• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
GabrielFlorin

Ajutor

6 posts in this topic

Salutare! Am un volvo s 40 din 2006 cu motor 1.8 benzina si am urmatoarea problema. Martorul check engine se aprinde 2 zile se stinge a 3 zi si tot asa, face asta cam de 3 saptamani, am fost la un mecanic si am pus testerul pe ea si a dat eroarea DTC(1) 2008 .... nu stiu daca acesta este codul dar era precedat de urmatoarea informatie:

-Throttle control valve 

-Intermittent 

El spune ca trebuie sa schimb tot Throttle ( care cred ca e clapeta de acceleratie si motorasul care face parte din ea) eu am verificat pe internet si e in jur de 400 de euro, masina mentionez ca functioneaza perfect doar ca am becul asta care tot apare si imi este frica sa nu raman cu ea pe drum :) .Sunt curios daca cineva a mai intalnit aceasta problema si cum a reozlvat-o? Nu vreau sa arunc pe geam 400 de euro daca nu este cazul. Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de clapeta accelerație ci de valva ce controlează clapetii swirl.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai deschis vreo 3-4 topicuri cu aceeasi problema! :)

Asa este, cum spune si Bogdan G , eroarea 2008 este data de valva care controleaza acele clapete din galeria de admisie!

Despre asta este vorba : http://www.catalog.altgradauto.ro/articol/Motor/Senzor,_supapa,_sonda/Supapa_regulator_relanti-16412.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte scumpa pe Ford . Mai bine originala Volvo . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca asa se explica si fluctuatiile pe care le am la relantii dimineata cand pun frana, in orice caz o sa mai vorbesc cu mecanicul si o sa ii explic mai bine:) , va multumesc frumos baieti si imi cer scuze ca am deschis 3 topicuri, a fost o greseala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e alta problema. 

Lipsa de putere la turație mica este ceea ce trebuie sa simți când nu funcționează clapetele "swirl" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now