McCIUKEN

Limitari ecu stock

5 posts in this topic

Salutare colegi. Am o nebunie (altfel nu cred ca se numeste)... care sunt pe punctul de a o pune in practica. Inainte sa ma apuc (si o sa ma apuc orice ar fi; deci fara replici de genul "nu se merita" va implor!), vreau sa ii intreb pe altii mai nebuni ca mine (si mai experimentati) cateva intrebari care mi le pun; si singur nu o sa reusesc sa ma lamuresc.

1. Am citit ca ECU stock ar avea niste limitari... si ca ar fi bun pana la 700 de cai. Nu mai stiu daca era vorba despre motronic sau ME7. Este adevarat, si de ce?

2. Ecu "stie" lungimea bielelor??? Intrebarea asta mi-am pus-o citind topicul "modificare din 2.0t5 in 2.3t5".

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am facut softul tin minte ca mi-a spus baiatul respectiv ca din ECU poate modifica pe motorul meu pana la 400 de cai si mi-a mai spus nu stiu cat este de adevarat ca ECU de pe masina mea este aproximativ la fel cu cel de pe X5 ( cred ca s-a referit la electrica din el nu stiu ) , problema este ca nu rezista internele si , cutia de viteze etc etc . Stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ecu NU este limitat decat de senzori si actuatori. Pt orice pui mai mare se poate face rescalare. La mine de ex limitarea era din MAF si injectoare. Pus injectoare de R, MAF housing de 960 si rezolvat problema. Pasul urmator dupa ce pun GT30-ul va fi injectoare de 1000cmc si MAF housing de BMW 740i V8 (cand oi gasi)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Acum 23 minute, Midnight Caller a spus:

Ecu NU este limitat decat de senzori si actuatori. Pt orice pui mai mare se poate face rescalare. La mine de ex limitarea era din MAF si injectoare. Pus injectoare de R, MAF housing de 960 si rezolvat problema. Pasul urmator dupa ce pun GT30-ul va fi injectoare de 1000cmc si MAF housing de BMW 740i V8 (cand oi gasi)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Te iubesc :-* era cam logic... trebuia sa imi dau seama. Si cu bielele cum e? Dupa logica mea lungimea bielei are treaba cu avansul... ups poate am scos o pasarica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce treaba are bre cu ECU-ul ? Ala e doar o interfata cu niste cipuri :)) Softul face toata treaba. De aia de ex. eu am legat senzorul de presiune rezervor la ceasul de boost si sonda lambda 2 la sonda de AFR si am zis pa-pa la sonda lambda pre-cat. Vrei sa iti spun ca am si 3 harti alternative selectabile din pedala de acceleratie ? :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now