nionut76

Paramentru functionare injectoare

54 posts in this topic

Salut, maine am programare la un test injectoare. Imi cam da in nas la acceleratii indiferent de turatia motorului. Banuiesc ca sunt ori bujiile, ori clapeta de acceleratie( dupa ce opresc masina/motorul , scot cheia din contact si ma dau jos cand trec prin dreptul motorului se aude inca un clampanit de clapeta ca si cum se inchide atunci ori isi face un reglaj ceva), ori sorbul de la rezervor trebuie curatat, ori injectoarele.

Intrebarea mea este care sunt parametrii normali/optimi de functionare al injectoarelor? Masina fiind un volvo c30 , 1.6 benzina 100 cp , model 2008

Multumesc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ce tip de injectoare am la motorul 1.6 benzina?

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pun pariu ca nu ai nicio problema la injectoare. La V40 le-am dus la curatat la 200.000km si a zis ca n-are ce curata la ele ca merg foarte bine.

Vezi mai degraba clapeta / bujii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile le-am schimbat acum vreo 20 mii km. Daca nu mai bine. ngk laser platinium. Nu stiu cat sunt de bune. Clapeta trebuie sa-i fac o curatare dar mi/e sa nu fie pe duca :)

La rezervor nu am umblat niciodata dar cred ca se cere demontat si curatat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

In ce consta testul unor injectoare? Cum le verifica? Este o operatiune costisitoare?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de la service la service si daca te duci cu ele in mana sau pe masina. Se testeaza static si in turatie simulata si se masoara eprubetele. Diferenta mai mare de 10% sau 20% (parca) e considerata defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma voi duce cu masina. Sa le testeze pe masina.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa ai clapeta pe duca si ce sa cureti la ea!.Crezi ca se depune funingine de motorina nearsa. :smile: Eu stiu ca masina merge cu benzina :smile: Ai asa multi km cu masina sa te vaieti de injectoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma plang. Ma intreb. Am 200 mii km. Nu stiu ce poate fi. Le iau prin eliminare. Dinoco mi-a pus testerul pe masina, nu am decat o eroare legata de alarma dar alarma functioneaza fara probleme. In rest nimic. Am intrebat de parametrii pentru ca maine vreau sa le verific. Apoi voi curata clapeta de acceleratie ptr ca la benzina se cere asa ceva odata la an. Si am deja un an de cand nu am curatat clapeta. Mai ales ca o mare parte din drumurile facute sunt pe distante scurte si tot ce e posibil sa faca condens ori alte depuneri. Daca nici asta nu rezolva sunt nevoit sa dau jos rezervorul si sa-l curat. Sita, sorb si ce mai este pe acolo. Si la urma fac si o comanda la Alex de DENSO Iridium ori cum naiba le spune la renumitele bujii.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

..mai repede ii inseriezi un filtru de benzina si scapi de grija asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai unde? Cum? Avand in vedere ca motorul este de ford m-as putea duce la reprezentanta Ford din Galati? Ma gandesc ca stiu motorul fiind de pe focus si fiesta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da.Vezi conducte de ford ce vin pe filtru cu clips si apoi gasesc ei o metoda sa ti le imbine sigur si nepericulos, de cele dupa masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, n-am facut nimic. Cica nu fac teste si nu repara injectoare pe benzina ci doar diesel. Mi-au spus sa ma duc la Bosch Car Service ca ei ar face asa ceva dar ca fiind benzina considera ca le fac degeaba test ca nu se strica asa una doua. O sa vad de luni incolo daca reusesc sa fac testul. Intrebarea mea este daca era vreo problema cu un injector aparea o eroare pe tester? Cand mi-a pus Dinoco testerul nu aveam vreo eroare care sa fie legata de injectoare, injectie, clapeta ecceleratie

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iti apare decat cel mult misfire pe cilindrul respectiv. Sau probabil eroare apare daca se arde de tot

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau daca n-ai update de soft posibil nici sa nu-ti arate :)

Ca o mica paranteza, ieri mi-am dat jos injectoarele si le-am dus la verificat pe bancul de probe. Au 266666km si sunt in perfecta stare de functionare.

Injectoare de 1.6d

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asta mi-a spus multa lume. Posibil bujiile ori clapeta. . Dar in proportie de 80% cred ca sunt bujiile. Cand le schimbasem mergea masina foarte bine. Dupa un anumit numar de km si timp am inceput sa am acel poticnit in plina acceleratie dupa care isi relua acceleratia.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bujiile recomandate sunt parac DENSO iridium power? Alex si Bogdan G stiau modelul :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Am schimbat bujiile cu Denso Iridium Power. Masina accelereaza acum fara poticniri.

Am o alta problema. Am observat de circa 1 saptamana un consum marit. Initial am pus pe seama drumurilor scurte cu motorul rece si neincalzit ori a condusului pe zapada, gheata, etc. Acum e mai cald afara( -2 pana 1 grad) si totusi consumul tot mare este. Ca exemplu am facut plinul cand am plecat spre Bucuresti si dupa un drum pe traseul Gl-Br-Slobozia-Drajna-Bucuresti ( autostrada) cu viteze intre 50 si 130 km la ora am reusit sa merg doar 420 km. Am alimentat si am bagat fix 42 litri. Consum 10%. O alta remarca este faptul ca motorul pare ca nu are putere. Adica azi am calcat pedala sanatos dar cu greu am ajuns la 170 km/h. Parca nu am putere. Cand am alimentat la pompa dupa ce am fcaut plinul computerul de bord imi arata 480km autonomie. Plec de la benzinarie si pe drum imi arata apoi 530 km si 560 km desi eu consumam din benzina. Am pus si asta pe seama ca se calculeaza in functie de viteza cu care am mers. Am sa atasez si poze.

Ma gandesc sa nu fie ceva la injectie ori sondele lambda. Ceva pareri? Nu am eroare in bord. Revizia facuta acum 8000km ( 22 sept 2014).14da309a91f17f06ecfc3ff8498acc41.jpgd8d3772451ea65183b4b5f96e5d006a5.jpgffa88ae27dbdfe66c242dc64ff9cbed3.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cum se poate verifica sonda lambda? Din cr am citit pe google vad ca o asemenea defectiune face sa creasca consumul. Si cica se verifica la 2-3 ani iar in caz de defect se inlocuiesc. Cat costa o asemenea sonda?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cca 500-600 lei costa o sonda lambda, tu ai doua si oricum buba nu e de acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar ce sa fie? N-am erori, porneste la juma de cheie, nu mai am acceleratie balbaita.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul tau este identic cu cel de Logan, 3 senzori, 4 bujii, un volan si o pedala de acceleratie. Nu ai ce mare diagnoza sa faci la motorul asta . Pur si simplu tb sa pui mana si sa verifici daca ai toate suruburile stranse peste tot, daca nu trage aer fals pe undeva, etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ca o completare. Vineri am avut sedinta di am venit pe acelasi traseu la Bucursti. Desi cu o zi inainte masina consuma mult si la un moment computerul de bord imi arata 13% apoi a inceput sa scada pana la 8,3% consum mediu. Am venit la bucuresti si m-am intors facand lejer 520 km fara sa mai alimentez ori completez. La 2 zile adica azi am venit cu plinul facut si la intoarcere pe autostrada am fost nevoit sa alimentez la km 74 la Rompetrol ptr ca ajunsese la rosu si imi arata in computerul de bord 90 km pana la empty tank. Dar indicatorul de bezina nu s-a aprins desi de obicei ma anunta la 110-100 km inainte de golire. Dupa ce am alimentat azi 42 litri pe autostrada am ajuns pana in galati ( 156 km) si abia 2 patratele consumate. Cand merge normal cand imi arata ca consuma mult.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja pare o buba de sonda litrometrica nu de consum exagerat .

Totusi care e treaba cu pierderea de putere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare ca nu am putere in treapta 1-2 .

Aparent problemele le-am sesizat dupa ce am ramas cu masina blocat in apa de 25 cm. Era gheata si am crezut ca pot trece dar s-a spart gheata sub masina si am ramas blocat cu masina lasata cu ambele roti pe partea stanga in apa. Am fortat sa ies dar nu am reusit decat sa arunc apa care a inghetat instant la -19 grade cat erau afara. Poate am facut ceva atunci? Nu am reusit sa ies decat tractat de un mcv si impins de 5 persoane eu fiind la volan si dand in marsarier. 3c345d2e0961f54da90c5237663f4ad1.jpg2469aceffbbe78da2f5c201af1fc8529.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioane si mie imi face la fel, cand ies din Bucuresti. Alimentez si imi spune 420 km to empty.... dupa 10 km creste la 460, apoi 480, apoi stationeaza cativa km acolo si apoi incepe sa scada. In functie de stilul de mers becul rezervei se aprinde la 120 km sau la 70 km to empty tank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar consumul imi pare mare. 10% calculat la numarul de km si litri bagati in rezervor. Ideea e ca am alimentat fiind atentionat de lampa alimentare prima data. Astazi nu s-a aprins lampa asta si ajunsesem la prima linie rosie. 420 km facuti.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar 10% este mult, pentru un consum "afara", daca zici ca l-ai calculat si la pompa. Poate ai lovit vreo conducta si doar pic usor cand accelerezi.... zic si eu

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu, am sa ma duc in service. Poate dau de cap

Sent from my iPhone using Tapatalk

Intradevar 10% este mult, pentru un consum "afara", daca zici ca l-ai calculat si la pompa. Poate ai lovit vreo conducta si doar pic usor cand accelerezi.... zic si eu

Faza e ca nu consuma la fel mereu. Miercuri/joi consuma mult vineri a fost ok. Duminica adica azi la pana sa alimentez a consumat mult apoi de la alimentarea pe autostrada consuma iar ok. 689c59962577f3cc42b618950ec864df.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

155 km aproape 2 patratele.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now