Sign in to follow this  
Followers 0
m_robi1331

Salut Volvo maniaci! Nou in clubul Volvo din RO

24 posts in this topic

Buna!

Sunt Robert din Targu Mures, am 22 de ani si familia noastra poseda un volvo 360 GLS salon din 83. Masina cred ca o avem de mai mult de 10 ani si este un adevarat membru al familiei.

Nu am numai vorbe bune despre masinuta noastra ca si cum despre volvouri in general  :D

Sunt membru al clubului volvo300mania di franta-anglia de vreo 3-4 ani si acum sunt membru si aici  ;D

In urmatoarele o sa postezi 3 poze despre masina si o sa va cer ajutorul in cateva subiecte.

DSCF1437.jpg

DSCF1435.jpg

DSCF1440.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa, vad ca am reusit cu pozele  ;)

Acum vreo 3 saptamani masina a fost lovita timp de noapte in parcare, lovita rau de tot.

Abia acum, dupa 3 saptamani am gasit faptasul si urmeaza sa fim despagubiti.

La politie am ajuns la o intelegere si vom primi bani cash 1000 RONi.

Trebuie schimbata aripa stanga fata. Se pare ca deja avem surse de unde putem procura piesa dar daca aveti sugestii va rog sa le scrieti. Si acum intrebarea ...

volvo-360.jpg

Pe desen cu albastru am marcat aripa lovita, ne-am decis sa le schimbam pe amandoua (stanga/dreapta) si mai ales spoilerul din fata care a fost agatat/lovit de mai multe ori si e ruginit rau de tot - asta e marcat cu rosu.

Intrebarea este daca se poate gasi spoiler din ala si daca ala este o piesa separata sau este impreuna cu aripile?

Interiorul aripilor fata sunt vandute separat? - ma refer la tabla din compartimentul de motor.

De unde putem cumpara/comanda asa ceva si cat ne-ar costa?

Va rog sa ma ajutati cu sugestiile voastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si acum intrebarea care ma priveste pe mine  personal.

La anu' in mai-iunie doresc sa cumpar un V40.

Ma gandeam la un v40 de 1.8 sau 1.6 din 97-98'.

Ce opinii aveti despre acesta masina si acesta serie? - care este prima serie V40.

Doresc sa achitizionesc unul in cati mai putini km la 150.000-170.000 dar vreau sa stiu daca 200.000-220.000 de km sunt multi pentru o asemenea masina cu aceasta motorizare.

Motorul de 1.6 nu este cam slabut pentru o asemenea caroserie?

Cum rezista tabla la rugina, calitatea interiorului? - fiind vorba de o masina de aprox. 10 ani deja au importanta asemenea chestii...cred... :P

In germania un V40 pe benzina din 97'98' se poate gasi la 2700 - 3000 de euro. Este pretul acesta real?

Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand, bine ai venit si printre noi, pentru ca vrem sa avem si modele mai vechi, cu care sa ne putem mandri.

sunt convins ca vei primi ajutorul necesar de la alti membri mai pregatiti in domeniu decat mine.

pentru aripa nelovita am o sugetie: daca , este in regula, originala, nu o schimba pentru ca s ar putea sa nu gasesti alta tot originala si sa apara probleme de tinichigerie la montaj daca ar fi mai mica sau mai mare (vorbesc din experienta).

succes la reparatii, pentru ca e pacat de ea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Nelu pentru raspunsul rapid  ;D

Din pacate stim ce inseamna piese noi, reparatii, tinichigerie...

A fost odata:

Kp194.jpg

Kp195.jpg

Dar din fericire acum e bine, mai putin aripa fata.

Aaa si inca ceva, nu are cineva un far sau macar sticla farului pe parte stanga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna!

Si eu sunt tot din Tg Mures  ::) si ma bucur ca te aflii printre noi!  ;)

Foarte frumoasa masina,poate o sa am ocazia sa o vad si "real"...  ;D

Cat despre aripa,sunt de aceasi parere cu nelu,asta,daca nu cumva gasesti una originala...

Sorry ca nu-ti pot da mai multe informati  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi alexu  :D

Si despre un V40 ce opinii aveti?

Noapte buna tuturor! Ne vedem maine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o masina mai veche, este o masina mai veche, o masina mai noua, este o masina mai noua.

nu stii cum a condus o si cum a avut grija de ea fostul sau fostii proprietari. este ca la loterie.

poti sa i cunosti starea numai dupa ce ai verificat o intr un service, apoi depinde numai de tine.

ai in vedere si ce euro alegi pentru ca in alte state din comunitatea eu se platesc taxe de intrare in anumite zone ale oraselor diferentiat in functie de emisii.

pt. romania cu diferenta taxei de prima inmatriculare pentru un euro mai mic, poate iti gasesti una mai noua cu euro mai mare.

o masina volvo mai veche intretinuta, mie, oricand imi va fura ochii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bun venit si din partea mea! :hello:

In legatura cu aripa de pe partea dreapta nu inteleg de ce vrei sa o schimbi, daca zici ca este in stare buna. Pentru masini asa vechi cu greu gasesti piese originale de caroserie (pentru motor gasesti mult mai usor-iti spun din experienta pentru ca tatal meu are un Opel Ascona din '84). Partea din fata de sub bara care iti este lovita eu unul nu cred ca este bucata din sasiu. Cel putin nu mi se pare logic sa fi fost gandita asa pentru ca este expusa la socuri frecvente (borduri, gropi etc. si asta ar insemna sa schimbi sasiul cu totul ?! :-\) Motiv pentru care cred ca vei gasi la dezmembrari bucata respectiva, iar cu putin noroc cred ca o vei gasi repede.

Referitor la V40, gandestete ca intre masina ta din '83 si un V40 din 97-98 este o diferenta de cel putin 14 ani si este normal sa fie o masina mai buna. Unul dintre punctele forte ale masinii stiu ca este tabla groasa si rezistenta la rugina si siguranta foarte mare. Cand a aparut a fost una dintre cele mai sigure masini din lume si datorita structurii caroseriei foarte bine gandita sa amortizeze socurile. Daca vei gasi unul care sa aiba 10 ani si 170 000 de km, eu zic ca vei avea noroc pentru ar fi putini kilometri. Ti-as recomanda 1.8 pentru ca este un motor reusit care a fost luat de la Mitsubishi (S/V40 de atunci si Mitsubishi Carisma impart aceeasi platforma tehnica). In general este o masina buna, insa asa cum zicea Nelu, cu masina second hand sunt doua variante: fie faci o afacere foarte buna, fie iti iei teapa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna Lau!

Mersi pt. sfaturi, mai ales pentru V40, dar ca sa intelegeti nu doresc sa schimb 360lea pentru ca e a tatalui meu, dar oricum nu l-as da pentru nimic, vreau sa imi cumpar un V40 ca sa am si eu cu ce sa ma mandresc  ;D

Aripa trebuie schimbata, deoarece este ruginata in partea de jos si la roti, mai ales la interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine ai venit ...  :D

sper sa ne intalnim cat de curand ...

sincer, nu team vazut in trafic ...  :-\

frumoasa bijuterie ...

eu nas lua seria 40 ... (este opinia mea, si no discut aici!  ;D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Andras!

Probabil ca n-ai vazut masina pt. ca este folosit mai rar, mai mult in weekend.

Stau in cartierul cornisa, eu am vazut masina ta de mai multe ori  ;)

Cred ca stiu de ce nu imi recomanzi, probabil de aceea pt. ca sunt facute in olanda, dar pe mine nu ma deranjeaza personal, si seria 300 tot in olanda a fost fabricat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil stii atunci cam pe unde parchez, daca ai odata timp hai pe acolo ....

nu cu olanda e problema, mai mult cu "sigla ford"  :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg Andras, pai ce sa zic, cred ca peste cativa ani pe lume vor mai ramane vreo 3 fabrici/concerce de automobile... globalizare...asta e ember  ;D

Astept raspunsuri si opinii de la voi.

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Super masina. :thumbsup2:

Cat priveste partea aceea la care faci referire face parte din caroseria masinii. Daca gasesti doar partea fata(de la terminarea lonjeroanelor) si un meserias in sudura se poate schimba foarte usor.

Daca vrei detalii suna la 07446207238.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cu un asemenea Volvo am tras ff multi km la taxi,in urma cu 5-6 ani.pot sa-ti spun ca acum masina e parcata in Mureseni la coltul str Gh Doja cu Hunedoarei sta acolo de multa multa vreme.Lasa-i un biletel in geam si poate il vinde cu totu ca piese pt ca in rest e prastie rau de tot.Unul alb are la nr MS 02 TCL

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta vroiam sa sugerez Robi ....

si pe str Bartok, este una neagra, era taxi pe vremuri ...  :-\ ... era a tipului care sta la "unic" (cred cal stii!)... masina sta acolo de ceva vreme nemiscata ... pe la dezmembrari nai cautat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti!

Tare harnici sunteti!

Sa fiu sincer numai acum am pornit la drum de cautat piese. Masina va fi reparata la o cunostinta intr-un atelier din sancraiu de mures, la Auto Bonta.

Sunt dezamagit de faptul ca spoilerul fata nu e un element separat...  >:(

Ajutati-ma cu niste parcuri de dezmembrari cu piese volvo in zona Targu Muresului.

Am auzit ca Orionul aduce piese din olanda din dezmembrari...

Dar cred ca o asemenea piesa va costa ff mult, si nu va fi usor de gasit unul in stare buna...

Oricum, maine vom stii mai multe.

Mersi inca odata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca un pret si lacei care fac tunning, poate iti merita.

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au gasit cei de la atelier aripa nou-nouta, au si comandat-o. Sigur e licenta nu original dar e tot mai bine decat acum  :-\

Si nici nu e chiar asa de scump, in jur de 270-280 RON, de la Super Trafic.

Cat despre spoiler, va fi taiat si corectat-sudat o noua tabla.

Va rog sa ma ajutati cu niste parcuri cu piese din dezmemrari din Tg Mures.

Mersi pt. toata lumea

Share this post


Link to post
Share on other sites

  La iesire din corunca langa Tonistorm,inainte sa ajungi la ei,s-au mutat cei de le italiana ricambi,sunt doi frati daca bine stiu...incearca la ei,eu am gasit multe chestii la preturi bunicele,insa nu pt volvo.Cu volvo pe la dezmembrari e cam greu...succes poate totusi gasesti ceva la ei.Raportul calitate-pret e unul bun.

  Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi. Momentan se pare ca se rezolva tot, dupa cum am spus, am gasit aripa noua, spoilerul va fi corectat. Mai avem nevoie de un semnalizator si o bura pt. far, amandoua pe partea stanga.

Mersi inca odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut pui de dac.......ma bucur[ cam tarziu ce-i drept] ca suntem cu unul mai multi......cu unul care stie ce este un volvo.......ma bucur ca i-ti plac s-v40-urile....sper sa reusesti sa i-ti cumperi unul.......si sa scrie pe el V70 ;D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaaaaaaaaa ??? ??? un V40 cu inscriptia V70  ???  ;D tare haios esti.

"Si pe tine cum te cheama pui de dac?" "Attila"  :D :D :D

Sincer sa fiu si mie imi plac volvourile mai mari, ca V70, S70, S80, cu greu am ales intre un 850 si V40.

Acum lucrez cu foc continuu ca sa imi iau la anul masina  ;)

Sa traiti! Noapte buna !  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0