Cristi Muresan

Litrometru , eroare indicare a nivelului de combustibil

11 posts in this topic

Salutare , am o problema ocazionala cu indicatorul de combustibil , mai exact de ~5 ori pe an , dupa un plin si vre-o 100 km , imi indica un sfert de rezervor . Apoi dupa o vreme revine (nu sunt sigur daca isi revine dupa oprirea motorului sau in mers).daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema si a rezolvat-o.

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai doua litrometre si probabil se face o medie intre ele. Daca unul ramane blocat, probabil de aici eroarea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti daca Litrometru se calibreaza din vida ? Sau alte metode (ca la geamuri spre exemplu)?

Alex ar trebui desfacute ? Sunt greu accesibile ?

La v70 2002 este problema :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La a mea nu se ridica acul pana sus, daca fac plinul (se duce cam la 85%), dar cum nu-l fac prea des, nu ma deranjeaza :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici la asta nu se ridica doar pana la penultima liniuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa il desfaci,daca nu ai cheie speciala, 90% o sa rupi piulita ca un inel care il prinde de rezervor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci il las asa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am schimbat pompa de benzina am gadilat si litometrele astea. Nu am gasit nimic in neregula la prima vedere. Totul se misca lin si contactele nu erau tocite. 

Problema este la sistemul de balama. Cand se uzeaza capata un joc micut si finut suficient cat sa aiba contact imperfect cateodata.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu ceva probleme cu un v50 2.0d din 2007

cand ajunge rezervotul  la un sfert pe gol nu imi mai trage motorina din rezervor deloc.daca sunt prin oras masina se mai balanseaza oleca de la franari acelerari si imi mai trage pana la urmatoarea linie spre gol.dar daca merg la drum intins mi se opreste motorul in mers si nu mai porneste pana nu ii bag cel putin 5l de motorina.de indicat nu imi indica prost.daca ii fac full-ul nu intra mai mult de 30l in ea.cunoaste cineva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ii faci verificare la ceas ori sonda nu mai trimite ce trebuie ca si valori..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand mergi sa alimentezi, (dupa ce ai mers cu masina o jumatate de ora), inainte sa desfaci capacul pune urechea langa capac si asculta. Daca fasaie aia e problema. Daca nu fasaie, cand il desfaci trebuie sa se auda cum suge aer Iinauntru. Daca nu se aude, inseama ca trage aer pe undeva. Daca nu e rezervorul spart, sunt o gamada locuri pe unde poate sa traga aer dar sa nu piarda motorina. Daca suge aer cand desfaci busonul inseamna ca problema e inauntru in rezervor. Pompa sau sorbul stau mai sus, sau conducta care uneste cele doua compartimente ale rezervorului e sparta...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now