% din masini sunt E2.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Si eu pun ocazional cate o cana de ulei 2T in rezervorul de motorina.

Despre aditivii din comert nu pot sa spun mare lucru. Am folosit o singura data un asemenea aditiv, produs in USA, am uitat numele. Am bagat tot bidonul de 500 ml la un plin de motorina la un Astra H. Efectul a fost doar unul placebo cred, aveam vaga impresie ca e putin mai silentios motorul. In rest n-am sesizat absolut nici o schimbare.

Daca ai probleme cu motorul, recomand sa mergi la cineva care se pricepe si sa rezolvi bubele. Se gasesc si piese SH bune sau poti reconditiona unele piese scumpe.

Avem colegi pe forum care te pot ajuta sa scapi mai ieftin. Apeleaza cu incredere.

Succes!

Edited by FBogdan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now