Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

edyyy

Vand Volvo S40

15 posts in this topic

Volvo S40 alb metalic :

- 1.6 diesel, 115 cai, consum 4,5 %, euro 5
- navigatie retractabila cu telecomanda (harti 2015)
- pilot automat si limitator de viteza
- geamuri colorate, toate 4 electrice si butoane cu impuls
- scaune incalzite
- abs, esp
- sistem start-stop semafor decuplabil si buton DRIVE
- DRL
- alarma
- dublu climatronic cu afisaj si torpedou refrigerat
- interior superb piele bicolora care arata ca noua
- proiectoare led

- computer de bord + computer plafoniera pentru avertizari
- volan reglabil, servo, comenzi pe volan
- senzori parcare
- senzori ploaie, lumina (stergatoare automate si faruri automate)
- oglinzi electrice cu incalzire si retractabile electric cu semnalizari integrate
- oglinda interioara heliomata 
- schimbator si volan imbracate in piele
- Radio, USB, AUX, NAV, sunet "high performance"
- Bluetooth pt telefon, inclusiv muzica
- lumini interioare la picioare
- SIPS
- cotiera fata-spate cu suporti pahare
- inchidere centralizata + alarma
- sistem prindere isofix
- bancheta spate rabatabila fractionat
- buzunare pe toate scaunele(cele din fata cate 2)
- kit pana original nefolosit(compresor Continental, solutie...)
- set jante vara aliaj 17 originale Volvo cu anvelope Goodyear 2015
- set jante iarna aliaj 16 originale Volvo cu anvelope noi Nokian WR D4
- carlig remorcare detasabil
- 2 chei originale cu telecomanda, butoane avarie, aprindere lumini...
- discuri fata spate noi si placute noi, ertieri vopsiti cu Foliatec profesional
- covorase interioare mocheta de vara, cauciuc de iarna - noi
- schimbat acum 4 luni distributie, antigel, ulei motor si filtre(factura doveditoare achizitie piese si factura service montare)
- soft motor update facut la reprezentanta Primus (acte doveditoare)
- masina arata atat interior cat si exterior si motor ca noua
- carte service, cartea masinii, carte sistem audio(km absolut reali)
- proprietar, inscrisa Romania, in tara din august 2015

- folie profesionala omologata RAR – Llumar Comfort ATR 05 spate si luneta, ATR 35 fata
- impecabila din toate punctele de vedere
- nu necesita nici cea mai mica investitie, merge perfect, nici o eroare, accept test la reprezentanta Volvo.

col3.jpg

col4.jpg

col11.jpg

coll2.jpg

DSC02370.JPG

DSC02371.JPG

DSC02381.JPG

DSC02382.JPG

DSC02384.JPG

DSC02390.JPG

DSC02394.JPG

DSC02395.JPG

DSC02396.JPG

DSC02401.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze ca am postat de 4 ori, dar mi-a dat o erore la adaugare si am tot incercat...Rog ca cineva sa faca putin curatenie...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca tot ai postat, pune si restul detaliilor cerute de regulament, dar si de bunul simt. 

Gen taxa de mediu, kilometrii actuali, eventuale probleme avute, dar mai ales pretul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze de intarziere.

- 153000 km

- taxa de mediu platita si nerecuperata, aproximativ 150 lei :) (euro 5 si 99g CO2)

-  singura problema a fost un inector care a fost inlocuit cu injector nou(am acte in acest sens si am si injectorul vechi care poate fi reconditionat)

- pret 10500 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vrea nimeni o masina buna? :) 10200 euro - noul pret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie mentionat ca incalzirea nu este montata de fabrica. Jantele de 16'' au inele de centrare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E evident in poze ca incalzirea nu e de fabrica, insa isi face treaba perfect. De ce ar avea nevoie de inele de centrare? Au acelasi diametru al gaurii(sunt jante originale de s60)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai de aceea te iintreaba Vita fresh, pentru ca nu au acelasi diametru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica cele de 16 au diametrul mai mare decat cele de 17? Eu le-am cumparat fara inele, asta e clar, iar cel care mi le-a vandut a spus ca se potrivesc fara probleme. Am cumparat si anvelopele, le-am pus in portbagaj si am fost la vulcanizare. Daca nu mi-au facut ei cadou inele inseamna ca nu au :) Nici nu m-am uitat cand le-au montat. Maine dimineata desfac o roata ca m-ati pus pe ganduri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca jantele sunt de pe s60 gen1 (2001-2009) au gaura centrala mai mare (indiferent de dimensiunea lor )

Daca sunt de pe s60 gen2 atunci se potrivesc . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut si nu au distantiere, dar se potriveste perfect, nu e nici un fel de problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man,nu a zis nimeni nimic de distantiere. Ci de inele de centrare vorbim care sunt cu totul alta treaba.

Oricum nu e un capat de tara pentru ca se gasesc sau se pot face,dar mi se pare corect ca un eventual cumparator sa aiba la cunostinta acest aspect! Si cu asta inchei discutia.

Spor la vanzare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, a fost scaparea mea cand am spus de distantiere in loc de inele. Stiu ce sunt si am avut si la alte masini, dar nu inteleg de ce e asa important atat timp cat diferenta intre  63.4 si  65.1 e de 1,7 mm, iar la Volvo prezoanele sunt acolo si introduci janta pe ele, nu ca la Vw de exemplu unde tr sa bagi prezoanele in gauri. Adica chiar nu cred ca ar exista o problema de centrare a rotii. Exact cum ai spus nu e un capat de tara si avand in vedere ca nu bate, nu tremura, nu se simte nimic nici la 160 km/h chiar nu inteleg de ce ar fi asa important pt un cumparator sa stie o chestie care dupa parerea mea e total derizorie. Nu am vrut sa ascund asta(la cati bani amcheltuit cu masina nu mai contau 20, 30 de lei cat costa niste inele), nici macar nu stiam ca e diferenta aceea de 1,7mm intre gauri, dar invatam tot timpul. Multumesc oricum ca mi-ati atras atentia. 

O sa comand si inele pt ca imi place sa fie totul perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si niste poze din toamna facute inainte sa ii pun folia pe geamuri si cu jantele de vara care se potrivesc perfect la gauri :)

DSC02335.JPG

DSC02333.JPG

DSC02342.JPG

WP_20150829_07_28_01_Pro.jpg

WP_20150829_07_28_40_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roata trebuie sa stea fixa pe butuc, iar prezoanele sa o tina apropiata, astfel socurile sunt preluate de fuzeta, implicit de restul articulatei. Cum le ai tu acum, socurile sunt preluate de prezoane iar in timp se desfac in mers si se pot ovaliza gaurile jantei

Share this post


Link to post
Share on other sites