Sign in to follow this  
Followers 0
adison

Probleme bobine

6 posts in this topic

Va salut domnilor. Am un s40 din 1997 2.0 benzina. Problema este urmatoarea. La anumite

Perioade se timp mi se arde cate o bobina. Asa am dedus ca merge balbait la inceput apoi ramane in 2 pistoane si nu isi mai revine pana nu schimb una dintre cele 2 bobine. In ultimii

2 ani am schimbat 3 bobine. Si nu pe aceeasi. Am observat ca se strica alternativ, cand una cand cealalta. Mai are un simptom care poate inseamna ceva. La relanti se balbaie cam tare cand e rece motorul, mai ales iarna. Am pus-o pe baza acestiu defect cu bobina. Dar am schimbat bobina cu probleme si simptomul a ramas. Stiu ca e normal sa se accelereze la rece dar sa ramana accelerata si incet incet sa scada turatia pana motorul ajunge la temperatura optima dar la mine accelereaza apoi scade turatia destul de jos apoi iar accelereaza si tot asa. S-a confruntat careva cu problema asta? Ca ma scoate din minti. Nu e o solutie sa tot schimb bobine. Mentionez ca am schimbat si fisele si bujiile. Va multumesc pt ajutor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut domnilor. Am un s40 din 1997 2.0 benzina. Problema este urmatoarea. La anumite

Perioade se timp mi se arde cate o bobina. Asa am dedus ca merge balbait la inceput apoi ramane in 2 pistoane si nu isi mai revine pana nu schimb una dintre cele 2 bobine. In ultimii

2 ani am schimbat 3 bobine. Si nu pe aceeasi. Am observat ca se strica alternativ, cand una cand cealalta. Mai are un simptom care poate inseamna ceva. La relanti se balbaie cam tare cand e rece motorul, mai ales iarna. Am pus-o pe baza acestiu defect cu bobina. Dar am schimbat bobina cu probleme si simptomul a ramas. Stiu ca e normal sa se accelereze la rece dar sa ramana accelerata si incet incet sa scada turatia pana motorul ajunge la temperatura optima dar la mine accelereaza apoi scade turatia destul de jos apoi iar accelereaza si tot asa. S-a confruntat careva cu problema asta? Ca ma scoate din minti. Nu e o solutie sa tot schimb bobine. Mentionez ca am schimbat si fisele si bujiile. Va multumesc pt ajutor

Problema poate fi de la clapeta de acceleratie la motorasul pas cu pas,pe acolo sunt niste furtunase care pot fi infundate sau crapate si eu am patit la fel si am gasit un furtunas crapat.Spor la treaba !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.....incearca sa cureti acea valva IAC(linga clapeta) ......cea care tine relantiul....o lasi la inmuiat in WD40....apoi o sufli bine cu aer .....repeti de 2 ori procedura....si ai grija la cele 2 suruburi care o prind si la garnitura...!!!

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, am acelasi tip de motor cu adison, diferenta ca e din 96 al meu.

sa fiu sincer , am aceiasi problema de aproape 2 ani de zile.

pana in aceasta zi minunata exact 3 bobine am schimbat si eu, la rece relantiul sta 1100 (mi se pare normal) , dar treptat cat creste temperatura motorului in acelasi timp scade si relantiul exagerat de mult, 500-600 ture/min , balbaie si oscileaza rotatiile.. ba cresc ba scad, (destul de vizibil)

o sa curat  clapeta si o sa revin cu un feedback , multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt mai multe de verificat :

IAC, senzor clapeta acceleratie, garnituri admisie.

Cel mai indicat este o diagnoza. Clapeta sau regulatorul relanti se vad la diagnoza. Bobinele au fost inlocuite cu bobine pe ce producator ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0