djred

Sfaturi achizitie V70

11 posts in this topic

Buna ziua,

Am incercat sa gasesc informatiile de care aveam nevoie, din topicurile de pe site, dar ... nu m-am lamurit, asa ca deschid acesta discutie in speranta ca voi primi indrumari.

Dupa cum spune si titlul, doresc sa achizitionez luna ce vine un V70. Masina trebuie sa fie diesel, transmisie automata (rugamintea sotiei :) ), an 2010-2012. Am observat ca interiorul se modifica in 2012, nu stiu ce sa aleg intre motorizarea D5 cu 200K, 2010-2011 sau D3 150K, 2011-2012 (variantele sunt echivalente ca si pret). Mai exista alta motorizare intre D3 si D5 (exclus D2 1.6)? D3 este suficient, in conditiile in care masina mi se pare destul de masiva, mai ales daca ar transporta sa zicem 4 persoane adulte in drum spre ski ci echipamentul aferent? Ce dotari sunt "must have"? precizez ca nu sunt fan piele, dar xenon, navigatie si memorie scaune, mi-ar cam surade :D.

Locuiesc in Goteborg si masina o achizitionez din Suedia. Ca si cheltuieli de intretinere cum se situeaza fata de alte marci? Nu am avut ocazia sa conduc Volvo pana acum, cu exceptia unui camion, asa ca saptamana ce vine voi incerca sa vizitez dealeri locali sa imi definitivez alegerea.

P.S. am vazut pozele pe care le-a postat un coleg cu exemplarele auto din muzeul Volvo, in masura in care am timp voi adauga si eu cateva de anu acesta.

Va multumesc anticipat pentru viitoarele sugestii care sa ma ajute sa fac alegerea buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu caut cam aceasi gen de masina , eu m-am orientat spre d5 de 215 cp nu este doar un d5 205 cu alt soft ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre putere , momentan am un v70 din 2002 , are 163 cp / 350 nm, si se misca destul de bine , suficient de bine as spune . Chiar si arhi incarcata

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns. Am studiat un pic piata si optiunile si m-am gandit sa dau o sansa si modelului de dupa 2008, D3 - 136 CP sau D5 - 163, 185 CP. (catre este motorizarea recomandata, fiabilitate-consum?). Studiez piata si trebuie sa ma decid in privinta motorului. Este mult 200K pentru Volvo? Cat tin motoarele in conditii de utilizare normala si consumabile de calitate la timp? (am vazut multe peste 500K)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai 4 motorizari daca nu ma insel , d5 185 cp (are si o varianta detunata 136 ? ) apoi d5 205 (si asta parca are o varianta detunata) 215 , d3 2.0 163 cp (cu o varianta detunata) chiar astazi am condus un s80 d3 163 cp geartronic , si merge foarte bine , are putere suficienta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta pe wikipedia v70 sa vezi ce motorizari are , apoi cauta pe google d5 sa vezi care sunt versiunile si codul motor . Sunt coduri motor diferite dar acelasi motor (observi dupa caracteristicile lui , gen ijectoare , turbine , si ce mai scrie pe acolo )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu am XC70 din 2011, un D5 de 205CP, AWD, cutie automată, 160K.  Nu este o mașină cu care să faci liniuțe dar probabil că nu pentru asta îți dorești un Volvo. Eu mai am o Skoda Superb la 170CP, cutie manuală, și intr-adevăr Skoda pleacă mai cu svâc, cu s-ar spune, simt că mă împinge în scaun de îndată ce am apăsat pedala. Ce-i drept Superbul e cu vreo 300kg mai uşor. La Volvo nu simt asta, dar după ce și-a luat avânt un pic (o secundă, două), parcă nu se mai oprește. Latenţa asta însă sunt convins că se datorează cutiei automate.
 
In schimb, comfort cum la puţine maşini la bani comparabili am mai simţit. Am trei copii care încap în spate fără probleme deşi doi dintre ei încă mai stau în scaunele pentru cei mici. Spaţiu mai mult decât în Superb, deşi Superbul e o maşină foarte spaţioasă.
 
Cât despre consum: urban, eu reuşesc între 9 şi 11 la sută, mergând moderat, în trafic tot moderat de Braşov. Dar nu am prea condus-o mult aşa, e mai degrabă maşina pentru drumuri lungi. Recunosc că în oraş conduc cu mai multă plăcere Superbul, deşi are cutie manuală. Dar e o chestiune subiectivă.
 
Extra-urban: depinde extrem de mult de stilul de condus. Azi, recordul meu absolut: Braşov - Vintilă Vodă (undeva în nordul Buzăului) şi înapoi, prin Siriu - adică un traseu plin de serpentine şi de sate - am reuşit 5,9 (da, cinci virgulă nouă :) ) la sută. Pe acelaşi traseu însă am ajuns uşor şi la 8% mergând ceva mai sportiv, dar nu exagerat. Tulcea - Brasov, pe autostrăzi cu 150-170Kmh am venit cu 9%. Braşov-Tg Mureş şi înapoi, ceva mai sprinten (dar max 140kmh la drum întins), cu tiruri depăşite, bară la bară pe Pădurea Bogăţii am ajuns la un 6.8%
 
E relativ frugală dacă mergi întins cu ea şi nu faci o obsesie din a depăşi tot ce-ţi iese în cale dar gurmandă de-a dreptul când mergi mai agresiv. Dacă nu îţi iei AWD proabil consumul se va reduce cu cel puţin 0.5 - 1  litru la sută.
 
Nu mi-aş lua varianta de 136CP la o maşină atât de grea şi cu cutie automată. Mă aştept însă ca D5 la 163 CP să fie absolut decent, dar dacă poţi lua una la 205 CP sau mai mult eu ţi-aş recomanda-o. E o maşină de 2 tone totuşi.
 
Sper să te ajute informaţiile. Dacă te mai pot ajuta cu altele, dă un semnal.
 
Baftă.
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cât despre cutia automată din generaţia asta, din câte am tot citit şi discutat cu alţi posesori de Volvo, nu o poţi lăuda ca fiind un etalon de fiabilitate. Din păcate. Asta nu înseamnă că sunt toate pulbere dar din păcate există suficienţi posesori mai puţin fericiţi. Citeşte un pic postul meu http://www.volvo-club.ro/topic/18276-smucitură-la-intrarea-în-drive-după-încălzirea-cutiei/ care face în final o redirectare către unul similar pentru XC60. Verifică, dacă poţi, dacă s-a făcut schimbul de ulei din cutie. Cel mai probabil nu. E o discuţie lungă pe care nu are sens să o redeschid aici. Oricum, înainte de a lua o decizie cred că ar merita să citeşti un pic posturile indicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru sfaturi. Inca ma documentez :D. M-am decis sa nu ma grabesc, acum studiez aspectul impozitului, care variaza intre 400 si 700 euro pe an, in functie de motorizare si an.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata,

Ca sa nu deschid un alt topic postez aici.

As dori sa achiziionez un volvo V70 benzina, si am gasit masina asta:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233926338&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=1&fnai=prev

Este modelul 2.0 benzina cu 145 Cp, 188k km, din 2010,ce parere avei despre masina?

E ok motorizarea asta? Cutia de viteza e ok?

Ma gandesc ca e fara turbo la cati cai are, cum se misca masina?

M-am uitat printre topicurile de la V70 dar sunt foarte putine informatii, ma refer la eventuale probleme, consum, etc....

Va rog sa ma ajutati cu niste pareri/ informatii.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. E slab dotata masina 

2. E slab motorizata, motor gurmand si puturos 

Informatii gasesti pe topicul de S80 fiind sedanul V70ului . 

Am avut astfel de model cu 1.6D si era cu 1 secunda mai puturos decat 2.0i,iti dai seama la 11,3 secunde suta cat de "sprinten" poate sa fie 2.0i . 

A mea insa era summum si avea de toate iar asta compensa . 

Daca vrei ia macar un 2.0D de 136 cp, in afara de injectoare si volanta alte probleme nu prea are iar softat la 170cp fuge de rupe si scoate cam 9 sec pana la suta, deci decent zic si cu un consum foarte bun . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now