Sign in to follow this  
Followers 0
Andu Marian

Instalatia electrica Volvo s60 d5 2006

5 posts in this topic

Salut colegii. Recent mi am cumparat un Volvo s60 D5 185 cai din 2006, care manca ulei. L am desfacut, l am segmentat, i am schimbat o supapa si 10 culbutori. Toate bune si frumoase, am pus o la punct, din punct de vedere mecanic e totul okay.

Am montat absolut tot inapoi, insa un singur lucru imi da bataie de cap : Dau la cheie sa o pornesc, am dat in jur de 25-30 de minute si nu a pornit. Am verificat daca vine motorina pe tur la pompa si vine, apoi am verificat returul si pleaca motorina si pe retur. Am aerisit si injectoarele si tot nu vrea.

Ideea e ca nu gasesc unde sa cuplez o mufa. Nu stiu exact daca are importanta la pornire mufa aceea, dar dat fiind faptul ca nu e cuplata, ar fi bine sa o cuplez.

Puteti va rog sa mi spuneti unde duce mufa din poza ? Mufa are lungimea firului de 50-60 cm, si pleaca din acelasi manunchi de fire cu mufele de la injectoare si mufa ce duce pe Turbo.

Totodata , daca nu va deranjez prea mult, orice idee si sugestie pentru pornirea motorului dupa segmentare mi ar fii de mare ajutor, caci abia astept sa o pornesc sa ma bucur de ea.

Va multumesc mult

post-8150-0-71412300-1435348364_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici un raspuns ? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Dupa poza nu pot sa-mi dau seama ca de unde vine cablul respectiv, s-ar putea sa vina de la senzorul de camshaft sau knock sezor.

Trebue sa fii sigur ca distributia a fost pus la punct,

As sugera sa incerci sa pui pe tester si atunci probabil o sa poti sa afli ca de ce nu porneste.

Unde ai reparat motorul in UK sau RO.

Daca esti in Plymouth trimite-mi un PM ca s-ar putea sa am drum incolo si poatem sa ne uitam la mesajele de eroare daca sunt.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Fieraru si multumesc de raspuns. Segmentarea motorului si toata reparatia am facut o eu si cu un prieten aici in Uk Plymouth. Cu sigurarnta e pusa la punct . Am urmat schema din carte + semnele cele vechi + semnul de pe volanta. Ideea e ca am verificat turul la motorina sa vad daca da , si cand rotesc cheia la pasul 2 in contact, da motorina un jet si apoi intrerupe, iar cand dau la automat, nu da motorina deloc. Sa fie oare pompa din rezervor? Sa nu i dea drumul calculatorul? I am pus testerul pe ea( o interfata OBD) si nu are coduri de eraore.

Alta idee?

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvat

Multumesc tututor

Daca pot ajuta si eu pe cineva din mica mea experienta privind S60 segmentare motor,o sa fiu bucuros

Salut si drum uri bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0