vstasii

Pete de ulei/lichid pe alternator + un cablu deconectat/rupt

7 posts in this topic

Buna ziua. Sunt si eu posesorul unui Volvo S40 1.6D - 2009. In iarna am avut probleme cu alternatorul (asta a fost un cosmar negru, dar nu am sa povestesc aici) si am fost nevoit sa-l schimb. Insa tot simt miros de ceva ars in masina. Cand am aruncat o privire pe alternator am vazut pete de lichid sau ulei, nu stiu sigur ce este. Este posibil sa fie de la furtunul care este deasupra alternatorului, numai ca nu imi dau seama foarte bine ce furtun este ala. In plus am observat ca am un fir rupt care iese din alternator si ma gandesc ca se conecteaza la ceva senzor (are o mufa in capat, dar este topita). Am facut si cateva poze. Va rog niste sfaturi. Va mutumesc mult!

Aici e galeria foto: http://www.volvo-club.ro/gallery/album/279-alternator/

Edited by vstasii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, petele de ulei pe alternator sunt datorate furtunului de la intercooler care este fisurat. Vezi aici

Daca mergi cu el fisurat/spart si ai fitlrul de particule activ risti sa-l infunzi.

Firul intrerupt pare a fi un cablu de masa, verific cand ajung la masina si iti zic unde duce, daca se vede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

#Dinoco multumesc mult pentru efort si pentru raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu plăcere.

Iți atașez și trei poze. Un fir pleacă din alternator și duce in spatele motorupost-550-14308110936747_thumb.jpgpost-550-14308111056342_thumb.jpgpost-550-14308111152489_thumb.jpglui (bănuiesc că în electromotor) iar un al 2 lea fir pleacă din alternator si urcă către o mufă din clapete.

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Din ce vad in pozele tale, acel cablu cu mufa rupta pare a fi de la senzorul de ulei.

Aici este poza de la mine post-550-0-31141400-1430811844_thumb.jpg

iar aici este poza cu firul tau rupt post-550-0-49065800-1430811857_thumb.jpg

Are cam aceasi lungime.

post-550-0-03188800-1430811749_thumb.jpg

post-550-0-97059800-1430811791_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, am gasit senzorul de care zici. Acuma sa vad cum il pun la loc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca ai ce pune la loc, pare a fi rupta mufa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost in service cu ea si au schimbat si mufa si senzorul.

Referitor la petele de ulei, trebuia sa strang un pic surubul care fixeaza furtunul care trece pe deasupra alternatorului, vad ca nu mai curge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now