danidanidani

Volvo s60 2.0 benzina nu porneste

10 posts in this topic

Salut.detin un volvo s60,motor de 2.0 benzina,din 2001,si acum,ca a dat frigul,nu mai porneste.sunt -4 grade afara,nu ar trebuii sa fie probleme,dar pur si simplu nu vrea. a facut ceva figuri cand am scos-o din service acum 2 zile(i-am vopsit bara faţã),dar mecanicii au impins-o sa o porneasca,zicand ca e slaba bateria.dar bateria e noua,am cumparat-o la inceputul anului.ce poate avea?e posibil sa fie ceva dop de gheata?nu se aprinde nici o eroare in bord.mentionez ca am schimbat filtrele si pompa de benzina anul trecut.nu am fost multumit de mecanic,deoarece nu mi-a montat bine pompa.imi arata in bord mai multa benzina decat am.va rog daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi,si sa va dati cu parerea ce poate avea.e perioada sarbatorilor,si nu gasesc nici un mecanic disponibil.va multumesc anticipat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare stupida... Benzina mai ai ? :) A fost parcata cu partea dreapta pe bordura ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

de invartit invarte motorul (adica daca dai la cheie se intampla ceva) daca zici ca mecanici au pornit o impinsa insemna ca problema ii din baterie sau electromotor, da mai multe detalii pentru a primi un raspuns cat de cat la problema ta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara si scuze de intarziere.vreau sa va multumesc pentru ca v-ati facut timp sa raspundeti.masina are benzina.in mecanicii care au lucrat la ea,nu prea am incredere.nu si-au dat interesul,si daca a pornit impinsa a fost ok pt ei.in fine.eu sunt in austria,chiar in momentul in care va scriu sunt in drum spre Romania.fratele meu isi bate capu cu masina pana ajung eu.astazi a fost un prieten cu o diagnoza,si a zis ca nu ii da nici o eroare.acelasi prieten i-a mai facut o diagnoza,acum 4 luni.si ii dadea prea mult amestec de benzina si aer la pistonul numarul 1. Precizez ca,in depasiri,cateodata,cand o duc peste 3000 de turatii,se pune in bot pt o secunda doua.ca si cum nu ar mai primi combustibil.nu mai are putere.asta se intampla cateodata,si pt o secunda doua.la relantiu nu face figuri deastea.de aceea i-am facut diagnoza acum 4 luni.si am zis ca o mai las pana dupa craciun,si ma ocup de problema.ok.acum s-a intamplat asta,ca nu mai porneste.electromotorul se invarte,motorul da de cateva ori semne ca vrea sa porneasca,si atat.pompa se aude ca se amorseaza..in esapament,iese fum alb,normal,si miroase putin a benzina.tot normal.acum o sa fac o paranteza,ca sa aveti toate detaliile,poate ma puteti ajuta.anul trecut mi sa fisurat capacul de la pompa de benzina.pompa principala,nu cea de retur,care se afla in cealalta parte a rezervorului.ok,eu tot plecat am fost,si in prieten mi-a recomandat un anumit mecanic autorizat.am zis ca o sa ii fac o revizie COMPLETA,care m-a costat 1200 de euro.bun.ce vreau eu sa spun,e ca am cumparat pompa din austria,si i-am trimis-o mecanicului.ca sa imi spuna la urma,ca eu am cumparat pompa aia de retur,care era buna(eu am cumparat ce mi-a spus el).si a zis ca nu e nici o problema,ca i se potriveste capacu.sa il ia de pe pompa ce am cumparat-o,sa il puna pe cea stricata,pompa principala.m-a asigurat el cu vorba ca pompa o sa functioneze in parametrii normali.am ajuns acasa,masina mergea,dar imi arata gresit combustibilul in bord,si CONSUMA 13-14 %.consuma mult si inainte,ca e motor de 2000,180 de cai.dar de cand a fost in service la mecanicul ala,consuma parca din ce in ce mai mult.acuma,in momentul de fata ,13%-14. Si acuma nu mai porneste. Imi cer scuze ca va fac sa cititi atata,dar am vrut sa stiti toata istoria.prietenul asta a meu,care ii puse diagnoza astazi,a spus ca parerea lui e ca e senzorul vibrochen dus,sau deplasat.e posibil?maine ,cabd ajung in tara,as vrea sa desfac bujiile,sa verific daca au scanteie.sau sa o duc undeva intr-un garaj,sa vad,poate e ceva dop de gheata in filtru sau in instalatie.ma gandesc la orice.astept si va multumesc pentru orice sfat sau sugestie.o sa va tin la curent cu situatia.multumesc anticipat si va urez la toti sarbatori fericite si bucurii.o sa ma gandesc la voi in timp ce ma plimb pe strada,ca pieton. :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai incepeti cu inceputul daca nu are nici o erooare, pasul 1 ;verifica daca vine benzina la injectoare , pasul 2 ;verifica aprinderea , pasul 3 ;verifica compresia. Sau in cel mai fericit caz sa ai o sonda , senzor defect si nu apare ca erooare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este stricat senzorul de la vilbrochen, nu trebuie sa se ridice  turometrul cand dai la automat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baga CEL PUTIN 5 litri de benzina si cand ii dai la cheie tine acceleratia la podea. Am dat mai intai solutia si mai jos explic si de ce cred asta.

Deci eu cand am desfacut-o pe a mea am gasit o singura pompa... in dreapta si in cealalta parte doar plutitor. Daca mecanicul a indoit conducta care face legatura intre partea dreapta si partea stanga a rezervorului (se poate crapa), sau nu a pus-o la loc cum trebuie, tu ai benzina in partea stanga dar partea cu pompa e goala. Ca sa poti folosi masina in starea asta, trebuie sa ai cel putin jumatate de rezervor de benzina. Ca sa isi faca treaba conducta asta, rezervorul trebuie sa fie ermetic deci daca lasi capacul la rezervor desfacut nu mai merge; sau daca inelul de la pompa nu este strans bine, trage aer si conducta nu-si face treaba. La rampa de benzina ai o valva de bicicleta. Apasa pe ea si vezi ce scoate. Trebuie sa tasneasca destul de tare benzina, FARA BULE DE AER. 

Pentru partea cu fumul alb si miros de benzina, probabil iti picura injectoarele si este innecata acum. Tii acceleratia la podea si ii dai la cheie pana porneste (nu mai mult de 1 minut ca incingi electromotorul, a mea porneste in 20-30 de secunde cand o innec). Masina zici ca nu are erori deci nu mai zic nimic de clapeta :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua. :) am rezolvat problema :) problema a fost ca era inecata.am tras-o cu alta masina,cu contactul in treapta 1 si in viteza 3 ,cam un kilometru,apoi am dat contact si a pornit. Acum o sa ma duc undeva in ceva service,sa rezolv problema cu consumul,si cu fumul alb.pt ca dimineata face figuri cateodata.pornesc masina,scoate un fum alb care miroase puternic a benzina,si imi fluctueaza cateva secunde relantiu.ma gandesc ,ca de la injectoare e problema.tin sa va multumesc pt timpul acordat,si pentru sfaturi.va doresc un an nou plin de impliniri

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

de fluctuat face din cauza socului sau a capletei de accelaratie . fumul alb este de la condens in perioada de iarna, iar mirosul de benzina probabil ca tot de la soc ,la prima pornire amestecul este mai bogat in benzina , dupa care ar trebui sa se regleze singur, socul are rolul de a inchide aerul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Picura injectoarele. De aia nu merge rotund, de aia consuma mult si tot de aia se inneaca. Schimbat filtrul de benzina si curatate injectoarele. Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now