d3lir

Compatibilitate injectoare S40, 2.0D, 136CP

16 posts in this topic

Buna seara, detin un VOLVO S40, 2.0D, 136CP, 2007, trebuie sa schimb injectoarele si ma inclin spre a le achizitiona de la un depozit de dezmembrari. Intrebarea mea este urmatoarea, Injectoarele montate acum pe masina sunt cu "acea" cifra 4, cele pe care doresc sa le iau au acelasi cod de referinta insa "acea" cifra este 5 si provin de pe un PEUGEOT 307 2.0 HDI.

Sunt compatibile petru S40, 2.0D 136CP??

Atasez mai jos o poza cu unul din injectoarele montate acum pe masina si alte 2 cu cele pe care doresc sa le achizitionez.

Multumesc!

post-893-0-76084700-1426098014_thumb.jpg

post-893-0-50110600-1426098025_thumb.jpg

post-893-0-39191000-1426098035_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă injectoarele nu sunt aceeaşi clasă, nu sunt compatibile, decât după resoftarea ECM-ului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, deci ar fi compatibile cu o resoftare a ECM-ului. Are cineva idee daca aceasta resoftare se face doar la reprezentanta sau nu (adca doar tester original)? Dar ce costuri ar presupune o astfel de resoftare?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-am exprimat eu tocmai bine, când am spus resoftare. Trebuie setată clasa corectă a injectoarelor. Acuma, eu nu ştiu şi n-am cum să verific momentan dacă la Volvo s-a pus şi clasa 5, ca la Peugeot, adică dacă se poate seta acea clasă la Volvo.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, detin un VOLVO S40, 2.0D, 136CP, 2007, trebuie sa schimb injectoarele si ma inclin spre a le achizitiona de la un depozit de dezmembrari. Intrebarea mea este urmatoarea, Injectoarele montate acum pe masina sunt cu "acea" cifra 4, cele pe care doresc sa le iau au acelasi cod de referinta insa "acea" cifra este 5 si provin de pe un PEUGEOT 307 2.0 HDI.

Sunt compatibile petru S40, 2.0D 136CP??

Atasez mai jos o poza cu unul din injectoarele montate acum pe masina si alte 2 cu cele pe care doresc sa le achizitionez.

Am acelaşi motor ca al tău şi am întâmpinat aceeaşi problemă.

Dacă bine îmi aduc aminte am discutat şi aici pe forum.

Ideea e ca nimeni (de prin service-uri) nu putea să îmi zică

precis cum şi ce se face - unii chiar s-au mirat când am adus

vorba de clase şi aproape că au zis că vorbesc proostii.

La schimbarea injectorului (sunt siemens din câte ştiu) am insistat să

fac rost de 5, să fie identice cu restul. Din câte am înţeles toate injectoarele

trebuie să aibă aceeaşi clasă SAU dacă nu, să se "suprapună" cu condiţia

unei setări din soft. Adică, din caţte reţin. clasa 5 include şi clasele inferioare,

respectiv se comportă/acţionează ca cele inferioare, cu condiţia să îi spui asta

din soft. Invers, sa ai injectoare clasa 4 şi sa schimbi unul din ele pe un 5,

ar merge şi asta, dar vor functiona ca şi cele de clasa 4.

A se avea în vedere că fiecare clasă funcţionează în anumiţi parametri specifici clasei,

respectiv toate injectoarele trebuie să se comporte la fel şi astfel să aibă aceeaşi clasă

sau să îi aduci la o clasă "numitor comun" din soft.

Din câte am cercetat la vremea respectiva la această concluzie am ajuns.

Personal am schimbat tot de aceeaşi clasă, un injector second. Nu l-aş numi

recondiţionat, deşi aşa mi s-a asigurat. E drept că a venit din Germania, dar

de prin alte surse mi s-a mai spus că nu există kit-uri de recondiţionat injectoarele

Siemens.

Spor!

Edited by N3cks
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca n-ai cum sa schimbi clasele din soft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca n-ai cum sa schimbi clasele din soft...

Mie aşa mi s-a spus că se poate seta din soft. Respectiv, în cazul meu:

aveam 4 de clasa 5 şi trebuia schimbat unul. Şi acela îl găseau dar clasa 4.

Mi-au propus să punem 4 şi să îi zicem maşinii că acela de pe poziţia 1 e de

clasa 4. Mi s-a părut "românism" aşa că nu am fost de acord.

Poate eram mai credul, dar găsisem pe internet ceva pliant de la siemens

referitor la injectoarele lor. Şi acolo era scirs cu steluţă că toate trebuie să fie la fel.

Chestia cu să spui din soft... nu mi se pare imposibilă, dar asdta ar însemna că

toate injectoarele să le fi pus de clasa 4, chiar dacă sunt 5 şi ar fi funcţionat în parametrii

acelei clase...cred...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fără să mă documentez în prealabil, dau şi eu cu bâta-n baltă: măcar s-au pus injectoare clasa 5 pe Volvo? Dacă nu, mai mult ca sigur nu există posibilitatea setării acestei clase din VIDA.

Iar că toate injectoarele trebuie să fie aceeaşi clasă nu o spune doar Siemens. E specificat clar în VIDA acest lucru.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate la FORD/Citroen/Peugeot/etc se pot recalibra injectoarele din soft, dar la VOLVO nu exista nimic de acest gen in VIDA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fără să mă documentez în prealabil, dau şi eu cu bâta-n baltă: măcar s-au pus injectoare clasa 5 pe Volvo? Dacă nu, mai mult ca sigur nu există posibilitatea setării acestei clase din VIDA.

Iar că toate injectoarele trebuie să fie aceeaşi clasă nu o spune doar Siemens. E specificat clar în VIDA acest lucru.

Eu umblu cu injectoare clasa 5. :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asadar, @larahau a schimbat injectoarele din clasa 4 cu injectoare din alta clasa (nu stie exact daca 5 sau 6, il putem ruga sa verifice exact) dar au fost luate tot de pe un Volvo.

Eu le voi schimba toate, asadar este exclus si cred ca si imposibil sa am unele clasa 4 si altele 5 sa 6!

Marea mea intrebare este daca sunt sau nu compatibile cele din clasa 5 luate de pe un Peugeot 307, 2.0D, 136CP pentru al meu Volvo S40, 2.0D, 136CP, 2007??

Edited by d3lir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asadar, @larahau a schimbat injectoarele din clasa 4 cu injectoare din alta clasa (nu stie exact daca 5 sau 6, il putem ruga sa verifice exact) dar au fost luate tot de pe un Volvo.

Eu le voi schimba toate, asadar este exclus si cred ca si imposibil sa am unele clasa 4 si altele 5 sa 6!

Marea mea intrebare este daca sunt sau nu compatibile cele din clasa 5 luate de pe un Peugeot 307, 2.0D, 136CP pentru al meu Volvo S40, 2.0D, 136CP, 2007??

As tinde sa cred ca da.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu larahau de pe o masina epava cumparata a luat toate injectoarele(clasa 5) si le a pus la el(clasa 4).Parca si la mine erau clasa 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se seteaza din Vida (sau cu orice alt tester) clasa injectorului din 4 in 5 .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

1. Daca ai injectoare SIEMENS pe masina e putin probabil sa gasesti pe cineva care sa le poata reconditiona. Deci daca un injector pica, esti pasibil de schimb la toate 4 si mi se pare ca nici nu se mai gasesc noi SIEMENS - colegul MidnightCaller ne poate elucida.

2. Daca ai injectoare Bosch treaba e mai simpla. Se reconditioneaza pe toate drumurile si ai multe variate la dezmembrari (SH).

3. Esti 100% sigur ca injectoarele tale sunt praf? Ce comportament avea masina cu ele? In mod normal trebuia sa nu stea turometrul fix la relanti, sa moara motorul la relanti, sa dea in nas in timpul acceleratiei, consum mai mare de motorina, etc. Nu te increde in ce spune testerul daca nu e Vida (si nici in Vida n-am 100% incredere, ca depinde mult de cum interpretezi eroarea).

Nici macar testul mecanic al injectoarelor nu e sfant. Eu am aproape 3000 km de cand am facut test mecanic la injectoare la care concluzia mecanicului a fost: "injectorul 1 e mort definitiv si injectorul 3 e pe duca!" si masina se comporta impecabil. Ulterior, mecanicul a descoperit ca problema pe care o aveam eu atunci era de la un senzor sau sonda (nu-mi amintesc exact), desi testerul lui Bosch zicea ceva de sistem de injectie.

Dupa ce am schimbat senzorul respectiv, masina si-a revenit instant si atunci l-am intrebat: "ia zi nene, e normal sa mearga asa rotund motorul cu 2 injectoare varza cum le-ai clasificat tu?" .....si s-a scarpinat in cap si a decretat "n-are absolut nici un simptom de injectoare duse dupa cum functioneaza motorul!" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SIEMENS sunt injectoarele, eu vreau sa le schimb doar ca nu gasesc aceeasi clasa si acelasi cod de referinta tot de pe un Volvo. Am gasit un singur model cu clasa 5 dar de pe un Peuogeot.

La mine au fost mai multe probleme, am dat-o pe ulei, din cauza turbinei, defapt din cauza DPF-ului, o sa merg maine sa anulez DPF-ul la cineva ce mi-a fost recomandat de un user al acestui forum. Cat despre consum imi ia 10% chiar saptamana asta am facut consumul plin pe plin plus ca imi creste nivelul de ulei in baie, ajunge motorina in baia de ulei.....e mai delicata problema la mine...

Edited by d3lir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now