Midnight Caller

S80 D5 2003 nu porneste

9 posts in this topic

Intrebare de avansati :))

Se da un S80 D5 2003 140.000km, cu motorul zacut vreo 3 ani.

- Are motorina proaspatain rezervor, are baterie noua. Invarte dar nu porneste.

- Tachetii sunt plini, testul de compresie in VIDA da valori foarte apropiate de turatie.

- Are pe ECM eroare de MAP senzor signal too low - nu are legatura cu nepornitul.

- Cand dai la automat presiunea in rampa creste la 1800bar (ouch) dar nu porneste. Se lasa si cu Fuel pressure too high

- RPM sensor bun, invarte la 180-200rpm

- Schimbat regulator pompa - la fel

- Schimbat senzor presiune rampa - la fel

- Schimbat senzor camshaft - la fel

- Slabit piulite alimentare injectoare - stropeste cu motorina deci ajunge.

- Verificat traseu electric ECU-injectoare si este continuitate.

- Scos un injector si lasat in aer - nu pulverizeaza nimic cand dai la automat.

Ma bate masina asta, ramane sa verific pe osciloscop daca ajunge comanda la injectoare. Daca mai aveti vreunul o idee...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai în teorie trebuie sa  ai toate injectoarele blocate pe închis.  Ca sa nu te mai chinui trebuie sa le dai jos le duci unde ți-e mai comod (Diesel service Chibrit sau Total diesel service Pantelimon) și vezi clar pe banc daca sunt blocate .

Totuși compresia din Vida e frecție mai ales ca sigur nu ai update soft pe ECM pt a vedea și balansul dintre injectoare . Zic bine ?

Mai bine dai bujiile jos și masori compresia dar sigur nu e de acolo pt ca sigur dacă nu aveai compresie nu ajungeai la 220rpm cu pe la aproape 300rpm.

Succes.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot sa nu apreciez cat de frumos va jucati impreuna!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ești invidios ca nu ai și tu un Volvo . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am banuit si eu, ca urca presiunea pt ca sunt injectoarele blocate pe inchis. Dar am pus unul de pe alt motor de pe o masina proaspat lovita :)) Si ala intepenit ? Am chinuit-o putin pe spray si porneste, deci cel putin mecanic e ok.

Compresie are sigur, momentan nu e interesant sa scormonesc in compensari, dar cel putin ca si cranking speed e ok testul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca porneste pe spray inseamna ca are compresie iar daca nu deschide injectoarele inseamna ca ai o problema de electrica, probabil calculator motor defect .

Totusi daca acum 3 ani pornea nu vad cum sa se strice driverul ce comanda injectoarele . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

My point exactly. O sa il trimit pe nenea (e vorba de Ionut Vantu) de aici de pe forum cu ele la verificat in prima instanta. Tampit e ca nici nu par monitorizate (daca scoti mufa dintr-unul si dai la automat nu ia eroare pe el). Sau nu am dat eu destul cu el scos, sau e driver-ul pocnit si nu il vede ca lipseste. Daca iti arata ca la benzina timpul de injectie vedeai ca macar teoretic ii da comanda. Multam de suport :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da cod de defect numai la peste 500 rpm. Totuși dacă a pornit pe spray trebuia sa dea un cod de defect.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, deci codul ti-l da la engine running, nu la ignition on. Nu era scos cand incercam la spray :) Multam fain !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now