Andrei.gheta

De ce nu se mai descuie portbagajul?

9 posts in this topic

Va salut!Am o problema cu deschiderea portbagajului ,cand descui masina din telecomanda portbagajul nu se descuie nici din butonul din usi nici din telecomanda ramane incuiat ,doar bagand cheia pot sa l descui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ti-a decedat motorasul din portbagaj sau ai probleme cu cablajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu o zii inainte am constatat ca si la lichidul de parbriz e o problema ,cand dau sa mi dea cu lichid pur si simplu nu se intampla nimic si nici nu se aude nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu o zii inainte am constatat ca si la lichidul de parbriz e o problema ,cand dau sa mi dea cu lichid pur si simplu nu se intampla nimic si nici nu se aude nimic

vezi siguranta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna

Cum a zis si Midnightcaller

La portbagaj se mai intampla sa se intrerupa unul dintre firele care merge la portiera (cel putin eu asa am patit la S60 2004).

Firele se pot verifica cu multimetru fiecare si asa se poate afla daca de acolo vine problema, cu multimetru se poate verifica si motorasul.

Edited by gfieraru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru informatie,dar unde anume se gasesc firele pentru a putea fii verificate si asemenea si motorasul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firele se pot verifica. Mie cand nu se mai deschidea portbagajul,  electricianul a verificat cu ceva aparat. A pus un fir la un capat si celalalt la celalalt capat si a vazut ca ii intrerupt. Motorasul nu mai stiu cum l-a verificat. Banui daca rogi pe un coleg din zona ta te ajuta daca are apatura corespunzatoare.

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S60 nu prea se rup firele. De obicei se duce motorasul din yala/broasca. Se schimba cu alta din dezmembrari (eu am luat la a mea cu 50 de lei)

Desfaci capitonajul portbagajului si broasca este prinsa in 3 suruburi. Le desfaci, ii scoti mufa si gata, deci firele sunt tot acolo

Pentru lichidul de parbriz am intalnit 3 probleme:

1. De la cablajul motorasului pleaca 2 fire si inca 2 fire de la senzorul de nivel. La aprox 30 de cm acestea se mufeaza toate 4 intr-o alta mufa. In acea mufa firele oxideaza/ se rup din cauza apei care intra in aparatoarea de noroi

2. Senzorul de nivel fiind sub vas, este predispus la loviri si se rup firele

3. Motoras defect

DAR mai poate fi o siguranta arsa sau releu defect (le gasesi in panoul de sigurante de la motor)

Edited by paunionutz
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now