NewBoy

Vireaza mai putin decat alte masini

16 posts in this topic

Salut

de cand am luat masina am observat ca atunci cand vreau sa intorc in spatii mai inguste ,masina vireaza mai putin decat un audi A6 de exemplu. Toate modelele de S60 sant la fel sau a mea are o problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, S60 e un picut mai "tanc" la capitolul intors din 3 miscari... O sa te obisnuiesti incet-incet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La viraje e important si ampatamentul masinii, adica daca distanta dintre cele doua punti e mare, masina vireaza mai greu.

De-aia Tico intoarce in 7 metri, ca are ampatamentul foarte mic!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 are diametrul de bracaj mare pentru ca asa s-au gandit suedezii. Una peste alta nu e cel mai mare neajuns al masinii. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee...oricum mie imi place cand vad cate un S60 cum face o bucla mareeee sa intre intr-un spatiu mai stramt...e asa dragut  :-*  :-*  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa ampatament, conteaza si ecartamentul, adica distanta dintre rotile aceleiasi punti. Cu cat e mai redus cu atat masina are diametrul de bracaj mai mic.

E poate o chestie de obisnuinta, insa mie mi se pare mai misto asa. Parca simti masina altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-a luat ceva pana m-am obisnuit, ca am coborat din mercedes, care vireaza foarte mult, comparativ cu volovo, dar acum nu mai  nici o problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general masinile cu tractiune spate au capacitatea de a vira mai strans, datorita lipsei limitarii impuse de plantere & staff.

Si, la Merc, designul suspensiei permite aplecarea rotii, ceea ce ajuta si mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo S60 are limitatoare de bracaj. Asa a fost fabricata. Intr-adevar virajele sunt mai largi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pt ce ar fi pus volvo aceste limitatoare?

care e avantajul? la ce foloseste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca n-ar avea aceste limitatoare... ar freca anvelopa de aparatoarea interioara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai tocmai de asta am intre3bat...

ca la mine freaca anvelopa de aripa interioara.

ce-i de facut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se schimba limitatoarele ptr ca si ele se uzeaza.

Rolul lor e de a proteja caroseria fiind considerate consumabile

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt in partea de jos a discului pe partea interioara

tb sa le vezi

sunt prinse in doua suruburi de partea fixa mai exact bratul rotii si arata ca o bucata de fier plat pe care se afla un plastic mai tare

da roata jos si rasuceste volanul ptr ca o sa vezi in ce se opreste

!!!!!! mare atentie sa nu iti cada masina in cap (daca o suspenzi pe cric)

ptr a evita astfel de accident baga roata pe care tocmai ai dat-o jos sub lonjeron a-i daca cade sa se opreasca pe roata

deci....

Mare atentie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now