Sign in to follow this  
Followers 0
MMihai

'12 C30 D3

7 posts in this topic

Salut,

Incep thread-ul pe modelul deja consacrat pe forum pentru a-mi usura 'munca' legata de contorizarea investitiilor in masina.

Scurta descriere a masinii:

Achizitionata in 06.2012 de la Primus Bucuresti, prin BRD Leasing de catre X;

Data inapoi la buy-back de catre X catre Primus prin 02.2014-03.2014;

Vanduta de Primus Bucuresti catre Porsche Bucuresti Nord;

Cumparata de mine in 05.2014 de la PBN la 51XXX KM.

Masinuta este un Volvo C30 D3 Summum cu pachet R-Design. Ciudat este ca-i lipsesc oglinzile rabatabile electric si senzorul de ploaie din lista dotarilor de la Summum. Acest lucru este explicat (cica) de faptul ca era spre finele productiei.

Lista completa a dotarilor:

-              Sistem incalzire auxiliar (programabil din CB)

-              ABS

-              Agatatoare haina pe tetiera pasager

-              Airbag sofer si pasager

-              Amplificator 8X20W

-              AQS - Sistem control calitate aer

-              Ceas digital

-              Climatizare automata in 2 zone

-              Comenzi audio pe volan

-              Computer de bord / Pilot automat

-              Cotiera fata cu suport pentru pahare

-              Covorase textile

-              Cutie de viteze manuala in 6 trepte

-              Display in limba Engleza

-              DSTC - Sistem dinamic control tractiune si stabilitate reglabil

-              EBA - Sistem franare asistata de urgenta

-              Evacuare dubla

-              Faruri Bi-Xenon

-              Filtru de particule diesel

-              Filtru polen Radio CD player 1 disc

-              Geamuri electrice fata

-              IC - Airbag-uri tip perdea (windowbag)

-              IDIS – Sistem intelligent gestionare informatii sofer

-              Iluminare sub bord sofer / pasager

-              Imobilizator electronic la pornire

-              Inchidere centralizata cu telecomanda

-              Inchidere de siguranta

-              Indicator temperatura exterioara

-              Lampi pentru citit fata/spate

-              Lumini "Home safe"

-              Lumini interioare cu temporizare

-              Oglinda retrovizoare cu efect heliomat

-              Oglinzi electrice si incalzite

-              Oglinzi parasolar iluminate (sofer si pasager)

-              Ornamente interior tip aluminiu R-Design

-              Positive Temperature Control

-              Pretensionare pirotehnica centuri siguranta

-              Proiectoare ceata integrate in spoiler

-              Reglaj temperatura separat sofer / pasager

-              Scaun sofer/pasager reglabil pe inaltime cu support lombar

-              Scaune fata incalzite

-              Schimbator de viteze imbracat in piele

-              Scrumiera

-              Servodirectie

-              SIPS bags , airbag-uri laterale

-              Sistem Audio High Performance 8 difuzoare

-              Spalator faruri

-              Tapiterie piele R-Design

-              Tetiere spate, reglabile pe inaltime

-              Triunghi reflectorizant

-              Trusa de prim ajutor

-              Turometru

-              Volan reglabil pe inaltime si telescopic (coloana deformabila)

-              Volan sport R-Design imbracat in piele

-              WHIPS - Protectie impact din spate pentru scaune fata

-              Jante Cratus "17 (din pachetul R-Design pentru Europa/Romania).

Sper ca nu am omis nimic. Din pacate colaborarea mea cu 'Primusii' nu este cea mai eficienta. Mail-ul pe care l-am trimis acum mai bine de 2 luni cu rugamintea de a-mi fi trimisa lista OFICIALA a dotarilor masinii nu a primit nici un raspuns asa ca am incropit eu cu mana mea o lista.

Pana acum, eu am efectuat urmatoarele 'lucrari' la masina:

- revizie completa Primus Bucuresti la data de 17.07.2014 (56245 KM);

- schimb placute frane fata/spate la serviceul unde lucreaza Bogdan G (la 60200 KM);

- relipit parbriz la Centrul de Parbrize Filaret (Pilkington) prin ianuarie 2015 (nu gasesc in momentul asta factura), incepuse sa se infiltreze apa prin chederul din partea superioara a parbrizului in momentul spalarii cu turbojetul (aparat de spalat cu presiune); operatiunea a decurs fara probleme.

- revizie completa Primus Bucuresti la data de 16.06.2015 (71094 KM);

- detailing complet la KNZ Detailing prin iulie 2015: interior: spalat tapiterie plafon/scaune/'mochetele' de prin masina (partea textila a tapiteriei scaunelor), curatat fantele de ventilatie, tratament piele, aplicat dressinguri bord/alte plastice interioare; exterior: decontaminare, polish integral, dressing geamuri/chedere/alte plastice, aplicat sealant (protectie lac) + motor.

Nu am avut probleme majore cu masina, singura buba a fost cea cu parbrizul care se pare ca este o hiba comuna la Volvo-urile mai noi (plin de C30-uri din state cu aceeasi problema si de XC60-uri pe toate meleagurile).

Am mai cumparat diverse pentru ea, cum ar fi:

- jante Volvo Atreus 18" White/Black Glossy (editie care cf internetului a fost conceputa pentru V40 Black Edition);

- set anvelope vara GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 2 FP 225/40 R18 92 Y XL (care in momentul de fata au undeva la 15000 KM);

- set anvelope iarna NOKIAN WR A3 205/50 R17 89 V (care incalta jantele Cratus si au ~6000 KM);

- 2 x set capacele Volvo gri/albastru (m-au tot vizitat baietii de la dezmembrari stradale);

- 1 x set capacele centrale Volvo XC90 antracit

Pentru viitor (atat indepartat cat si apropiat) planuiesc urmatoarele:

- upgrade amortizoare (ma voi orienta catre Bilstein B6 sau varianta un pic mai ieftina oferita de catre PBB - care ofera si reglaj facil);

- upgrade frane (in functie de finantele de care voi dispune): minimul ar fi trecerea la discuri ventilate AM + placute ceramice; ideal ar fi sa trec la etriere cu 6 pistoane (cel putin pe puntea fata) + cele mentionate anterior.

- ma bate gandul sa iau si 'perdelutele' pentru geamurile din spate, OEM Volvo;

- probabil cel mai apropiat upgrade, bare transversale pentru sezonul rece.

 

Alte idei legate de ce sa mai scriu pe aici nu am. Poze cu masinuta puteti gasi in albumele mele din galeria forumului.

Merci daca v-ati obosit sa cititi tot romanu'; daca nu... pe mine ma ajuta informatiile astea centralizate undeva oricum. :)

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce diametru ai la discuri in momentul de fata ? Sunt curios de ce vrei upgrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi - 300 pe fata, 280 pe spate (cred); franeaza ok dar nu mai mult de atat. Nu rulez la viteze neimaginabile pe circuit dar daca tin masina suficient timp consider ca merita investitia intr-un sistem de franare optim.

@flavius - in cel mai rau caz merg pe varianta cea mai ieftina - ATE; daca vreau sa schimb mai mult decat discurile si placutele sunt o gramada de optiuni, nu am decis nimic in sensul asta deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot ai jante pe 17 / 18 , merita sa faci update la sistemul cu discuri de 320, mie pe v50 mi se pare ca este suficient . S-ar putea sa iesi mai ieftin decat frana cu 2/ 4 pistoane (dar astea arata mai bine si probabil vor frana mai tare :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze luate de pe alt forum before 300mm / after 320mm 

300.jpg

320.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu asta si inchei poluarea topicului , daca vrei acest upgrade , etrierul care ti l-am pus in poza il gasesti pe xc90/ xc70/s60/v70 etc . Doar ca nu toate au fost echipate cu acel etrier , cred ca xc90-urile toate il au . Mai ai nevoie de suport etrier si discuri si placute , si furtune flexibile pt 320 . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0