Vlad Precub

Montare mbc pe 2.0t

19 posts in this topic

A mai montat cineva manual boost controler pe s/v 40 2.0 t ? Dupa ce il montezi cu cel electronic ce faci? Ramane mufa bagata in el si furtunul ce intra in furtunul din admisie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le inseriezi. Dar nu iti recomand MBC fara un ceas de boost,risti sa indoi biele sau sa topesti pistoane

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze poate din oboseala ..nu inteleg partea cu inseriatul! Am montat un ceas de boost pe masina si rezultatul ii presiune max de 0.6 care din cate stiu ii cea normala pt 2.0t !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica il bagi intre wastegate si controller, daca este "bleed type" iar bleed-ul il intorci inapoi in admisie. Daca a venit cu schema de montaj,respect-o si nu urca peste 0.9 bar momentan daca nu vrei sa se intample belele.

Edited by Midnight Caller
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a venit cu schema de montaj!Eventual o sa pun o poza!  Nu stiu  ce ce tip ii! Eu ma gandeam la 0.8 bar sa fie mai sigur! Oricum ii o solutie provizorie pana adun ceva bani de t14 si un soft!

IMAG1078.jpg

Edited by Vlad Precub

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bleed type si trebuia sa mai ai un T-u in pachet. Ca si presiuni, eu de la 0.5 bari acum merg la 1bar si imi trebuie injectoare de 450cc fata de cele de 315cc de fabrica, si tot sunt la limita cu ele.

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat boost controleru de la un prieten! Nu a fost pachet complet! Dar am t-uri nu-i asta o problema! Ca injectoare ma gandeam la cele rosii de 420 de t4 ph2! Nu stiu daca potrivesc! Momentan is in stagiul in care lucru la downpipe 76 mm fara catalizatator , si restul traseului pe63 mm s! O schema sau niste poze cu mbc m-ar ajuta enorm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet, il inserezi intre actuatorul de wastegate si EBC. Apoi teste si misti cate PUTIN, PUTIN de "robinet" pana ajungi unde doresti cu boost-ul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

,,t ,,-ul acela ce nu il am eu are si o supapa unisens!? Are ceva daca pun un t simplu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai tin minte,stiu ca aveam si eu unul prin casa. Nu iti trebuie T-ul la montaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat mbc-ul inserat pe furtunul de la wastgate! Reglat cu rabdare pe 0.8 bar! Merita din plin!  Feedback: Nu stiu daca ii un castig de putere dar un raspuns mult mai bun la acceleratie! Singura problema ar fi consumul :)) care a crescut  mult..f mult! Oare ii normal ??  Sa fie de la mbc sau sa caut problema in alta parte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montand MBC-ul acolo practic muti mai jos curba de cuplu pt ca masina face boost mult mai de jos. Daca ai putea urmari avansul sa vezi daca e retras pe motiv de detonatii,si probabil ca este, atunci ai si un fuel enrichment din partea ECU ca sa reduca detonatiile. Voila si consumul ridicat :)

Atentie ca eu am topit o bujie pe faza asta. Cel mai bine ii faci soft, ECU compenseaza ce faci tu acolo dar pana la un punct duoa care Dzeu cu mila

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmeaza si soft dupa ce montez t14-le injectoarele , downpipe-ul! O recomandare aici in zona ? Eu am apelat la tcm -turbo pt o alta masina si am peste 100000 de km fara probleme ( ce-i drept din grupul vag) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti incerca la RacingCode. Eu imi fac softul singur la a mea, si din pacate scule pt EMS2000 nu am. Cel putin cand am vrut eu sa fac la un V40 1.6 trebuia dezlipit eeprom-ul si ECU-ul fiind pe "banda", exista risc mare de stricare. Acum probabil se face mai usor cu BDM-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montand MBC-ul acolo practic muti mai jos curba de cuplu pt ca masina face boost mult mai de jos. Daca ai putea urmari avansul sa vezi daca e retras pe motiv de detonatii,si probabil ca este, atunci ai si un fuel enrichment din partea ECU ca sa reduca detonatiile. Voila si consumul ridicat :)

Atentie ca eu am topit o bujie pe faza asta. Cel mai bine ii faci soft, ECU compenseaza ce faci tu acolo dar pana la un punct duoa care Dzeu cu mila

De aceea are T4 raport de compresie mai mic decat 2.0T,nu?

Imi caut un V40 T4 sau 2.0T sa-i transfer motorul si cutia il locul celui de 1.8 (1731cmc) care il am acum sub capota.

Am instalatie GPL si as profita de faptul ca GPL-ul are cifra octanica semificativ mai mare (peste 100, chiar si 110),deci rezistenta mai mare la autoaprindere(detonatii), intrebarea ar fi: sa aleg motor de 2.0T si sa-i modific presiunea aerului asa cum se povesteste pe acest topic sau sa merg pe T4 si sa-i ridic un pic raportul de compresie? Sau, a3-a varianta sa iau T4 si sa-l las asa?!

Ridicarea raportului de compresie la T4 ma gandeam sa-l fac prin rectificare plana la chiuloasa, luand cca.0,5-0,7mm din suprafata. Dupa socotelile mele s-ar ridica de la 8,5 la cca.8,7 aproape 8,8. Ai mai facut asa ceva? Aceasta diferenta de compresie va fi sesizabila?

 2.0T are raportul de compresie 9. 

Edited by ic252

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pacat sa ai un T4 si sa-i maresti compresia, in loc sa ii ridici presiunea !

Toata lumea incearca sa decomprime motorul si sa indese acolo amestec si tu vrei sa faci invers ?! :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ca bine zici :) , sa-i maresc presiunea... avand avantajul cifrei octanice mai mari ar trebui sa nu fie riscuri, nu? pana la ce presiune ajunge un T4 stock?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa-ti spun exact... Parca undeva la 0.9-1bar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now