ramiro

pompa servo directie

9 posts in this topic

scuze daca nu am postat unde trebuie..abia am intrat pe acest forum..

am dat si eu de o bele...am un volvo v40 1.8 din 2001 de  cateva zile si cum am fost incantat de el am zis sa fac cateva cerculete..chestia e am stricat servodirectia...adica:cand stau pe loc cu masina sau motorul este la relanti nu merge servodirectia...abia cand motorul are cam in jur de 1100 de rpm atunci merge..chestia e ca imi pierde si uleiul din borcan dar nu imi dau seama pe unde...cineva mi-a spus ca sa stricat pompa de servo...cam cat ma cost una..sau cine imi poate zice si mie un service bun si mai ieftin...ca la finante sunt praf tinand cont ca abia am luat masinuta...multumesc frumos de ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma depinde ce s-a stricat, vezi pe unde curge, daca nu e mai degraba caseta de directie.

Eu dezmembrez un V40 din 2001 http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,901.75.html , si am cam tot ce tine de directie. Ca si pret la care m-am gandit luand in calcul preturile componentelor noi, cum am scris si acolo pompa - 190 euro, caseta - 190 euro. Daca ai nevoie doar de conducte, sau furtune, racorduri, le am si pe alea.

Poate nu este ajutorul pe care il asteptai, dar cam asta este ce pot face eu.

Nu stiu de ce s-ar strica pompa de la cerculete. De ce lucreaza tot timpul la presiune maxima?

Mai degraba eu cred ca pierderea de ulei este cea care cauzeaza lipsa asistarii la turatii mici. Probabil caseta de directie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat de cat am depistat pe unde pierde;si anume pe la pompa...pompa asta are vre-un semering,garnitura ceva?cand iau viraj sare ulei din jurul de la pompa...daca merg asa fara ulei pana o remediez este vre-o problema?pt ca e mult ulei pe alternator,curele si restul componenteleor din jur si imi e sa nu dau si de alte belele....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e sparta ceva conducta? curata cu un spray zona si vezi exact pe unde improasca uleiul...

Pe langa ax prin spatele fuliei? pe ceva conducat de presiune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu pompa de servo am patit-o si eu . am pierdut uleiul in mers. uleiul aruncat s-a dus pe cureaua de distributie. rezultat - curea distributie rupta , pompa servo stricata , supape indoite etc. singura solutie e o alta pompa de servo. aia nu mai merge facuta. semeringul de la axul fuliei se poate inlocui dar nu tine. una noua e foarte scumpa. la 460 era 1800 ron acum 3 ani . eu am luat-o de la dezmembrari . cum te tine buzunarul ;D. succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna. nu de mult am cumparat si eu un volvo v40 1.9 td din 1998. tot cu probleme la pompa servo. sfatul unui prieten foarte bun si care din asta traieste a fost sa nu merg prea mult cu ea asa ca se poate bloca si rupe cureaua de la alternator in primul rand. am bagat vre-o doua zile in ea ulei de motor ca e mai tare si tine mai mult nu il arunca afara atat de usor. am gasit la timisoara cu 100 de euro pompa si un milion de lei m-a costat schimbatul. e relativ mult d emunca la ea. nu stiu ce motor ai tu. ala de 1.9 td este cel de renault. si s-a potrivit pompa. de fapt nu am cumparat pompa de volvo ci de renault:). nu mi se pare foarte scump. daca vrei eu pot sa intreb si pentru tine de o pompa. lasa un mesaj si spune ce motor si ce masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

seria de sasiu este urmatoarea: yv1vw14f3yf547915 cod motor b4184 s2

pompa are cincurfetinta patrata [attach=#]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now