Sign in to follow this  
Followers 0
AndrewBBy

Nu porneste

15 posts in this topic

Am incercat mai devreme sa pornesc masina iar cand pun contactul si "ii dau cheie" se aude doar un "clap".

Sa fie de la baterie ? Un sfat va rog.

Volvo S40. an 2010, 1.6D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca cu contactul pus sa dai jos un geam. Daca abia il misca, nu mai ai baterie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am claxon, se aprind farurile, geamul coboara normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O recomandare de baterie ? Buget 400 Ron. O sa iau o baterie cu capacitate 80 Ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caranda e ok pt mine si cred ca e in bugetul tau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caranda e super oke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă iau o baterie cu capacitate mai mare decât cea montata acum pe mașină, electromotorul face fata? ( adică are puterea de a o încarca )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala e alternatorul, si poti pune si baterie de vapor, o va incarca, dar de 10 ori  mai incet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu incape mai mare oricum .

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, AndrewBBy said:

Dacă iau o baterie cu capacitate mai mare decât cea montata acum pe mașină, alternatorul face fata?(adică are puterea de a o încarca ). Cum îmi pot da seama ca nu funcționează  electromotorul? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu functioneaza, DUPA ce porneste masina ar trebui sa ai sub 12V la bornele bateriei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit ieri sa o pornesc cu un cablu de transfer curent auto de la alta masina.Am mers cu ea 100 de km iar azi de dimineata a pornit fara probleme...O sa incerc sa mai merg cu ea pana "moare" si apoi sa iau alta.

Multumesc de ajutor(sunt mai novice cu masinile).

20160126_165133.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate "moare" pe undeva si te uiti la ea, ca nu are cine sa-ti dea curent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi nu am avut timp sa o verific cu un multimetru deoarece am scapat tarziu de la munca si am de gand sa ma duc maine si sa imi de un verdict mecanicul.

Am fost foarte frig in alexandria 3 zile, -20 de grade C iar eu nu am pornit-o de sambata pana luni.

Pe baterie nu scrie Amprajul(sau nu vad eu), Tensiunea este de 12 V  iar curent pornire 760A

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nici nu este musai sa te intereseze amperajul  ala de "suprafata"  (cit scrie pe eticheta de ex. 12v 60A )ci " crank curent " adica acei  760A .Nu poti folosi bateria mult daca ai amperii de eticheta multi dar  "c. crank" sub ce te obliga fabricantul sa ai...

De la acesti 760 A cauti bateria corespunzatoare la amperii ailalti de eticheta.Oricum te ajuta la magazin sau pe site  in fctie de motorizare ,combustibil  etc ,ce sa cumperi minimal.

Ai sigur baterie poloneza ca asa am avut si eu la anterioara masina si a cedat in cam ~4 ani ,asta daca te ajuta cumva:)

.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0